Staan je vriendelijk te woord en komen hun afspraken na. Werkt perfect en neemt ons heel veel werk uit handen. Het verwerken van de facturen wordt een stuk eenvoudiger.
In het algemeen worden datgene wat wordt ingestuurd, goed verwerkt. En als er een keer iets vreemds gebeurd, staat Go2UBL je snel te woord om naar het probleem te kijken, en dit snel op te helderen. Er wordt altijd goed uitgelegd waarom er iets niet is verwerkt.
Koppelen Snelstart lukte niet direct. Zou uitgezocht worden en ik zou zelfde dag terug worden gebeld. Dit is niet gebeurd. Paar dagen laten gechecked en koppeling werkte. Resultaat prima, communicatie gebrekkig dus.
Goede ervaring. Ook bij telefonische vragen direct respons en de juiste oplossing aangedragen.
Helpdesk staat mij goed te woord en heeft goed geholpen de boel aan de gang te krijgen. Ze hadden storing op hun VoIP centrale maar, hebben mij netjes mobiel terug gebeld. Daarna nog een paar vraagjes gehad en ook daar ben ik snel en adequaat geholpen.
Ik werd goed te woord gestaan en geholpen.
geen bedrijf bezoek
Beste Henri Bastiaans, Wij vermoeden dat hier sprake is van een misverstand. De afgelopen 2 weken hebben wij totaal 6 x geprobeerd telefonisch met u in contact te komen. Tevens hebben wij meerdere uw voicemail ingesproken met het verzoek contact op te nemen. Helaas hebben wij u nog steeds niet kunnen spreken. Wij komen indien gewenst graag bij u langs of geven een online demo van ons product en werkwijze. Wij hopen dat u de moeite wilt nemen om met ons contact op te nemen. Uiteraard proberen wij het ook nog een keer. Team go2UBL
Duidelijke info. Makkelijk te activeren. Snelle service. Geen poes pas.
Vooral doorgaan op deze manier
Facturen die we insturen worden netjes en tijdig verwerkt. geen klachten hierover.
Een inlegprobleem zonder duidelijke oorzaak. Het moet werken, maar krijgt steeds een foutmelding. Uiteindelijk een kwestie van een typo. Klassieker, maar ontdek dat maar...
Werk prima naar onze bevindingen, Top !!
We zijn buitengewoon tevreden met de service en producten van Go2ubl! Micropartners B.V. Oudewater
Ik kan nu verder, en daar ging het om
Goed!
Ondanks dat je eerst de facturen moet indienen, levert het toch tijdwinst op tov het zelf invoeren van de facturen. Nadelen zijn; - het willekeurig verwerken van de facturen waardoor de nummer volgorde niet klopt. - het nog zelf aan moeten passen van de omschrijving. - het niet automatisch koppelen aan een inkooporder.
behoorlijk traag qua conversie.....had ik anders verwacht. duurt meer dan 2 uur om een pdf om te zetten. slechts 4 dagen in gebruik nu! Kwam van Everbinding af....omdat het zo traag was ;-)
Het werkt prima allemaal, goede helpdesk. Daar wordt ik altijd super geholpen.
Simpel een geweldig klantvriendelijke organisatie.
Jullie reageren snel en adequaat.
Na het in gebruik nemen van de App kwamen de PIN bonnen niet in Google Drive terecht. Na contact met de service desk is dit probleem (ondanks dat het eind december was) zeer voortvarend opgelost. Ben nu zeer tevreden. De PIN bonnen kan ik nu al in de boekhouding verwerken voordat het bankafschrift is ontvangen. Wat extra MEMO boekingen voorkomt. Ook mijn klanten zijn content, kostensoort op de bon zetten en met der App een foto maken is voldoende.
Originele beoordeling
De service is oké maar naar 3 maanden is probleem evenwel nog niet opgelost ;-(
Er bleek bij Go2ubl een foutieve memoboeking te zijn gemaakt, na contact is dit nu opgelost
Beste Andre, Naar aanleiding van je beoordeling hebben wij meerdere malen geprobeerd (zowel per telefoon als per mail) om in contact te komen. Helaas is dit nog niet gelukt. Zoals je hebt gezien was de betaling door ons al pro-actief teruggestort (al voordat je contact met ons had opgenomen). Wij betreuren echter wel dat je niet ben teruggebeld. Inmiddels hebben wij een aantal pogingen gewaagd. Wij hopen spoedig met jou in contact te kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team go2UBL
Originele beoordeling
Ik heb een vraag gesteld over een terugbetaling, de boekhouder was niet aanwezig en ik zou terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd.
Beste Andre, Naar aanleiding van je beoordeling hebben wij meerdere malen geprobeerd (zowel per telefoon als per mail) om in contact te komen. Helaas is dit nog niet gelukt. Zoals je hebt gezien was de betaling door ons al pro-actief teruggestort (al voordat je contact met ons had opgenomen). Wij betreuren echter wel dat je niet ben teruggebeld. Inmiddels hebben wij een aantal pogingen gewaagd. Wij hopen spoedig met jou in contact te kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team go2UBL
Wij willen mogelijk met go2UBL werken met AFAS. De eerste tests, ook met complexe facturen, lijken heel goed te gaan. Tot zo ver complimenten.
Men doet waar men voor staat.
De dienst werkt goed voor het omzetten van facturen, en doet dat voor een zeer acceptabele prijs. Medewerkers zijn behulpzaam wanneer dat nodig is.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.