Filters

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Geachte heer, mevrouw, Duidelijke cijfers lijkt me, en de voor zich spreken. Ik wil u hierna laten zien hoe deze conclusie tot stand is gekomen. Na het eerste contact met uw kantoor volgde een onduidelijke offerte. Zo was bijvoorbeeld niet duidelijk in het daaropvolgende telefoongesprek of bestaande hypotheken wel of niet doorgehaald moesten worden. Er werd mij gevraagd wat daarmee moest gebeuren. Daarna bleef het bijna een week stil en heb ik zelf gevraagd naar de voortgang. Het opsturen van een volmacht was daarbij onderdeel van de werkzaamheden. Verteld is dat deze volmacht per post verstuurd zou worden. Twee dagen na mijn contact is dit per mail gedaan. 'Dat gebeurt altijd per mail', werd later gezegd. Ik maakte uit een van de telefoongesprekken op dat de Rabobank Montfoort volgens u geen informatie aan u mocht verstrekken, vanwege geheimhouding richting derden. Dat vond ik vreemd, temeer omdat u veel met elkaar samenwerkt. Navraag door mij bij de bank bevestigde mijn gedachte, ook zij vond dit vreemd om te horen. Het kan misschien aan de betreffende medewerker van de bank hebben gelegen, resultaat was echter dat van enige ontzorging geen sprake was. Iets wat je van een notariskantoor mag verwachten. Dan de rekening. Een dag voor tekening van de aktes wordt ik telefonisch gevraagd een bedrag over te maken. Een zeer korte deadline, rekening houdend met de transactietijd van bedragen. 'Het rekeningnummer staat op de nota', werd er daarbij gezegd. De nota ontbrak, laat staan een specificatie van de gemaakte notariƫle kosten. Tot slot een dag later met verbazing de ontvangst bij de afspraak van ondertekening meegemaakt. Niet het gevoel gehad dat daarbij enige aandacht vanuit uw kantoor voor een toch niet onbelangrijk moment is gegeven. Niet bekend was bijvoorbeeld waarvoor ik kwam en werd ik met een andere, wachtende, client kort in contact gebracht. Ik mocht vervolgens plaatsnemen aan de ronde tafel, vanwaar ik uw medewerkers aan het werk zag. En kon horen overleggen. Onbegrijpelijk. Ik kon niet anders dan uw nota voor het transport te voldoen, maar de hoogte van uw honorarium staat in geen enkel verband met de geleverde kwaliteit van de dienstverlening die je van een notariskantoor mag verwachten. Ik zou een creditering als zijnde 50 procent van de gemaakte uren gerechtvaardigd vinden, maar ik dicht mijzelf weinig kans daartoe. Wat rest is mijn kritiek die misschien helpt om nog eens goed naar uw dienstverlening te kijken. Met vriendelijke groeten, Rik Bakker

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een laagdrempelig notariskantoor zonder teveel toeters en bellen. Zeker geen 9 tot 5 mentaliteit! Ik ben vlot geholpen met het overschrijven van mijn garagebox. Voor een volgende keer kom ik graag weer bij dit notariskantoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij werken al heel lang samen met dir Notariskantoor en zijn een zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn super goed ontvangen en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima no-nonsense advies en voorbereiding. Prima prijs- en kwaliteitspeil. Verdere diepgang in beoordeling is wat lastig, daar dit het eerste bezoek betreft. Wellicht dat ik wat uitgebreider kan toelichten in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al jaren een goede relatie tussen ons advocatenkantoor en het notariaat in Oudewater

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon goed, moeilijk in cijfer uit te drukken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Netjes en accuraat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies en deskundigheid
  • Betrokkenheid
  • Bereikbaarheid
  • Communicatie

Bedrijfsgegevens

Rodezand 42

3421BB Oudewater

0348-561427

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.