100% tevreden!

Prettige training met goede opbouw en goede feedback van de trainer. Op een mooie locatie en een voldaan gevoel na afloop. Aanrader!

Er wordt goed rekening gehouden met mijn rugklachten

Ik sport nu een aantal weken bij Charlotte in Leidschenveen ( dinsdagavond en zondagochtend). In het begin moest ik wennen aan het tempo van de lessen, maar na 2 keer trainen merkte ik al dat ik ook heel goed en fijn op mijn eigen tempo kan meedoen. Charlotte is vriendelijk en geeft goede aanwijzingen. Voordat ik bij jullie ging sporten, volgde ik altijd op donderdagavond een bootcamples bij een andere organisatie. Helaas was daar altijd erg weinig animo voor die les en ging het daardoor vaak niet door. Daarnaast wilde ik eigenlijk ook vaker trainen dan 1x in de week. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een andere Bootcamp groep bij mij in de buurt. Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden. Ik ben begonnen met een abonnement van 1 x per week. Na 3 weken ging ik helaas door mijn rug. Gelukkig heb ik in overleg met jullie mijn abonnement tijdelijk stil kunnen zetten. Ik ben erg blij met deze goede service. Ik train nu met een strippenkaart, zodat ik de trainingen weer rustig kan opbouwen. Charlotte houdt goed rekening met mijn rugklachten. Als ik bepaalde oefeningen niet kan doen, geeft ze altijd een alternatieve opdracht.

Overtreft mijn verwachtingen

Na de lock-down had ik erg de behoefte om lekker te sporten en bewegen, liefst buiten. Ik had ooit via mijn werk een lesje bootcamp gedaan en dat leek mij ideaal om op te pakken. Ik vond Bootcamp team via een Google zoektocht en werd aangetrokken door de vele locaties en tijdstippen waarop trainingen worden gegeven. Na een proefles heb ik een abonnement genomen en dat bevalt uitstekend: de instructeurs verstaan hun vak, iedereen kan op zijn eigen niveau aanhaken en er hangt een ontspannen sfeer. Bovendien ben ik na een les altijd - op een gezonde manier - lekker moe en dat is precies mijn doel!

Leuke ervaring

Wennen op het begin, maar je word goed getest en dat was wat ik graag wilde.

Pittige bootcamp maar voor elk niveau

Proefles gevolgd en gelijk vol aan de bak met Remco. Houdt goed rekening met de verschillende niveau's en ook mijn schouderblessure. Leuke aanbieding gekregen voor abonnement, ga er gelijk gebeuik van maken!

Erg tevreden!

Leuke lessen en enthousiaste trainers. Veel diversiteit aan lessen.

Leuke bootcamp

Leuke afwisselende bootcamplessen, bijna elke dag wel aanbod ergens in de buurt dus ideaal! Handige app om reserveringen ed bij te houden.

Uitdagende bootcamp les, goede balans tussen cardio en kracht

Daphne gaf een uitdagende les met veel verschillende oefeningen. Ze deed zelf ook oefeningen mee, wat extra motiverend werkte. Heerlijk om in de buitenlucht te kunnen sporten.

Een leuke workout, geschikt voor iedereen!

Eerst een proefles genomen en direct overtuigd geraakt om een abonnement aan te schaffen. De les was leuk, gezellig en afwisselend. De trainer Jason had een leuk parcours opgesteld en had daarnaaet verschillende oefeningen bedacht. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Lekker sporten in een fijne sfeer!

Ik ga altijd met veel plezier naar de lessen van Bootcamp Team. Leuke variatie en goede instructeurs. Als er meer lessen in de ochtend zouden zijn zou het zeker 5 sterren waard zijn!

Fijne bootcamp! Uitdagend en motiverend.

1. Wat vond je van de training? Uitdagend, leuk en het was zo voorbij(vind ik een goed teken), afwisseling was er ook. Wel pittig als eerste keer! 2. Hoe zou je de trainer omschrijven? Leuk, betrokken, vrolijk en gestructureerd. 3. Vond je de website gebruiksvriendelijk Ja. Ik kon eenvoudig de proefles boeken. Ook kon ik binnen 3 seconden wisselen van dag.

Flexibel en goed sporten

Veel keuze in tijden, locaties en trainers. Meerdere trainers meegemaakt en allemaal zijn ze bekwaam. Handige app om je deelname aan een les vast te leggen.

Ge-wel-dig!

Het heeft me even gekost, weer gaan sporten (blessure en toen gebrek aan motivatie). Wat een SUPER leuke manier om weer te beginnen! Allereerst, leuke begeleiding en daarnaast ook goed tempo en niveau- kijk nu al uit naar de volgende keer! Dus iedereen, zelf als je van nul moet starten (Like me) is het echt een aanrader! Gewoon doen!

Prima!

Van de week mijn eerste training gehad! Ik ben enthousiast! De les was afwisselend en er was persoonlijke aandacht voor iedereen, ook voor mij als nieuwkomer. Er werden alternatieven geboden voor oefeningen voor mensen met blessures en voor mensen zoals ik , die natuurlijk niet gelijk op het niveau van de groep konden meekomen. Leuk en voor herhaling vatbaar. Heb direct mijn eerste strippenkaart gekocht en me voor volgende week aangemeld.

Prima!

Voor het eerst een bootcamptraining gehad en moet zeggen het was top! Ik heb jaren niet gesport en toen ik een bericht voorbij zag komen van bootcamp dacht ik waarom niet. Wat ik zo professioneel vond is dat als je je hebt aangemeld je een whatsapp bericht krijgt met wat vragen zoals : hoe lang is het geleden dat je gesport hebt, moeten we nog rekening houden met blessures. Ze letten goed op en als ze zien dat een oefening te zwaar is dan komen ze met een goed alternatief Ondanks mijn spierpijn ga ik zeker een abonnement afsluiten.

Bootcampteam

Bootcampteam verzorgd fijne sportlessen op veel verschillende top locaties! De dag beginnen met een training op het strand geeft mij de hele dag een goed gevoel. De trainers zijn altijd vriendelijk, motiverend en enthousiast! Het is goed betaalbaar en er zijn verschillende abonnementen opties die ik persoonlijk heel relax vind!

Lekker ontspannen in de buitenlucht

Met een gevarieerd gezelschap van mannen en vrouwen in een grote kring op een grasveld in de Paleistuinen gymnastiekoefeningen doen is erg leuk. De begeleiding is goed en je kunt je eigen niveau kiezen. Het is ook een bijzonder prettige ervaring om te bewegen in de buitenlucht. N. Berg

Afwisselende toffe & plezierige workout

Met een enthousiaste trainer en dito groep lekker aan de slag gegaan. Creatief en afwisselende les, muziek erbij, hard getraind en gelachen. Er was een duidelijke opbouw en er werd rekening gehouden met blessures. We hebben samengewerkt in groepen in duo en solistisch. Voor mij een verassende les waar ik veel energie van heb gekregen.

Goede training, voor herhaling vatbaar

Van de week een proefles in het Kralingse Bos gehad en die is goed bevallen. De training was uitdagend en afwisselend. Minpuntje (daarom geen 9 of 10 gegeven), was dat de groep vrij groot was en de begeleiding daardoor iets minder persoonlijk. Het was mooi weer en ik begreep dat op dit moment veel mensen op dit moment hun toevlucht tot bootcamp zoeken. Het aantal trainingen word ook flink uitgebreid om dit op te vangen. Een 8 is wat mij betreft een mooi cijfer en ik zal zeker vaker meedoen.

Super leuke training met veel uitdaging

De Bootcamp training die ik heb gevolgd was lekker intensief met een hele enthousiaste en positieve trainer Je kan het uiterste uit jezelf halen, maar je kan ook schalen als het toch net te zwaar wordt. Je wordt gemotiveerd om door te gaan en na een uur heb je veel verschillende oefeningen gedaan. Het voordeel bij Bootcampteam is dat je op verschillende locaties mee kan doen in de regio, voordeel om met verschillende vrienden deze lessen te volgen. Ook bieden ze veel opties aan qua abonnementen en strippenkaart, erg flexibel dus wat voor mij prettig werkt.

Enthousiaste groep en trainer die een goede pittige training geeft

De training was super leuk ondanks de flinke regenbui, lekker pittig en veel enthousiasme in de gehele groep. Ikzelf doe normaal crossfit training maar dit is conditioneel net weer even anders. De trainer was heel motiverend en gaf rustig en goed training en hield rekening\geeft tips met wat verstandig is om te doen. Had een goede voorbereiding en paste het programma goed aan de weersomstandigheden.

Perfecte combinatie van conditie en kracht. Voldoende diversiteit aan oefeningen en ook nog eens een enthousiaste trainer!

Heel leuke training, goede intensiteit en enthousiaste trainer.

Voor een proefles voor het eerst meegedaan bij het Bootcamp Team. Ik vond het een erge leuke training en ga zeker vaker mee doen in de toekomst. De training had de goede intensiteit en de locatie was top, in Clingendael Park, Den Haag. Ook de trainer was enthousiast, vriendelijk en motiverend. Helemaal tevreden.

Leuke les voor iedereen

een goed te volgen les oor iedereen met een basisconditie. Nette uitleg. Goede instructies. Lekker buiten.

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht