Leuke les voor iedereen

een goed te volgen les oor iedereen met een basisconditie. Nette uitleg. Goede instructies. Lekker buiten.

Uitdagende bootcamp les voor elk niveau

Leon is een zeer vriendelijke enthousiaste en motiverende trainer. De bootcamp les is voor elk niveau geschikt , is gevarieerd en vooral erg belangrijk : leuk ! Veel vrolijke gezichten en je ziet dat iedereen er plezier in heeft. Ook een groot pluspunt vind ik dat ik op verschillende locaties en dus met verschillende trainers lessen kan volgen voor de variatie. Voor mij de ideale afwisseling naast mijn 3 hardloop dagen in de week.

Super training!

Training was leuk en begeleiding zeker goed! Trainer Susan doet het erg goed en geeft een fijne energieke training. Ze geeft energie, is vrolijk en positief. Het was voor mij de eerste keer sinds lange tijd dat ik weer wat heb gedaan qua sport. Heb behoorlijk spierpijn en ben daar erg blij mee!!!

Na een proefles meteen lid geworden.

Ik vond de training erg goed. De warming up was fijn en de rest van de oefeningen ook. Ik heb het zwaar gehad, maar ik kon het bijhouden. De trainer komt over als een enthousiaste jongen, die weet wat hij doet. Komt betrokken over en maakt met iedereen wel een praatje hoe het gaat. En weet te motiveren.

uitdagend, motiverend, afwisselend en met humor!

De trainer Mark geeft de les met zeer veel enthousiasme en motiveert de groep enorm! Iedereen kan op zijn eigen niveau meedoen maar je wordt wel echt gestimuleerd om jezelf uit te dagen (qua conditie én kracht). Door de hoge mate van afwisseling vliegt de tijd voorbij en ga je met een heerlijk gevoel weer naar huis!

Dat smaakt naar meer!

Na 1 proefles meteen verkocht! Dat smaakt naar meer dacht ik meteen. Niet alleen het enthousiasme van de trainers, maar ook de energie van de deelnemers zorgt dat je een tandje bijzet! Ik ben meteen lid geworden!

Uitdagend, afwisselend, betrokken

De training was uitdagend en afwisselend. Ik vond de muziek erbij erg fijn, voor extra energie. De groep was precies goed qua grootte, maar zou normaal gesproken voller zitten. De trainster wist direct mijn naam, onthield die ook en gaf persoonlijke tips. Dat gaf een betrokken gevoel. De website en app zijn gebruiksvriendelijk, de mailtjes met kortingen erg motiverend voor een lidmaatschap.

Fijne bootcamptraining

Vorige week een proefles gevolgd en meteen enthousiast geworden door de leuke les van Charlotte. Gisteren weer geweest. Wat mij aanspreekt is dat de lessen afwisselend zijn en dat er verschillende spiergroepen getraind worden. Charlotte geeft enthousiast les en begeleidt de deelnemers goee.

FIJN!

Fijne bootcamp lessen met verschillende mogelijkheden door middel van een strippenkaart, losse lessen en een GRATIS proefles! Oefeningen kun je doen op eigen kunnen en kracht en na de les heb je een voldaan gevoel! Blij met de strippenkaart zodat je toch nergens aan vast zit op verplicht elke week moet gaan.

Zweten!!!

Beste trainer laat je een uur zweten en het vraagt om meer!

Heerlijk buiten sporten

Deze week mijn eerste les gehad bij bootcamp team Westland na wat jaren getraind te hebben bij SimoneSports. Het is heerlijk om weer lekker buiten te sporten in deze Coronatijd. Met een enthousiaste trainer bezig geweest die ook duidelijk aangaf wat de opties waren als het te pittig werd. Wel veel getraind op 1 locatie door Corona, dus ik kijk uit naar wat meer afwisseling, maar ga zeker verder sporten. Daarnaast zijn er zoveel mogelijkheden en locaties wat ook een voordeel is.

persoonlijk en doelgericht

Ik heb deze week mijn eerste proefles gehad. De training die ik deed stond er blijkbaar bekend dat deze pittig was, en dat was zeker waar! De trainer zorgde er op een leuke, enthousiaste, speelse manier voor dat je echt alles uit de kast haalt. Het was een grote groep, dus er was een tweede trainer bij die rondliep en zorgde voor de persoonlijke aandacht en gaf je het gevoel dat je echt gezien werd. Complimenten! Maar....voor mij was het wel iets te fanatiek en te pittig: een uur lang 60 minuten op je plek aan je spiermassa werken. Het fijne is dat ik tijdens deze training al van verschillende andere deelnemers hoorde over andere trainingen, die ieder een eigen karakter hebben. Daarom ga ik de volgende keer mee naar een Bootcamptraining waar tussendoor steeds een stukje aan hardlopen wordt gedaan. Hardlopen is wel meer mijn ding, dus ik denk dat dat beter bij mij past. Fijn dat binnen 1 organisatie dus zoveel verschillende opties/mogelijkheden zijn, en door de verspreiding van de locaties is er altijd wel iets vlak naast de deur.

Super training, enthousiaste energieke trainer met persoonlijke aandacht!

Afgelopen zondag heb ik mijn eerste bootcamp training gehad! Ik ben enthousiast! Energieke, enthousiaste trainer met oog voor iedereen. Goed georganiseerd team met zeer gebruiksvriendelijke site! Ik word lid!

Fijne organisatie

De trainers zijn professioneel, gedreven en staan altijd voor je klaar. De locaties zijn goed uitgekozen (in de natuur en praktisch). Verder zijn de trainingen voor iedereen geschikt. Ik raad de Bootcamp Team trainingen iedereen aan.

Uitdagend en gezellig!

Ik heb nu 2 lessen gevolgd en raak al licht verslaafd. Een totalbody workout in de buitenlucht met een proffesionele trainer en leuke groep mensen. Bij twijfel DOEN!

Vriendelijke, gemotiveerde en goede trainers en leuke trainingen

Jaren geleden al lid geweest en met veel plezier meerdere trainingen per week gevolgd. Nu weer opgepakt en even vertrouwd als vroeger. Fijne begeleiding en een leuke sfeer. Leuke manier om onder de mensen te zijn en mensen te leren kennen.

Heel goede les van andre

Zeer ervaren leraar. Let heel goed op en geeft goede uitleg. Vond het ook fijn op parkeerplaats te sporten. Ben zeer enthousiast over deze les en leraar.

Uitdagende oefeningen in de buitenlucht

Voor het eerst meegedaan met Bootcamp Team en heerlijk getraind in de buitenlucht. De oefeningen waren afwisselend en konden op je eigen niveau uitgevoerd worden. De trainster was enthousiast,vriendelijk en motiveerde mij. Blij met Bootcamp Team,heb me gelijk ingeschreven!

Wat cool dat Sixpack en Bootcamp Team er in crisistijd voor ons zijn!

Hey survivors! We waren net op onze favouriete stek aan het bootcampen en wie zagen we daar? Jorrit van Sixpack! Jorrit heeft trainingsschema’s op de bankjes in het park geplakt. Wat cool dat Sixpack en bootcamp team er in crisistijd voor ons zijn! Fit is onze overlevingsstrategie! Bedankt Sixpack en Bootcamp Team! Burpees voor iedereen! Groetjes, Goedhart

Inspirerend, uitdagend en afwisselend.

Zeer inspirerende trainers en afwisselende activiteiten. Je wordt uitgedaagd om op je eigen niveau tot het gaatje te gaan! Het voordeel van het Bootcamp Team is dat je op verschillende tijden op verschillende locaties kunt trainen. Aanmelden en afmelden gaat eenvoudig via de app. Trainen kan zowel met strippenkaarten als met een abonnement.

Afwisselende lessen, betrokken trainers en heerlijk in de buitenlucht!

Ik ben sinds november gestart met de bootcamp trainingen. Ik ervaar de lessen als afwisselend, de trainer is betrokken en geeft goede feedback of bijvoorbeeld je houding. Trainen heerlijk buiten, dichtbij huis en met een fijne groep mensen, voor mij ideaal!

Fijne les waar iedereen zijn eigen tempo kan aanhouden

Lekker buiten sporten dat is voor mij belangrijk. De groep deelt de zelfde passie en dat is plezier en fit worden of blijven. De sport instructeur Tom speelt in op ieder zijn wens en kunnen.

Geweldige trainingen: aanrader!

Dit is de perfecte plek om op een leuke manier aan je gezondheid te werken! In oktober ben ik als beginner begonnen, met een enorm slechte conditie. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en ben ik zoveel fitter! De lessen zijn divers en super leuk. Het is enorm gezellig en de tijd vliegt voorbij. Je kunt op je eigen tempo meedoen. Ik ben blij dat ik Bootcamp Team gevonden heb: het is geweldig! 😃

Bewegen is gezond

Ik volgde samen met mijn dochter een proefles.Het was wel vermoeiend ,maar buiten sporten is gezond.

Uit je hoofd, in je lijf

Ik train op zondag ochtend bij Rob de Heer op het strand van Scheveningen. Ik vind het ontzettend leuk. Hij is positief, energiek, bedenkt wekelijks andere oefeningen waardoor het afwisselend is, hij probeert je uit te dagen om het maximale eruit te halen maar er is wel ruimte op je eigen niveau te trainen. Ook de locatie is natuurlijk fantastisch. De training biedt me de gelegenheid om uit mijn hoofd te komen na een week werken, heerlijk.

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht