Reactie van het bedrijf
Beste Rob van Gaalen, Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze producten en service. Ook dank voor uw eerlijkheid en helderheid.
We willen graag leren van een dergelijke feedback. Onze producten worden met de grootste zorg geselecteerd en ingekocht. Wij overwegen hierbij een aantal factoren waaronder de gebruiksvriendelijkheid, verhuurprijs en de kwaliteit. Wij trachten met ons “one-stop-shopping” concept iedere inkomensgroep te kunnen dienen. We bieden dus instap, standaard, bovengemiddelde en luxe producten.
Dat geldt dus ook voor het linnengoed en het meubilair. U heeft ons op 12 september per mail te kennen gegeven dat van twee van de geleverde (9!) rokken de pootjes gescheurd waren waardoor de rok helaas niet meer bleef zitten zoals dit hoort. Daarnaast heeft u aangegeven dat de (goedkope!) plastic buffettafel gebobbeld was. Wij adviseren echter op de site, tijdens het bestel proces al gebruik te maken van bijbehorend linnengoed. Dit heeft u niet gedaan. Daarnaast bieden we een stevigere houten variant aan waar u niet voor heeft gekozen.
Tot slot geeft u aan niet tevreden te zijn geweest met de kunststof vloer die we hebben geleverd als alternatief voor de houten variant die voor de door u gewenste periode reeds geheel verhuurd was. Een duidelijke impressie wordt hiervan afgebeeld op onze site. Naar aanleiding van uw e-mail hebben we u op 13 september direct een reactie gestuurd waarin we aangegeven hebben het erg vervelend te vinden dat het linnengoed niet correct was en we dat (op dat moment) graag direct voor u wilde compenseren. Wij staan achter onze producten maar het kan altijd zo zijn dat we iets over het hoofd zien en dat lossen we dan ook graag met u op! Kapotte pootjes hoort niet, dus daar is geen discussie over.
Voor wat betreft de vloer hebben we u reeds verwezen naar de site en uitleg gegeven omtrent de verschillen, de voor- en nadelen. U gaf aan niet te begrijpen waarom de kunststofvloer als alternatief geboden werd en ook dit is duidelijk aan u uitgelegd. Zowel de houtenvloerdelen als de kunststofvloer betreffen de goedkoopste opties en vallen daarmee in de categorie evenementenvloeren. Deze zijn van hele andere kwaliteit als de andere vloeren die we aanbieden. Dit is ook terug te zien in de prijsstelling.
In onze mail wijzen wij u op het feit we een storingsnummer hebben die ten aller tijde bereikbaar is. Deze wordt ook ten aller tijde kenbaar gemaakt wanneer men met ons in contact treedt. Er staat namelijk altijd een 06-nummer vermeld in het contact voordat u een opdracht bevestigd, als ook in het briefpapier van de algemene voorwaarden. U zult dit wellicht over het hoofd hebben gezien. Spijtig maar dat maakt uw conclusie, in deze beoordeling helaas een onjuiste.
Voor het totaalbeeld; u heeft dezelfde dag nog gereageerd op ons schrijven, In dat schrijven geeft u ook aan het storingsnummer niet te hebben gezien, ondanks het feit we naast ons vaste telefoonnummer ook altijd 06-nummers communiceren en ondanks het feit dit in het briefpapier van onze algemene voorwaarden staat vermeld. U heeft hier een hele specifieke mening over en die zullen wij respecteren. We zullen deze kritiek dan ook zeker oppakken om ons storingsnummer nóg duidelijker te communiceren.
In diezelfde mail geeft u aan dat u ook de statafels waar de beschadigde rokken omheen moesten gecompenseerd wilde zien als ook de buffettafel want deze is nu ineens scheef geraakt in tegenstelling tot uw eerdere opmerking. Daarmee wekt u het gevoel bij ons dat u ineens het onderste uit de kan wenst en dus niet helemaal redelijk meer bent, dit is echter óns gevoel en dat vinden we vervelend. We hebben dan ook meteen op die mail gereageerd dat we graag telefonisch met u in contact komen om e.e.a. te bespreken. We willen dit gevoel graag kwijt en uw klachten zo goed en redelijk mogelijk oplossen. Uit uw e-mails blijkt duidelijk dat u niet tevreden bent en dat vinden we spijtig te moeten constateren. Als afsluiting geven we u te kennen dat we zo spoedig mogelijk trachten te reageren.
Zoals u zelf al aangeeft in uw beoordeling hebben we het extreem druk en zal een eventuele reactie om die reden dus net wat langer op zich laten wachten als dat men normaliter van ons mag verwachten. We waren erg druk met de voorbereidingen voor het afgelopen weekend.
U heeft in heel het contact over de krukken bijvoorbeeld, totaal niet gesproken. Spijtig dat u nu dus, op een dergelijke site als deze, ervoor kiest om onwaarheden te uiten en over te gaan tot negatieve uitlatingen daar we nog met u in contact waren. Helaas werkt het zo niet. We vinden het erg vervelend dat u ons niet in de gelegenheid stelt om (na het drukke weekend) met u in contact te treden maar op deze manier te communiceren. Dat maakt het dan ook dat wij ervoor kiezen het hierbij te laten.