bedrijf met goede voorlichting, duidelijke offerte, plezierige medewerkers.goed back office. door mij reeds aanbevolen in mijn omgeving en dit leidde tot nadere afspraken..
Positieve ervaring met Platen DT.
goede voorlichting en vriendelijke monteurs/ moeten leren voeten vegen bij klanten in huis.
Bert geeft een prima en denkt met je mee en zoekt praktische oplossingen. De monteurs die het geplaatst hebben zijn een team die goed op elkaar zijn ingespeeld!! Adviseren:”Ja zeker!!!!”
Ze houden wel van vakantie bij PlatenDT. 24 december wederom melding gemaakt dat de opbrengst niet deugt en dan krijg je bericht ik kom er na de vakantie op terug. Tot op heden(7 februari) niets gehoord! De opbrengst van de 76 panelen is na 2 jaar niet wat belooft is. Ik heb hier PlatenDT op aangesproken ja en dan wordt het lastig! Een scherpe offerte uitbrengen is 1 maar dat er vervolgens gerealiseerd wordt wat er in staat is 2. Wij zijn erg teleurgesteld in deze firma.
Beste Jacob, We hebben inmiddels al contact met u opgenomen om de situatie verder toe te lichten. Zoals wij aangeven heeft uw installatie in het afgelopen jaar 18.447 kWh opgebracht. In de orderbevestiging hebben wij een opbrengst aangeboden van 18.040 kWh. Hieruit blijkt dat uw installatie ruimschoots meer opbrengen dan van te voren afgesproken. De totale opbrengst in de afgelopen twee jaar is 42.420 kWh. Door uitval van de communicatie in 2017 was de meting per jaar niet helemaal goed. De communicatie in 2018 was wel goed, waardoor deze weergave ook klopt. Uiteraard vinden wij het vervelend dat onze reactie langer is blijven liggen door onze kerstvakantie waarin het gehele bedrijf gesloten was.
wij zijn heel blij met onze panelen. de service was heel goed er werd goed advies gegeven en het plaatsen ging uitstekend zowel binnen in de meterkast als buiten op het dak ging uitstekend. alles netjes afgewerkt. Kortom wij zijn dik tevreden. vriendelijke groet H.B.Prins.
We zijn tevreden over de advies en de installatie van de zonnepanelen. Heb nog een vraag over het uitlezen op de app van elke zonnepaneel apart. Volgens mij kan ik dit nog niet.
We hebben zonnepanelen en waterontharder en een nw meterkast ontvangen. Kon alleen 1 x iets aanvinken. Van zonnepanelen ingevuld. Deskundige en vriendelijke mannen en snelle werkers. FIJNE KERST allen gewenst.
Bereikbaarheid is een probleem. Verder- Negatief: Onduidelijkheid of een vraag wordt opgepakt. Positief : De oplossing komt er wel.
Zeer goed
Ze komen hun afspraken na, medewerkers deskundig en legden goed uit wat ze gingen doen. Ook het doorgeven aan Enexis is goed verlopen.
Het kopen van de zonnepanelen was vriendelijk en ontspannend. Goede uitleg van de type pannelen. Plaatsing in de praktijk vond ik wat matig waren maar 2 personeelsleden aanwezig plaatsten ging wat stuntelig 1 persoon moest de panelen plaatsen. Via de mail werd goed gereageerd i.v.m. schade. De voorlichting + wat je allemaal nog moet regelen met de energieleverancier is onvoldoende geen info hierover ontvangen. (jammer) Betaling was geen probleem kon geld overmaken. (goed).
Goede communicatie , ze doen wat ze zeggen, ze kommen de afspraken na.
Prima geholpen en goede service. Tip: vast aanspreekpunt zou prettig zijn. Nu een bezoek van de een, een offerte van de ander, enz.
Gedegen en uitgebreid advies gehad. Montage op de dag zelf was ook prima voor elkaar. Kundige medewerkers en je voelde een goede onderlinge sfeer. Netjes afgewerkt tot aan de werking van de app toe. Communicatie via de mail duurt soms vrij lang, vandaar een 8 op communicatie. Maar verdere een zeer tevreden klant!
Het maken van een afspraak voor oriënterend gesprek ging eenvoudig via de website en gaf een vlotte reactie. De voorlichting mbh laptop was duidelijk en prima geïllustreerd. wij zijn overgegaan tot het aanvragen van een offerte die snel op de deurmat terug te vinden was. De manier waarop deze gemaakt was, heb ik commentaar op. Het ziet er wat vriendelijker en klantgerichter uit als de naam van de aanvrager niet enkel en alleen bestaat uit de 3 letters vd achternaam maar minstens een toevoeging kent van voornaam, voorletter of dhr/mevr. Wij vonden het financiële element te weinig uitgesplitst; teveel eindbedragen die geen inzicht gaven in de kosten per onderdeel en/of installatie. Door meerdere andere offertes hebben wij wel een inschatting/vergelijk kunnen maken. Er was afgesproken dat de order zou worden bevestigd als de duurzaamheidslening zou zijn toegekend omdat wij dit project kostenneutraal wilden houden en de betaling via de SVN wilden laten lopen. De bevestiging is ruim voor de installatiedatum ook gedaan. Ondanks deze afspraak kregen wij kort voor de installatie een mail waarin werd gesteld dat wij de rekening op de dag vd installatie diende te voldoen bij de installateur terwijl SVN de rekening binnen 14 dagen na installatie namens ons zou afhandelen. Overigens, 2 installateurs die goed werk hebben verricht en uiterst vriendelijk waren. Misschien is het handig dat na de installatie binnen een afzienbare tijd vanuit het bedrijf even iemand zijn/haar gezicht laat zien om samen het geleverde werk te bekijken. Aftersales? Het was tenslotte geen puddingbroodje. Voor de rest zijn wij tevreden met het geleverde werk en de installatie. Wat jammer is datde app MyEnlighten niet per paneel de status/opbrengst laat zien ondanks dat dit was aangegeven.
de praktijk moet natuurlijk nog wel bewezen worden.
zeer goede voorlichting en nette en vlotte manier van plaatsen
mededelingen naar de klant over de planning kunnen beter.
Er wordt goed en schoon gewerkt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.