Prima
Bij binnenkomst wordt je niet netjes begroet, je moet zelf eerst op zoek naar een medewerker. Je krijgt geen koffie aangeboden (ook niet als al het personeel bij de koffie automaat staat). Het gevoel is aanwezig dat alleen diegene met wie je rechtstreeks contact hebt gehad je helpen kan. Toen ik melde dat ik kwam voor de 'restyler' werd gevraagd of ik daarmee de kapper bedoelde...
De verdere afhandeling door de betreffende collega is prima. Hij stelt zich netjes voor en begeleid mij om de tijdelijke leen auto heen. Zelfde model en soort als dat ik tijdelijk inleverde, dus dat is zeker positief.
Ik kwam de auto brengen omdat ik een lelijk deukje in een strakke lijn van de auto had en een stukje verf mistte op de achterklep. Het kleine deukje is wel beter geworden, maar hij is niet weg. 'Beter wordt het niet', moet je het maar mee doen. Het stukje missende verf op de achterklep is aangestipt met een lakstift. Beiden geen slechte reparaties, maar ik was in de veronderstelling dat het niet meer zichtbaar zou zijn. Van te voren duidelijk melden dat het er niet helemaal uit gaat is misschien een betere optie.