Filters

10

Goede service: snelheid, deskundig en vriendelijk personeel.

Deskundig, vriendelijk en snelheid dat kenmerkt Mobility Service Nederland.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal super

De (voorloop-) auto was in super staat aangeleverd, exact volgens de afgesproken tijd en de tankpas was ook een dag voor levering ontvangen. Niets op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
9

goede communicatie, afspraak is afspraak.

Mijn ervaring is dat afspraak is afspraak en de communicatie zeer goed door elke afdeling wordt gevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

adequaat en netjes

Goede service, snelle reactie en kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Netjes geregeld

Auto was keurig voor de deur gezet Schoon

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen door een zeer vriendelijke medewerker

Leverancier was netjes op afgesproken tijd aanwezig. Was vriendelijk. Gaf duidelijk uitleg. Nam de tijd. Auto ziet er keurig uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service tijdens omruilen leaseauto.

Prima en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Auto is tip top afgeleverd, duidelijke communicatie en aardige medewerker. Ik ben goed op weg geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niks anders dan lof!

Ik rijd nu al 4 jaar een auto van Mobility en heb vorige week mijn nieuwe auto in ontvangst genomen. Tot nu toe niks anders dan positieve ervaringen gehad. Iedereen die ik spreek is vriendelijk, denkt mee en helpt indien nodig. Ik ben dan ook blij dat mijn nieuwe auto ook weer van Mobility is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gastvrij bedrijf

Mobility is erg gastvrij en lossen altijd alles snel op. Al jaren klant en erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, correcte afhandeling

Auto werd netjes voor de deur afgegeleverd. Ook werd de auto nog netjes nagekeken voor eventuele schades. Verder geen op of aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed.

Heel prettig. Zowel met het maken van de afspraak als bij het leveren van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Helemaal goed!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede en snelle service

bij levering beknopte uitleg gekregen omtrent de nieuwe auto wat erg prettig is. men was ecter niet geheel op de hoogte van de verschillende mogelijkheden van de auto. Met name de app optie uitleg ontbrak ;-)

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service en verkeerde informatie voorziening!

Hallo, Helaas weet ik mijn pincode nog steeds niet. Ik heb tot 2 keer toe gebeld om te vragen wanneer en hoe ik mijn tankpas kan activeren. Barbara gaf aan dat dit allemaal in de brief zou staan. Helaas staat er alleen in de brief ‘hoe’ ik de pas kan activeren en staat hier dat er een zelfgekozen pincode bekend moet zijn of dat deze in een aparte brief verstuurd zou zijn. Dit alles is niet correct. Ik heb geen pincode gekregen en ik heb geen aparte brief gekregen. Graag ontvang is Zsm een pincode. Daarnaast wil ik graag weten waar ik de gemaakte tank kosten Kan declareren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de gang van zaken van Mobility service tot nu toe als zeer slecht ervaar. Als laatste wil ik zeggen dat het enige wat goed was was de aflevering van de auto.

  • Aanbevelen? Nee
10

Exact volgens afspraak

Auto zou tussen 15:00 en 17:00 afgeleverd worden, was er al om half drie. En de "oude" auto weer meegenomen. Kan niet anders zeggen, helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
10

heel prettig in omgang en denken echt met je mee

denken met je mee en denken vooruit... Heel fijn, goede service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel, kundig en behulpzaam

Snel, kundig en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiterst tevreden

Prettige en deskundige communicatie zonder opdringerig te zijn. Meedenkend, vlot en transparant. Een echte mobiliteitspartner.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed, maar wel wat afstandelijk (uiteraard te begrijpen)

Geachte heer, mevrouw, Wat ik hier boven schreef, is mijn ervaring in een notendop. Ik moest meekijken naar mankementen. De sleutels (2) werden op de motorkap gelegd. Ik had bij mijn vorige auto maar 1 sleutel gekregen. Ik schrok daar een beetje van, (ik heb van de oude auto maar 1 sleutel, toch?) waardoor ik niet meer goed genoeg rond de auto heb meegekeken. Toen werd het kentekenbewijs op de bijrijdersstoel gelegd. Voor het meekijken moet je even rustig de tijd voor hebben/nemen. Er zaten meer schades op dan dat ik op mijn afgifte formulier heb gelezen. Deze foto's heb ik 4 dagen later nagestuurd. De tankpas van de vorige bestuurder (naam en toenaam) zat nog onder de zonneklep van de bestuurdersstoel. Uiteindelijk wel tevreden, hoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Absolute aanrader!

Keurig verzorgd van A tot Z. Je kunt kiezen waar je de auto afgeleverd wilt hebben, je kunt hem zelf ophalen. Net wat jij als klant wilt. Keurige meneer die de auto kwam brengen en prachtig op tijd. Als de auto net zo goed bevalt als het proces van bestellen tot afleveren, dan ga ik heel veel plezier van de auto hebben! Complimenten voor het team van Mobility Service en daarbij wil ik mijn contactpersoon Arjen toch even noemen. Geweldige klant- en servicegerichte man!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima After Sales

Vakkundig en correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Wij werken al jaren met Mobility service samen en dat is niet voor niets. Ze zijn zeer persoonlijk, proberen met je mee te denken en vinden altijd een mooie oplossing. Kortom, wij zijn al jaren tevreden en kunnen het iedereen die op zoek is naar super service met een vaste account manager, deze club van harte aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Auto inleveren is een drama

Helaas ben ik genoodzaakt on mijn lease auto te inleveren. Echter komen er nu ineens onverwachte kosten, eigen risico per schade die ze verzinnen etc. etc. Extra kosten vanwege de kilometers die niet exact overeen komen, extra boete’s etc. Wanneer je de auto wilt overkopen vragen ze meer dan de nieuwprijs.

  • Aanbevelen? Nee
6

Vriendelijk en Warme koffie.

Er was géén gelegenheid/tijd meer om de auto om te wassen, aldus de adviseur. Dit kwam omdat ik de auto vrijdagochtend al om 0900 wilde ophalen. Was wel volledig opgeladen, top! Gelukkig is er nog ruimte voor verbetering!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Burgemeester JG Legroweg 64 A

9761 TD Eelde

050-3048040

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.