
Na 20 jaar Premie betalen nu voor de 1e maal een schade indienen en vervolgens een schandalig lage vergoeding terug krijgen. DIt is een zeer slechte tussenpersoon!!! Geen enkele inzet voor zijn klant. Doet niets voor zijn klanten alleen mailtjes doorsturen van klant naar verzekering en andersom. Spaar je premie en los daar je schade mee op!!
Geachte heer, Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat u verwacht had een hogere schade uitkering te ontvangen van de verzekeringsmaatschappij, voor de schade aan uw actioncam. Graag willen wij u informeren dat wij, als tussenpersoon/adviseurs, geen schades behandelen, noch beoordelen of de hoogte daarvan bepalen. Een verzekering is tenslotte een contract tussen een verzekeraar en u. Wij zijn er, voor u, om u te adviseren, u te begeleiden bij een schade en u te wijzen op uw rechten en mogelijkheden. Nadat een verzekeraar een schade heeft behandeld en deze is niet volgens uw verwachtingen afgewikkeld is, dan zijn wij er voor u, om uw verwachting kenbaar te maken bij de verzekeraar en in dit geval, te vragen om een aanvullende betaling (zou er helemaal geen uitkering gedaan zijn, dan hadden wij de mogelijkheid om te vragen naar een coulance schade uitkering). Dit alles hebben wij voor u gedaan en wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht. De verzekeraar bleef echter bij het standpunt en deed geen aanvullende betaling. Naar aanleiding van onze berichten waarin wij, uw ongenoegen kenbaar maakte, heeft de verzekeraar, van de meldingen een officiële klacht gemaakt, dit conform de wettelijke regels, zie hiervoor de pagina KIFID.nl (Klachten Instituut Financiële Dienstverlening). De verzekeraar had hierop gereageerd en het antwoord hadden wij dan ook 1 op 1 naar u doorgestuurd. De verzekeraar gaf aan dat ze een actioncam in 3 jaar afschrijven, dit volgens de polisvoorwaarden. Nu u een reactie heeft, heeft u de mogelijkheid om deze hele zaak voor te leggen bij KIFID, zoals wij in onze email reeds hadden medegedeeld. Ook in dit traject willen wij u begeleiden. Een uitspraak van KIFID wordt vrijwel altijd opgevolgd. Helaas hebben wij van uw kant geen reactie op dit advies gekregen. Wenst u alsnog verdere stappen te nemen, dan vernemen wij dat graag.
Inmiddels steeds meer verzekeringen bij jullie lopen. Dit zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden. Er wordt meegedacht en het gevoel dat je een nummertje bent gaat hier niet op!
Geholpen door Danny. Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam. Zeer tevreden over de geboden service!
Super goede snelle service,professioneel,vriendelijk en heel snel antwoord
Danny heeft erg zijn best gedaan om de overstap naar andere verzekering goed te laten verlopen.
Ik had een aantal specifieke wensen en Danny heeft net zo lang doorgezocht tot hij een verzekering had die aan al mijn wensen voldeed Ik had vantevoren best veel vragen en die zijn steeds snel en netjes beantwoord Daarom een dikke 10 van mij
Wij zijn op een zeer bekwamen en tevreden manier geholpen,bij schade afhandeling.
Snelle reactie en vriendelijk. Goede uitleg en omschrijving.
Alleen maar positief ervaren
Erg tevreden met de geleverde service
Dacht na het verkopen van me auto dat me schadevrije jaren weg zouden zijn. Gelukkig kreeg ik te horen dat ze me verzekering 3 jaar kunnen bevriezen. Top jongens ! ! !
Al geruime tijd onze opstalverzekering geregeld via Assurantiesite.nl en we zijn daar zeer tevreden over!
Al geruime tijd mijn autoverzekeringen geregeld via Assurantiesite.nl en daar zeer tevreden over!
We hebben al geruime tijd onze inboedelverzekering geregeld via Assurantiesite.nl en we zijn daar zeer tevreden over!
Goede tussenpersoon, denkt met u mee
Ik ben al 8 jaar zeker klant bij deze tussen persoon en is de beste die ik ooit gehad heb. Ik voel me hier geen nummer en als ik bel weten ze gelijk met wie ze spreken en wat er allemaal loopt en doen altijd een goed aanbod dus erg goed op de persoon en zijn wensen gericht en dat maakt de assurantiesite voor mij uniek.
Geholpen door Danny. Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam. Uiterst tevreden over de geboden service!
Assurantiesite helpt mij elk jaar weer met het uitzoeken van de juiste autoverzekering voor de beste prijs.
"Piaggio MP3 verzekeren lastig? Bij ons niet, wij regelen de verzekering voor je" Dat is jullie advertentie online! De praktijk is helaas anders.... verzekering met clausule waar ik niets mee kan, ondanks terugkoppeling hierover toch gewoon met deze clausule verzekerd. Na telefoontje hierover nu een werkweek later nog steeds geen reactie behalve het standaard mailtje kort na ons gesprek!
Geachte heer, Hiermee komen wij terug op uw beoordeling, waarvoor onze dank. Graag kijken wij voor u wat de best passende oplossing is. Uw motor is verzekerd bij verzekeraar Europeesche. Deze verzekeraar zet helaas de clausule voor diefstal preventie op de polis. Dit heeft te maken met het merk en type motor dat u heeft. U gaf aan dat u de motor met een grondanker vast zet en ook nog eens 2 sloten gebruikt. Om deze rede hebben wij bij de verzekeringsmaatschappij gevraagd of de clausule eraf kan, zodat de polis voldoet aan uw wensen. Een reactie hebben wij helaas nog niet ontvangen. Wij herinneren de verzekeraar hier net zo vaak aan totdat wij een antwoord hebben. Naar aanleiding van het telefonisch onderhoud van 5 september hebben wij u een toelichting gegeven, tevens hebben wij u een email gestuurd met een offerte van een andere verzekeringsmaatschappij die wel aan uw wensen voldoet. U mag nog steeds gebruik maken van deze aanbieding. Via email nemen wij deze ochtend contact met u op om een de mogelijkheden door te nemen en zo de best passende oplossing aan te bieden.
Nooit een kentekenplaatje ontvangen, ook waren de medewerkers erg brutaal behalve Alex super aardige vent.
Geachte Badr Qassabi, Hiermee komen wij terug op uw beoordeling, wij waarderen het dat u uw mening kenbaar wilt maken. U geeft aan dat u geen kentekenplaatje heeft ontvangen. Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren. Daarom hebben wij het een en ander uitgezocht. Het kentekenplaatje wordt verzonden door een externe partij, de verzekeraar, helaas hebben wij geen invloed op de verzending. Wanneer een poststuk niet aankomt dan melden wij de verzekeraar dat er een nieuw plaatje verstuurt moet worden. U had bij het aanvragen op 15-08-2018 het huisnummer 8 opgegeven. Helaas nam u pas 2 weken later op 30-08-2018 contact met ons op. U gaf aan dat u niet op nummer 8 woont maar 8 met een toevoeging. Helaas heeft u ons geen mogelijkheid gegeven om het voor u op te lossen. Wij konden dus geen service verlenen. U wenste de verzekering per ingangsdatum te laten vervallen. Dit recht heeft u en dat hebben wij voor u gedaan.
Ook ondanks het feit dat dit bedrijf echt een scherpe premie kan aanbieden, zal ik dit bedrijf niet aanbevelen: wat bij een ander zelfstandig digitaal aangepast kan worden zonder enkele moeite, kost bij dit bedrijf ten eerste enorme moeite en ten tweede, alleen bij een fout te corrigeren (verwerking verhuizing door hen), wordt het gehele polis omgegooid en zonder uw zeggen opnieuw berekend met rond €10,- extra voor de wijziging huisadres, wat ik totaal schandalig vind. De App werkt niet naar behoren, dit jaar heb ik gekampt met hetzelfde probleem wat vorig jaar niet is geholpen, blijkbaar. Bij het melden van dit is dus onterecht mijn polis gewijzigd en ook ondanks het feit dat ik al alweer 1 schadevrije jaar extra heb, dus meer korting zou moeten ontvangen, is mijn premie omhoog gegaan! Ik boet dus als klant voor het feit dat ik alleen een fout in het systeem gemeld heb middels dat er de verhuizing in app niet sinds vorig jaar verwerkt was....zo'n gedoe krijgt u ermee. Mij verbaast het dat dit nog bestaat terwijl het probleem al vorig jaar is aangekaard en als een bekend probleem erkend. Ik voel me als een gestrafte klant met die opnieuw berekende polis wat ik niet naar vroeg, gewoon automatisch, en omhoog! Eerste keer dacht ik, OK, een probleem, maar de tweede keer hetzelfde, sorry.
Geachte L. uit Bleiswijk, Wij zijn voor u uw adviseur en wij proberen dan ook voor u een goede oplossing te zoeken. De verzekeraar Voogd en Voogd heeft naar aanleiding van uw correctie in hun digitale polismap een wijziging uitgevoerd en daarbij kosten in rekening gebracht. Wij zijn ook niet blij met deze handelswijze en wij hebben dan ook Voogd en Voogd verzocht deze kosten terug te draaien. Zodra wij een reactie hebben komen wij hierop terug. Premie verhogingen worden niet door ons uit uitgevoerd maar door de verzekeringsmaatschappijen. Naast deze verzekeraar werken wij met nog circa 20 verzekeringsmaatschappijen. Wij bieden u dan ook graag een verzekering van een andere verzekeraar aan. ***update 17-09-2018*** de kosten zijn door de verzekeraar terug geboekt op 6 september 2018
ik wilde bij centraal beheer waar ik al mijn verzekeringen heb afgesloten ook een verzekering voor de canta afsluiten ik kreeg ten antwoord dat deze geen invalide voertuigen meer wilde verzekeren , dus ben ik op zoek gegaan via internet en heb verschillende verzekeringen bekeken dit is niet iets wat ik dagelijks doe maar gelukkig kwam ik u verzekering tegen en heb toen gelijk een aanvraag voor de verzekering van de canta ingediend , vandaag maandag ik heb het zondag aangevraagd maar vandaag heb ik de tijdelijke bevestiging gekregen over de aanvraag hopelijk dat deze word goed gekeurd dan zou ik kunnen gaan oefenen ergens waar geen mensen auto,s of wat dan ook rijden en lopen want de scoutmobiel heb ik jaren maar de canta zal ik moeten oefenen en dat kan nu nog niet omdat deze nog niet verzekerd is . dus hoop dat het goed gekeurd word zodat hij eerst naar de garage kan voor een controle beurd en dan veel oefenen . ik ben blij dat ik deze heb gevonden en dat hij misschien al binnen een paar dagen verzekerd is met plaatje en al
Tevreden over de dienstverlening. Duidelijke, begrijpelijke informatie en vertrouwen om weer een beroep te doen op jullie ondersteuning.
Er was een probleem met het afwikkelen van een schade aan derden en dat is perfect opgelost.
Deventerstraat 36
7311LW Apeldoorn
Op ASSURANTIESITE.NL krijg je de mogelijkheid om in een paar stappen simpel en eenvoudig je voordelige premie te berekenen. Bevalt de premie dan kun je direct de verzekering afsluiten. Wil je service en advies, dan zijn wij daarvoor normaal bereikbaar. Wij adviseren en bemiddelen voor verzekeringen en helpen je bij schade. Ook als een schade verhaald moet worden, dan staan wij voor je klaar. Achter de schermen kunnen wij nog veel meer voor je betekenen. Zie je bij ons online niet de voordeligste premie, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alle 89 verzekeraars van Nederland voor je vergelijken. Een verzekeringspakket kunnen wij heel voordelig voor je samenstellen, ook al is dit bij meerdere verzekeringsmaatschappijen. Wij kunnen hierbij gebruik maken van 2e voertuigkortingen, commerciële kortingen en pakketkortingen. Online is dit nergens mogelijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.