Zeer goed en fijn, geholpen door deze medewerkers met alles kom wanneer nodig is weer bij deze uitvaart terecht
Na het verliezen van mijn man heb ik Uitvaart 24 gevraagd de crematie te regelen. Ik heb een prettig contact gehad met de medewerkers en kon ten alle tijde bellen om al mijn vragen beantwoord te krijgen. Dit heb ik ook een aantal keer gedaan want op zo'n moment loopt je hoofd over. Iedere keer werd ik even vriendelijk te woord gestaan. De gehele crematie en de afhandeling van diverse zaken is tot in de puntjes verzorgd. De website is ook heel duidelijk en gemakkelijk te gebruiken en je weet meteen wat de kosten zijn. Ik ben echt heel tevreden met de gehele service van Uitvaart 24.
Goede ervaring.
Goede ervaring met Uitvaart 24 zowel met de mensen aan de telefoon als met de uitvaartleidster Thea van Veenschoten. Met alle respect en eervol geholpen in alle opzichten en naar volle tevredenheid. Complimenten voor Thea van Veenschoten.
De oma van mijn vriendin had een verzekering via Spanje, maar wegens slechte communicatie van de verzekeringsmaatschappij in Spanje was er veel onduidelijkheid bij het ophalen bij de zorginstelling. Vanuit de zorginstelling werd er veel druk gezet dat de oma opgehaald moest worden, waardoor wij Uitvaart24 hebben gecontacteerd. Heel fijn contact gehad met Jan-Jaap, heel begripvol en betrokken. Binnen een uur waren ze aanwezig om haar op te halen. Uiteindelijk was er vanuit Spanje ook een andere partij ingeschakeld, die haar mee wilde nemen. Door snel schakelen heeft die andere partij haar alsnog bij Uitvaart24 opgehaald en zijn er geen kosten gefactureerd. Hele empatische, vriendelijke medewerkers, heel veel dank! Groet, familie van mevrouw Gutierrez!
Onder moeilijke omstandigheden was de ondersteuning van Uitvaart24 zeer welkom. Er was een prettig contact met de uitvaartleider. Met een goed gevoel kijken wij op de uitvaart terug.
Begeleider van onze uitvaart kwam aimabel en professioneel over,
Prettig Alle wensen goed uitgevoerd Ondanks een klein misverstand (dat snel opgelost is) heeft iedereen met een goed gevoel afscheid kunnen nemen
Wel fijne mensen,goed app en mailcontact,ook telefonisch,jammergenoeg veel fouten bij de drukker ,veel moeten mailen hierover,ook het lint aan het boeket met 2 namen fout Gerrie gaf wel toe dat die fout door haar kwam, Verder goede begeleiding en snel en duidelijke afhandeling nota's en eindnota
Alles was prima geregeld
Onverwachts kwamen wij voor een crematie te staan. Er werd meegedacht over mogelijkheden binnen de financiën. Zodoende toch een waardig afscheid kunnen geven dit was zo belangrijk. Contact was zeer goed. Geen moment was te veel. Super bedankt!
We zijn goed tevreden over de begeleiding van Uitvaart 24 vanaf het moment van overlijden tot aan de crematie. De zondag dat wij in het uitvaartcentrum in Amsterdam konden komen voor het afscheid was heel goed geregeld, daar hebben wij een goed gevoel over. Waar we (voor een deel) geen goed gevoel over hebben is de crematie zelf. Toen wij aankwamen bij het crematorium was er niemand die ons even opving. Wij moesten zelf in het gebouw maar zoeken waar we moesten zijn. Dat geeft een heel onprettig gevoel als je toch al zenuwachtig bent en de weg niet weet. Toen we in de zaal kwamen, waren ze juist op dat moment met de kist bezig om het op zijn plek te zetten. Dat vonden wij niet fijn en daarna werden wij in een heel klein kamertje gezet om daar te wachten. Het is dat wij een kleine familie zijn maar anders kan je daar niet eens fatsoenlijk even zitten. We werden dus niet echt op ons gemak gesteld. En tijdens de dienst moesten wij Michael een keer corrigeren, er was niet goed met hem afgestemd dat niemand met de kist meeliep behalve wij dan. We kregen de indruk dat hij niet goed genoeg was ingelicht ondanks dat ik een aantal keren telefonisch en app contact gehad hebt met hem. We willen jullie adviseren om een familie maar met 1 persoon contact te laten hebben, dus diegenen die thuis komt praten over alles dat hij/zij ook de dienst doet zodat er geen misverstanden zijn en je een beetje het gevoel hebt dat diegenen je een klein beetje kent. Daar was nu geen sprake van en dat is niet prettig.
Ik wilde een sobere uitvaart tegen een goede prijs. Dat is gerealiseerd door Uitvaart24. De uitvaartleider was zeer bekwaam en leidde het proces in goede banen.
Uitvaart24 was snel aanwezig en heeft de uitvaart van mijn vader perfect begeleid. Ik wilde graag een rustige, sobere plechtigheid (hij is 97 geworden dus weinig bezoekers meer). Toon werd meteen goed opgepakt. Een bijzonder compliment voor de uitvaartbegeleider Maikel. Hij is een bijzonder mens en zo ongelofelijk goed in staat je door die dag heen te helpen. Ik kon me die dag geen betere support voorstellen dan wat hij deed.
Na het onverwachte overlijden van mijn vader heb ik uitvaart24 gebeld om ons op weg te helpen, omdat mijn vader nier verzekerd was. Ze waren snel bij ons. Omdat wij overwelmd waren van de gebeurtenis hebben wij achteraf het gevoel gehad dat zij misbruik hebben gemaakt van de gebeurtenis. Ze hebben ons niet goed geïnformeerd over bv. de bloemen (prijs, het brengen). Over de uitvaart ceremonie werd ons verteld over de opname, daar hebben wij ingestemd maar achteraf was alleen een audio opname. Diep teleur gesteld waren wij. Mijn vader is thuis opgebaard en in al die dagen hebben wij niemand gezien of gehoord. Zijn de kleine dingen misschien maar voor ons belangrijk. Op de dag van de uitvaart kwamen 2 mensen mijn vader ophalen, de kist moest van het ene karretje naar de andere overgezet worden. De kist werd op de grond neergezet en dat vonden wij een naar gezicht.
Geachte mevrouw Schiavetta, Wat oprecht vervelend dat u het gevoel heeft gehad dat wij misbruik hebben gemaakt van het overlijden van uw vader. Wij trachten juist heel open te communiceren over de mogelijkheden en de kosten. Dat is waar wij voor staan en ons juist in onderscheiden binnen de uitvaartbranche. Dat u een ander gevoel heeft raakt mij oprecht en vindt ik voor u zeer vervelend, maar dat is echt niet wie en hoe wij zijn. Zo bevestigen wij alle besproken wensen én kosten na de bespreking per e-mail en wordt u door een andere medewerker gebeld of alles naar wens is gegaan m.b.t. de bespreking en daarmee het contact met onze uitvaartleider. Wij hanteren exact dezelfde prijs die Topbloemen hanteert en rekenen geen kosten voor het brengen dus vrees dat hier sprake is van verwarring die wij graag in een persoonlijk gesprek willen ophelderen voor u. Bij het crematorium verstrekken ze, en daar heeft u volkomen gelijk in dat dat niet meer van deze tijd is, een geluidsopname en geen beeldopname. Na het bespreken van de uitvaart hebben wij de dag erna contact gehad en ook in de dagen daarna is er contact geweest om de invulling van de uitvaart verder vorm te geven. Jammer dat u dat niet zo heeft ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring hierin beter te begrijpen zodat wij hier iets mee kunnen doen voor in de toekomst. Dat de uitvaartkist op de grond is gezet is inderdaad een naar gezicht en ik betreur dat u daar getuige van bent gewenst. Mijn excuus daarvoor. Onze directeur, Adri Grommé, zal begin volgende week telefonisch contact met u opnemen om uw ervaringen te bespreken en kijken hoe wij uw gevoel van onvrede op sommige punten kunnen wegnemen. Dank voor het delen van uw feedback en wij komen met een passende oplossing, Jan-Jaap Palma Uitvaart24
Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen afspraken na.
Keurig geholpen en aan al onze keuze voldaan
Op zich prima geholpen en begeleid, maar zou zelf nooit weer kiezen voor een soort online uitvaartbegeleiding. Tijdens het 1e telefonische contact werd gevraagd of we het 1e gesprek telefonisch of persoonlijk (thuis) wilden. Uiteraard kozen we voor een gesprek thuis. Achteraf zag ik dat dit € 249,- extra kostte. Dit is ons tijdens het 1e contact niet verteld, dus niet netjes. Ik heb dit ook aangegeven, uiteindelijk is deze € 249,- als korting op de factuur verwerkt. De rouwkaarten moet je zelf online maken: ik ben van mening dat je bij een overlijden zoveel mogelijk ontzorgd moet worden. Goed dat de mogelijkheid er wel is, maar zorg ook voor een andere optie. De condoleance is niet helemaal goed verlopen, doordat er verkeerde gegevens waren doorgegeven aan het uitvaartcentrum (schoonvader lag ik de aula opgebaard i.p.v. een familiekamer). De volgende dag heb ik dit direct gemeld bij Uitvaart24, hier werd gelukkig wel direct op gereageerd. Ik ben uiteindelijk teruggebeld door de directeur zelf. Tijdens de condoleance was er geen uitvaartbegeleider aanwezig. Gelukkig hadden we zelf een rouwkaart meegenomen, zodat we deze bij het condoleanceregister konden neerzetten. Het telefonisch contact met uitvaartbegeleider Maikel Naarden was prima, de uitvaart heeft hij verder prima begeleid. Behalve dan dat hij mijn naam tot 2 keer toe verkeerd zei. Persoonlijk vind ik dat niet netjes. Ik denk dat dit toch te maken heeft met het feit dat we Maikel tot aan de uitvaart niet persoonlijk hadden ontmoet. Ik heb achteraf dus nog contact gehad met de directeur van Uitvaart24, hierbij heb ik al mijn ervaringen gedeeld. Hij stond hier wel voor open, maar de vraag is natuurlijk of hier iets mee wordt gedaan. Persoonlijk zou ik niet meer voor Uitvaart24 kiezen, omdat wij bij een overlijden liever volledig ontzorgd worden dan dat we minder betalen en veel zelf moeten regelen.
Geachte mevrouw Klein, Dank voor de genomen moeite om uw ervaring te delen. Vervelend dat u over een aantal zaken niet tevreden bent, maar goed om te lezen dat uw opmerkingen direct zijn opgepakt door ons team. Het klopt dat wij nabestaanden de keuze bieden tussen telefonische/online bespreken óf een persoonlijke kennismaking aan huis. Juist in deze Corona tijd vinden sommige nabestaanden dat prettiger en anderzijds kost het ons minder tijd én daarmee geld. Uiteraard vermelden wij dit transparant op onze website. In het verleden benoemde wij bij het eerste telefoongesprek alle kosten, maar kregen als feedback vaak terug dat het eerste gesprek wel erg zakelijk was; Blijft lastig om daar (voor iedereen) een goede modus in te vinden! Steeds meer nabestaanden hechten waarde aan een persoonlijk (ontworpen) rouwkaart. Onze werkwijze geeft nabestaanden de mogelijkheid om dit te doen. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij de werkwijze t.b.v. de rouwkaart inmiddels aangepast; Nabestaanden kunnen nu kiezen om de kaart zelf te ontwerpen óf door ons te laten ontwerpen. Dank voor het gestelde vertrouwen, uw open en eerlijke communicatie tijdens en ook na de uitvaart. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Palma Eigenaar Uitvaart24
Wij hebben de uitvaart moeten regelen van ons moeder/ schoonmoeder en zij had zelf al uitgezocht en ons gevraagd dit via Uitvaart 24 te laten regelen. Wat een prima ervaring hebben we gehad. Na het melden van het overlijden binnen anderhalf uur teruggebeld en in korte tijd daarop waren twee keurig uitziende heren voor het verzorgen van ons moeder/schoonmoeder. Alle geduld, luisterend oor en goede adviezen. Openstaand voor onze wensen hebben zij er uiteindelijk een prachtige uitvaart van gemaakt. Zeker in deze drukke coronatijd stonden ze zelfs altijd voor ons klaar met raad en daad. Onze enorme dank voor alle hulp en contacten die we hebben gehad rond deze uitvaart.
Een budget uitvaart waarbij Uitvaart24 alles is nagekomen wat vooraf werd beloofd. Een waardig afscheid en voor een gunstige prijs. Daarmee is een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding geleverd. Ik ben erg tevreden over de door Uitvaart24 geleverde service!
Ik had bij een andere uitvaart Maikel horen spreken als uitvaart begeleider. Vond dat zo mooi zo warm hoe hij sprak en de mensen verbond ,dat ik zie als ik een uitvaart in de toekomst heb wil ik deze man er bij hebben. Helaas contact met uitvaart 24 was eerder nodig dan ik had verwacht. Alles uitvoerig besproken wat een goed gevoel, er was veel mogelijk. iedereen ging met respect en liefde met ons om. Het geeft mij nog steeds een fijn gevoel dat ik de uitvaart van mijn man op deze manier heb kunnen doen. Ik raad de mensen aan om contact met uitvaart 24 te zoeken.
behulpzaam
Prima geregeld allemaal een fijne spreker gehoord en een goede begeleiding gehad.
Je wordt op je gemak gesteld omdat het toch een verdrietige gebeurtenis is. De medewerkers nemen ruim de tijd om alles door te spreken. Het Was een mooie en integere uitvaart in het crematorium. Wij wilden geen dienst en hebben alleen gebruik gemaakt van de familiekamer wat erg prettig was.
Als iets zo onverwachts en onherroepelijks gebeurt is het fantastisch dat je bij Uivaart 24 mensen aan de telefoon krijgt die meteen helpen en je geruststellen. Ze doen precies wat ze afspreken, je kan op ze rekenen, het zijn professionals.
Uitvaart24 heeft als doel een waardige uitvaart toegankelijk te maken voor iedereen en daarmee een frisse wind te creëren in de uitvaartbranche. Uitvaart24 zet daarbij in op het scheppen van helderheid en gelijkwaardigheid. In alles wat Uitvaart24 voor u doet, is het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent. Helder, flexibel en gelijkwaardig. Deze kernwaarden komen in alle facetten terug. Bij Uitvaart24 krijgt en betaalt u enkel voor datgeen waar u opdracht voor geeft. Wij adviseren u graag over alle mogelijkheden en horen graag uw wensen rondom het afscheid van uw dierbare. Op die manier kan Uitvaart24 een passend voorstel op maat maken. Dit alles zodat u precies weet wat u af neemt en ook enkel betaald voor datgene wat u wenst af te nemen. Uitvaart24 is een landelijke organisatie die dankzij betrokken medewerkers uit de regio de uitvaart van uw dierbare zo verzorgt zoals u dat wenst. Door samenwerken met iedere uitvaartlocatie kan Uitvaart24 u altijd lokaal van dienst zijn met de expertise van 10 jaar ervaring. Het overlijden van een dierbare is een emotioneel en moeilijk moment, waar niemand zich echt helemaal op kan voorbereiden. In korte tijd moet veel geregeld worden, waarbij het overzien van alle mogelijkheden gepaard met budget bewuste keuzes niet altijd even makkelijk is. Om die reden staat helderheid bij Uitvaart24 hoog in het vaandel. Uitvaart24 biedt niet alleen helderheid in wat wij voor u kunnen doen, maar ook in de kosten daarvan. Goed om te weten is dat waar u ook verzekerd bent, u vrij bent om te kiezen wie de uitvaart regelt. U kunt dus met iedere uitvaartverzekering een uitvaart door Uitvaart24 laten verzorgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.