Vaccinatie zelf prima, maar de klantenservice en administratie zijn heel slecht!
De vaccinatie voor mijn vakantie verliep prima. Heb ik geen klachten over.
Daarna bleek dat de factuur in de spam was beland, waar ik na twee herinneringen achter kwam. Op zich geen probleem, dacht ik, want ik heb gewoon binnen de gestelde termijn betaald.
Maar dit werd niet geregistreerd bij Thuisvaccinatie, waarna een incassobureau werd ingeschakeld.
Ik heb gebeld met de klantenservice, maar die legde de bewijslast volledig bij mij. Als ze op dat moment zelf even zouden checken of de betaling binnen was gekomen, was er niet zoveel aan de hand geweest.
Ik heb de ING gebeld voor informatie over de overboeking en een mail verstuurd naar Thuisvaccinatie met deze informatie.
Ik heb toen een mail teruggekregen van de administratie met een link naar een website waar stond dat ik m'n factuur nog moest betalen. Alleen bij die email zat een factuur van iemand anders!!!
Ik heb nu allerlei gegevens van de heer Kuik te Schiedam. Z'n vaccinatie-gegevens, adres, geboortedatum, BSN, enz.
Waarschijnlijk een foutje, maar zo kan je niet met gegevens van anderen omgaan.
Uiteindelijjk heb ik een mail ontvangen, die weer in m'n spam was beland, dat ze m'n betaling hadden gevonden, met excuses voor het ongemak. De klantenservice en adminstratie van dit bedrijf zijn heel slecht. Geen aanrader dus.