Filters

10

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk en helder in de communicatie

Mobility service is goed bereikbaar en personeel heeft de tijd voor je. Ik ervaar het persoonlijke contact als erg prettig. Op kantoor zijn ze goed op de hoogte van de processen en de aflevering is erg zorgvuldig. Top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

De auto werd op tijd afgeleverd. De medewerker was vriendelijk en professioneel. Hij gaf duidelijke uitleg over de auto.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Enkele dagen voor levering auto gebeld voor het maken van een afspraak. Leverancier komt binnen aangegeven tijdsmarge. In mijn geval niet gelukt heel dichtbij huis te komen. Checkt samen of er schade is. Vraagt of er uitleg gegeven moet worden over de auto. Moest alleen wel zelf vragen naar wat te doen bij ongeval/schade, hierbij werd ik verwezen naar het mapje. Vooralsnog prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling na schade

Helaas stak een das om middernacht de N34 over en heb ik het beest doorgereden. De auto was dusdanig beschadigd dat verder rijden niet verantwoord was . Binnen drie kwartier na de schademelding werd de auto afgesleept. De volgende ochtend stond er een vervangende auto voor mij klaar. Prima service van Mobility Service!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig

Prettig contact en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

Top levering!

Ik kwam nog een paar puntjes tegen op de auto die hij niet had genoteerd maar voor de rest top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Transparant en eerlijk

Auto die in eerste instantie zou komen ging niet door. Er werd snel geschakeld waardoor ik gelijk wist waar ik aan toe ben en wat de nieuwe auto zou worden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik heb geen goede ervaring met deze lease maatschappij.

Een 4-tal jaar geleden heb ik een beschadiging vastgesteld op mijn auto . Plaats van vaststelling : parking Ineos oxide Antwerpen. Schadeformulier ingevuld - leasemaatschappij geinformeerd - documenten opgestuurd - en nu komt het : 6 maal gebeld naar de lease voor een reparatie in te plannen - tot de dag van gisteren ben ik nog aan het wachten op een antwoord - en toch telkens iemand aan de lijn gehad met veel beloftes. De opvolging van het gebruik van de auto naar de bestuurder toe is ruim onvoldoende. Op een moment kwam mijn Opel insigna in aanmerking voor vervanging - ik geef aan in welke auto's ik geinteresseerd ben - op vraag van de lease stuur ik tot " maal toe dit lijstje door - en nu komt het : zij bieden mij telkens een andere auto aan ( wat een service toch) De mails die worden gestuurd tijdens de periode van afspraken voor omruilen, getuigen van onbeleefdheid . Gisteren tijdens het ruilen van de auto op mijn werk wordt de bedrijfsbewaking geconfronteerd met een zeer arrogante en onbeleefde medewerking van U. Aanstaande maandag zullen wij ons intern beraden voor eventuele stappen . Uw medewerker heeft zonder toestemming het privé-terrein van mijn klant ( een chemische installatie ) betreden . Bovendien ook nog leugens verteld : hij verteld de bewaking dat hij mij aan de lijn heeft gehad en ik hem toestemming heb gegeven om binnen te komen. Ik heb uw medewerker op geen enkel moment aan de lijn gehad. Nog sterker : hij verteld mij dat ik niet te bereiken ben. Succes met deze evaluatie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle klantgerichte service

Perfecte ervaring met snelle adequate service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld!

Er is goed op mijn wensen ingespeeld. Snel gezocht en gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Ervaring is goed maar communatie naar de klant mag beter. Auto stond al klaar en dat is niet telefonisch doorgegeven

  • Aanbevelen? Ja
10

Top seevice

Goed contact over het aflever moment! Aardige kerel en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
6

chaotische voorbereiding, nette aflevering :)

De voorbereiding was wat chaotisch maar dit is verder prima opgelost en de aflevering was netjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en aequaat.

Prima en snelle afhandeling van schade melding en regeling vervangend vervoer. Pro-actief en persoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bereikbaar - klantgerichte service

Mobility is goed bereikbaar en staat altijd te woord. Vragen worden beantwoord en over waar je staat in het proces, wordt helder gecommuniceerd. Weet altijd waar ik aan toe ben. Betrouwbaar dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een geweldig bedrijf met fantastische service

Erg flexibel, goede service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk contact en duidelijke antwoorden!

Makkelijk schakelen en duidelijk en snel antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect geholpen!

Kwam met schade bij MS en ben perfect geholpen. Auto met schade wordt naar schadeherstelbedrijf gebracht en kreeg vervangend vervoer mee zodat ik weer verder kon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke, nette en uitstekende service!

Vriendelijke, nette en uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima.

Het enige puntje is dat er geen copy kentekenbewijs geleverd is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte en goede service

Snelle en goede service bij het aanleveren en het omwisselen van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele en persoonlijke begeleiding

Fijne contacten met Sebastiaan. Komt zijn afspraken na en is prettig in het contact. Klantvriendelijk en professioneel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken en communiceren zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde

050-3048040

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.