Filters

10

prima

geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Wat een lieve , vriendelijke man. Hij legt alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Fijne ervaring bij ontvangst nemen auto. Snel afgehandeld, vriendelijke man.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Auto keurig netjes thuis afgeleverd, goede uitleg gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en communicatie

Snelle communicatie en duidelijk. Ze kwamen de auto leveren bij mij thuis en alles werd goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

aflevering auto niet conform afspraak

Afspraak was om de auto af te leveren inclusief trekhaak ... deze zit er helaas niet op. Gelukkig kan er voor de zomervakantie een trekhaak worden geplaatst zodat de fietsen meekunnen om de bergen in te trekken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige afhandeling van inbraak in mijn auto, binnen 2 uur weer op weg.

Na een vervelende inbraak in de auto voor de 2e keer binnen 1 jaar stond binnen 40 minuten na de telefonische melding de sleepauto voor de deur. Hele jonge, maar professionele chauffeur die netjes mijn auto ophaalde en het glas van de oprit veegde. Bij de garage stond vervangend vervoer klaar zodat ik binnen 2 uur na de melding weer onderweg was. Prima geregeld, nette en professionele afhandeling en vriendelijke mensen aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal goed

Ik had aardig wat vragen want eerste leaseauto en ook eerste elektrische auto. Alles werd netjes en vlot beantwoord door Thom Popping. Auto werd zelfs van jullie verre locatie naar den haag gehaald voor een proefrit. En bij de levering van de auto werd deze zelfs thuisbezorgd. top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes afgeleverd

Afgesproken tijdstip. De auto is keurig afgeleverd. Vriendelijke man. Snelle vlotte aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en keurige service

Goed bedrijf, advies, meedenken en opvolging perfect

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer aangenaam

De communicatie is goed. Mobility Service is telefonisch goed te bereiken en heeft altijd een antwoord op mijn vragen. Meedenken doen zij zeker. Afleveren en ophalen van voertuigen gebeurd ook op een prettige manier en wordt snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ondanks schade en vervangen auto steeds mobiel gebleven

Helaas is door een aanrijding auto onbruikbaar geworden. Mobilitiy Service heeft volgende dag meteen gezorgd voor vervangend vervoer zodat ik verder kon en alles m.b.t. de schade afgehandeld. Na kort overleg en gebruik vervangend vervoer stond er al heel snel een long-lease auto op afgesproken tijd voor de deur klaar. Ze hadden het volgens mij niet beter kunnen doen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Degelijke leasemaatschappij

12 jaar klant geweest, dienstverlening prima, communicatie niet altijd even helder geweest.

  • Aanbevelen? Ja
10

Great service

ontvagst op tijd, alles in orde ! Prima ! dank u

  • Aanbevelen? Ja
9

goede ervaring, geen bijzonderheden

Alles ging gestroomlijnd, auto werd netjes bezorgd en nagekeken.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

tijdige levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk

Reageren snel, staan altijd klaar en denken mee met mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Auto netjes afgegeven vriendelijke chauffeur die alles netjes en correct liet zien en afhandelen. Gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Julius was erg aardig en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlekkeloos!

Transporteur kwam met de auto naar huisadres. Belde netjes bij aankomst op mobiel. Auto exterieur samen gecontroleerd op eventuele schade en na een handtekening en sleuteloverdracht was alles rond!

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto niet schoon

Bij het omwisselen van de lease auto bleek de ‘nieuwe’ auto niet schoon te zijn. Etensresten lagen nog naast de bijrijdersstoel en veel vette vingerafdrukken waren niet verwijderd, oa van de spiegel in de klep.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Vriendelijke meneer, heeft alles goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed, totdat je ze nodig hebt.

Ik schrijf mijn eerste negatieve review ooit, omdat ik een mail kreeg vanuit Mobility Service Nederland kreeg om een review te geven, niet omdat ik graag klaag. De start; contact met sales, levering auto, aanpassingen maken, contract regelen etc. is allemaal keurig gegaan. Op zich heb je geen contact met de leasemaatschappij zolang het goed gaat dus eigenlijk geen problemen ervaren en was positief tot het moment dat mijn auto voor langere tijd bij de dealer staat (inmiddels 4 weken) wegens problemen met de levering van onderdelen. Dan verwacht ik onderscheid en een goed stukje service als je een dure auto leased. Vervangende auto's voldoen niet en waren/zijn niet gelijkwaardig en ik moet er achteraan zitten om dit gecorrigeerd te krijgen. Als ik geen actie ondernam, bleef ik dezelfde auto rijden. Ik vind het contact met mijn contactpersoon niet goed en reactief. De eerste vervangende auto die ik kreeg was minder dan de helft van de aanschafwaarde van mijn auto, de tweede auto was de helft in aanschafwaarde en inmiddels is de derde auto ongeveer € 15.000 lager in aanschafwaarde. In mijn contract staat 'zo goed als gelijkwaardig' dus meer dan de laatste auto zie ik niet gebeuren vanuit msn. Het zal in ieder geval nooit meer dan gelijkwaardig zijn ;) Ik zou vanuit goede service verwachten dat je dan ten minste wordt gecompenseerd voor een dienst die niet geleverd is naar waarde als je niet de juiste auto kan leveren. Overigens waren de mannen die de auto's kwamen brengen wel keurig en adequaat zowel in aflevering als in gesprek.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde

050-3048040

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.