Reactie van het bedrijf
Geachte heer Sodoyer,
We hebben dit even nagekeken, want ik herken dit niet. Normaliter worden offertes binnen 1 dag verzonden (ik verstuur die bijna altijd zelf) en wordt daarbij vaak verwezen naar onze tarievensite www.notarisoudewater.nl/tarieven. Het kan dus niet zijn dat offerteaanvragen blijven liggen, tenzij er berichten in de Spam zijn geraakt of niet zijn aangekomen.
Ik heb vanochtend alle offerteaanvragen via de website tot begin januari nog eens nagekeken. Die kan ik via een zoekterm in de ontvangen mailberichten makkelijk oproepen. Daar zat het verzoek niet tussen.
Verder heeft mijn collega u nog even gebeld vanochtend en u gaf aan met een andere collega gesproken te hebben. Dat hebben we ook nagekeken binnen de gepleegde oproepen van en door alle collega's en het laatste telefonisch contact was alleen met de collega die u vandaag belde en die u eerder aan de lijn had en daarvoor was het 2022 voor het laatst, aldus onze digitale telefoonhistorie.
Kan het niet zijn dat u met een ander notariskantoor in de war bent?
Hoe ook denk ik niet dat we een aanvraag hebben ontvangen...
Ik zal via dit kanaal vragen om het cijfer aan te passen. Ik vind deze waardering niet terecht en als iets fout is gegaan dan kan dat natuurlijk zo zijn, maar dat lijkt toch niet het geval te zijn vanuit onze kant en past ook niet binnen onze werkwijze. Mocht u nog vragen hebben over tarieven of hierover dan hoor ik dat graag (mag telefonisch natuurlijk of via [email protected]).
Met vriendelijke groet,
mr A.J.W. (Arjan) Kuiper