Top Gym! Professioneel en vakkundig.

Ik train al een tijd bij RWIJK GYM en volg daar de Personal groupstraining. Ik wilde graag mijn doelstelling aanpassen. Ik wil niet alleen fitter, maar ook droger worden. Na een goed overleg met Robert over wat mijn doelstellingen zijn heb ik besloten om Personal training te nemen. Nadat hij een passend trainingsschema en een passend voedingsschema had samengesteld zijn wij aan de slag gegaan. Training is een ding maar de juiste voeding is twee. Omdat ik alles wat ik eet in een app bijhoudt heb ik goed inzicht wat ik op een dag eet en of ik de juiste hoeveelheid vetten eiwitten en koolhydraten binnen krijg en dit geeft mij goed inzicht of ik goed bezig ben. Na 16 intense trainingssessies en de juiste voeding kan ik wel zeggen dat het resultaat al goed zichtbaar is. Niet alleen Meer spiermassa en een stuk droger, maar ook mijn houding is er op vooruit gegaan. Dit resultaat was nooit gelukt zonder de kundige begeleiding van Robert. Voor iedereen die zijn doelstelling wil halen en bereid is er voor te gaan kan ik de Personal training aanraden. Goede begeleiding en een hele mooie professionele studio.

• Resultaat
  • Ervaring met: Personal Training, Personal Group Training, Voedingsadvies op maat

Kostbaar is de wijsheid die door ervaring wordt verkregen.

Ik ben geen fervent sporter. Door goede training en trainer twee jaar de motivatie op kunnen brengen om te sporten en gemerkt wat het met je lijf en leden doet. De zwaarte van gewichten en sporten worden op maat aangepast. Door professionaliteit is de kans op blessures minimaal . Er wordt door de trainers meegedacht .

Toptraining

Sinds een paar maanden aan het sporten en ik ben erg tevreden. Wat is vooral prettig vind is het trainen in een kleine groep zodat je goede begeleiding en extra aandacht krijgt. Trainen kan je op je eigen niveau en kracht. Het trainen in de buitenlucht is heel prettig.

Leuke manier van sporten

Gezellige groepjes, goede sfeer, fijne trainers. RWIJK Gym is een fijne plek om te sporten, waar voldoende aandacht is voor jou als individu, ook tijdens de groepstrainingen. Met humor en vriendelijkheid weten de trainers een goede workout op maat neer te zetten. Een goede sfeer en keihard zweten, daar komt het op neer. En ze houden ook goed rekening mee jouw situatie, zoals bijvoorbeeld inspanningsastma of blessures. Geschikt voor iedereen dus!

• Ervaring met: Personal Group Training, Voedingsadvies op maat

Super prettige sfeer en de juiste begeleiding.

Ik ben nu bijna een jaar lid bij Rwijk gym. Het eerste wat mij aansprak is de fijne sfeer en kleine groepjes bij de group trainingen. Er word op een fijne manier les gegeven. Sinds februari doe ik 1x per week de personal training bij Chafik. Er word erg goed op mijn houding gelet waardoor ik geen blessures meer heb. Je progressie word bijgehouden en dat motiveert enorm. Ook heb ik met behulp van mijn personal trainer mijn voedingsschema aangepast en zit daardoor veel beter in mijn vel en voel me veel fitter.

Deskundige begeleiding!

Ik heb meegedaan met een 10-weken programma. Mijn doel was om meer kracht en meer energie te krijgen. Door in een kleine groep te trainen met persoonlijke aandacht met max. 8 personen (PGT) heb je echt een stok achter de deur. Hierdoor heb ik mijn persoonlijke doelen kunnen behalen.

Trots op jullie !

Na het gezellige en informatieve intake gesprek met Robert op 14 mei gestart met PT (2 x p.w) onder begeleiding van Rick Kouwenberg. De bodyscan gaf duidelijk aan dat er wel wat verbeterd mocht worden. Ik ervaar elke training als een uitdaging en Rick motiveert je steeds om een stapje verder te gaan en corrigeert waar het nodig is. Dit heeft tot nu toe hele goede resultaten opgeleverd en daardoor zit ik ook lekker in mijn vel. Ik vind het nu gewoon een "feestje"als ik weer een training heb bij Rick. Voorlopig zijn jullie nog niet van mij af!

• Ervaring met: Personal Training, Voedingsadvies op maat

Goede en professionele begeleiding

Na jaren lang zelf wat aan rommelen in sportscholen zonder begeleiding, niet altijd evenveel motivatie en zonder resultaat zag ik in Juni 2020 heb zag ik een bericht op facebook voorbij komen over Personal Group training Bij RWIJK GYM. Na kort er over nadenken heb ik een afspraak gemaakt voor een proefles. Ik was er op dat moment voor me zelf achter dat ik toch meer begeleiding nodig had, tijdens de proefles kwam ik er voor me zelf achter dat ik hier kreeg... want de goede houding was ver te zoeken. Als ik terug kijk naar het afgelopen jaar op sport gebied heb ik voor mij gevonden wat ik miste in de sportscholen. Door de kleine groepen is de persoonlijke begeleiding aanwezig, alle trainers houden tijdens de lessen goed in de gaten of je de juiste houding heb en sturen je zo nodig bij. Tevens door de afwisseling van de verschillende trainingen en iedere maand nieuwe lessen geven voor mij genoeg variatie om de motivatie hoog te houden. In de eerste 3 maanden had ik een pakket van 2 keer sporten in de week en drie 'weeg'" (lichaamsmetingen), aan de hand van deze metingen en advies op het gebied van eten merkte ik na een week me voeding bijhouden dat hier winst uit te halen valt. Door kleine aanpassingen in mijn dagelijks vast geroeste maaltijden en bewuste keuzes valt dit alles reuze mee. Nu een jaar verder: -gemiddeld 2x in de week met veel plezier aan het sporten (soms door werk creatief plannen); -nog steeds begeleiding en tips mogen ontvangen over me houding (lastig af te leren en stukje bewustwording voor me zelf); -ongeveer 10 kilo lichter dan ik begon; -wat ik voor mijn kennismaking met RWIJK GYM miste heb ik gevonden bij RWIJK GYM, de kleine groepen en de begeleiding tijdens de Group Training.

• Ervaring met: Personal Group Training

Fijne begeleiding - je blijft in je waarde

Toen ik begon bij Maarten Boek, was ik best onzeker. Ik was al lang niet in de sportschool geweest en ik had ook flink overgewicht. Maarten gaf mij het gevoel dat ik echt stappen kon zetten en heeft dat in onze trainingen ook bewezen. Hij hield rekening met wat ik kon en waar mijn voorkeuren lagen. En vond creatieve oplossingen voor mijn aversie voor sit-ups (ik wist niet dat er zo veel alternatieve oefeningen waren). Elke keer hielp hij me mijn grenzen te verleggen en langzamerhand kreeg ik een soepeler en sterker lijf. Na een jaar was ik in staat om met 50 kg extra gewicht squats te doen, terwijl ik bij de start amper een paar squats volhield. Naast het geduld en de vakkundigheid van Maarten, hadden we ook gewoon veel lol tijdens de training. Maarten is een trainer die ik bij iedereen kan aanbevelen.

• Ervaring met: Personal Training

Top trainers met oog voor maaatwerk

Na langere periode niet kunnen sporten begonnen met personal training. Trainers hebben aandachtig geluisterd naar de blessures en een schema op maat gemaakt. Ik train er nu een halfjaar en heb al heel wat doelen behaald.

persoonlijke aandacht

Door het enthousiasme van Robert en Maarten begin juni gestart met personal training. Heel erg blij met mijn keuze, ook al ben ik iedere keer afgemat ;-). Echte aandacht en vakkundig advies. Aanrader voor iedereen die op een goede manier wil starten met sporten!

een echte aanrader

Sporten bij HealthCoachPlus is een aanrader! De trainingen worden echt op jouw doel afgesteld. Als het nodig is kun je je training verschuiven, wat natuurlijk een pluspunt is. Sporten in een sportschool vond ik maar niks, maar binnen no time ben ik enthousiast gemaakt door Maarten. Mede dank zij hem heb ik het bewuste resultaat gehaald.

• Ervaring met: Personal Training

Uitstekende, kleinschalige studio met oprechte aandacht voor de leden!

Sporten bij HealthCoachPlus is een absolute aanrader! De Personal Training wordt echt op jouw doelen afgesteld waarbij er naast het sporten ook veel aandacht is voor voeding. Echt leuk om te ervaren en zien (in voedings app) hoe simpel bepaalde eetgewoontes aangepast kunnen worden en enorm bijdragen aan een fittere levensstijl. De trainer laat jou net die (paar) stappen extra doen, waarvan je zelf denkt dat die echt niet meer lukken. De persoonlijke aandacht en kennis zorgen ervoor dat jouw doelen behaald worden. Daarnaast zijn de Personal Group Trainingen leuk en afwisselend en de flexibiliteit die de app biedt voor het boeken en verschuiven van lessen vind ik een enorm pluspunt. Toffe club waar leuke mensen sporten!!

• Resultaat

Wij hebben met 1 workout van HealthCoachPlus zowel medewerkers als klanten energie kunnen geven

5 mei staat altijd in het teken van bevrijdingsdag. Dit jaar waren er vanwege de coronamaatregelen geen evenementen gepland. Het team van Van Gils leek dit een mooie kans om zowel klanten als medewerkers een Live Freedom workout te geven door Robert & Maarten van Healthcoachplus. Op hele korte termijn werd direct door Robert en Maarten "Ja" gezegd en werd een leuke workout in elkaar gezet. Met de aangeleverde Van Gils attributen werd het een mooie branding tussen Healthcoachplus en Van Gils. Resultaat: INSTA LIVE Impressies: 281 Reach: 281 FACEBOOK Impressies: 815 Reach: 2161 Cijfers spreken voor zich. We zijn heel tevreden met het resultaat en krijgen nog steeds van medewerkers en van klanten reacties. HealthCoachplus is voor ons geen reguliere sportschool maar een team wat denkt vanuit de behoefte van de klant en onderneemt gelijk actie. Super leuke samenwerking!

• Ervaring met: Personal Group Training

De beste keuze die ik heb kunnen maken!

Een jaar geleden stapte ik vol goede moed, en met flinke zenuwen, de trainingsstudio van HealthCoachPlus binnen. De beslissing was genomen; ik was veel te zwaar en moest daar van mezelf wat aan gaan doen. Na een prettig kennismakingsgesprek en een oefentraining met Robert, werd behoorlijk duidelijk dat er werk aan de winkel was. Fit was ik niet. Mijn eerste trainingen waren loodzwaar en dat alleen met lichaamsgewicht. Stapje voor stapje werd het steeds makkelijker, kon ik met gewichten gaan trainen en later zelfs verhogen. Robert bleef mij daarin coachen, want altijd als ik dacht; ‘ik ga stuk, ik kan dit niet’ wist hij mij erdoorheen te slepen. Zo werd ik overgehaald mee te doen aan de Bootcamptrainingen en man, wat heb ik die verafschuwd in het begin! Maar de aanhouder wint! Nu ik elke zondag meedoe merk ik dat mijn conditie, uithoudingsvermogen en zelfvertrouwen in het sporten zo enorm gestegen is! Dat in combinatie met de personal training zorgt ervoor dat ik me ongelofelijk sterk en fit voel. Maar ik heb nog meer geleerd; afvallen gaat niet alleen om sporten. Want waar ik het sporten inmiddels volledig omarmd heb, is daar altijd nog voeding. Voeding is een enorme uitdaging voor mij om dat op een verantwoorde manier toe te passen. Gelukkig heb ik hierbij hulp gekregen met goede, makkelijke toepasbare weekmenu’s. Waar ik voorheen alles grenzeloos at, is mijn voedingspatroon genormaliseerd en gezond. En nog steeds ken ik diepe dalen van alles naar binnen proppen, maar ik klim ook meteen weer uit dat dal, waardoor de schade beperkt blijft. Ik ben trots op wat ik bereikt heb afgelopen jaar. Met de City Pier City heb ik de 5 kilometer maar liefst 6 minuten sneller gelopen en volledig aan een stuk! Ik ben 10,1 kg aan vet kwijt met behoud van spiermassa. In zijn totaliteit ben ik nu totaal 15 kg afgevallen en daarin heb ik nog meer doelen te behalen! Ik heb er dan ook met volle overtuiging voor gekozen nog een jaar bij HealthCoachPlus te gaan trainen!

• Resultaat

Super prettig trainen met top begeleiding

Ik kwam binnen om fitter te worden na afvallen door voeding. Eerst spieren opgebouwd, vervolgens meegewerkt aan een trainingsprogramma voor mtb tours en nu ook met groepslessen actief in aanvulling op de personal training. Altijd veel aandacht voor de houding, continue afwisselend en heel knap, altijd op de juiste intensiteit. Daarbij ook gezellig en prettig!

Leuk team, goede trainingen

De trainingen vind ik goed in elkaar gezet en veel persoonlijke hulp. Het is niet met een sportschool te vergelijken. Het is ook zeker een stuk duurder, maar dat is het wel waard vind ik. Na een jaar trainen ben ik het nog niet zat en dat is echt uitzonderlijk!!

• Ervaring met: Personal Group Training, Voedingsadvies op maat

professionele organisatie met enthousiaste en kundige instructeurs

Ik kwam 8 maanden geleden binnen met een aantal persoonlijk doelen: zowel conditie omhoog als ook meer in shape komen. Al bij het uitgebreide intakegesprek vroegen ze goed door naar het te behalen resultaat en legden een realistisch advies neer. Top, ik ben aan de slag gegaan met een personal trainer, die wekelijks maatwerk levert en mij elke keer weer uitdaagt. Ook de combinatie met de Personal Group Training is voor mij erg goed; deze groepstraining sluit steeds goed aan bij mijn doelstelling en is ook nog eens erg gezellig. Iedereen werkt hard en motiveert elkaar. De instructeurs zetten zich in om voor iedereen een zo passend mogelijke training te geven!

• Ervaring met: Personal Training, Personal Group Training

Excellent service

Absolutely the best: kind and knowledgeable instructors; top equipment. The instructors have patience and explain the exercises very well. They are also fun to talk to. Nutrition advice is also top.

Sinds september 2018 heb ik Maarten als personal trainer gehad. Ik was zelf in het begin heel sceptisch en geloofde niet helemaal wat me beloofd was. Afvallen en strakker (shapen) en sterker worden. Ik ben zelf een Gastric Bypass patiënt dus met voeding kon Maarten niet echt een plan maken maar hij heeft zeker zijn best gedaan om dit zo veel mogelijk te combineren met mijn training. Het heeft even geduurd voordat ik zo ver was om alles wat ik at en dronk in te vullen op de app. Toen ik dat eenmaal onder de knie kreeg ging het afvallen iets sneller Ik viel niet alleen af maar ik merkte dat ik door de training samen met Maarten strakker en zeker sterker werd. Hierdoor ben ik gaan geloven dat voeding en training het middel is om succesvol af te vallen en slanker te worden. Het heeft mij doen geloven dat ik veel meer kan dan voor ik de training begon. Nu doe ik per week 2x krachttraining en 2x hardlopen. Dit heb ik zeker te danken aan Maarten waardoor ik weer in me zelf ben gaan geloven. Ik beveel echt iedereen HealtCoachPlus aan omdat zij tijd in de persoon besteden en zij helpen je zeker om je doel te bereiken. Ik ben super blij dat ik dit gedaan heb en zeker heel erg enthousiast met Maarten als Personal Trainer. Nu kan ik het zelf maar mocht zijn ik weer een Personal Trainer nodig hebben dan weet ik bij wie ik moet zijn. Dank je wel Maarten

• Ervaring met: Personal Training

Met wat tegenzin in mei 2018 begonnen met de trainingen. Maar binnen no time enthousiast gemaakt door de verschillende trainers. Mede dank zij hen het bewuste resultaat gehaald.

• Ervaring met: Personal Training

In combinatie met het voedingsadvies van Robert en training van Maarten een jaar bezig geweest. Nu trots op het bereikte resultaat. Alle ‘skills & tools’ in huis om stabiel te blijven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hele fijne goede begeleiding vooral in combinatie met de groepstraining. Wat ik mis is een soort afsluiting. Je neemt iets af en mis een eindgesprek. Mijn advies zou zijn dit meteen bij het begin in te boeken en dan voor een meerprijs of eventueel als keuze laten. Je wil toch erg graag je resultaten laten zien/bespreken. En nu moet je zelf inboeken of herpakken.

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

Door fysieke klachten in 2017 gestopt met hardlopen en sportschool. Dit leidde tot nog meer kilo's en nog meer fysieke klachten. Op 2 januari 2018 ben ik op de weegschaal gaan staan, OEPS. Gelijk begonnen met het letten op mijn voeding maar ergens lukte het niet goed genoeg. Ik had een stok achter de deur nodig. Via facebook zag ik de advertentie van Health Coach Plus. Eind januari een intake gesprek met Robert, voedingsadvies en een afspraak met personal trainer Maarten. IK HAAT SPORTEN Dat is volgens mij de zin waarmee het eerste gesprek tussen Maarten en mij is begonnen. Elke woensdagochtend gingen we samen 30 minuten aan de slag. Daarnaast ging ik dan toch ook af en toe naar de sportschool. De combinatie van sporten met Maarten en het voedingsadvies van Robert gaf al snel resultaten. Ik begon me ook echt beter te voelen. SPORTEN IS BEST OK We zijn nu bijna een jaar verder, en 15 kg minder!!!!! Mijn lijf blijft protesteren, maar daar kan ik nu beter mee omgaan. Willen mijn knieen niet meewerken, dan zorgt Maarten dat de training wordt aangepast. Het belangrijkste wat ik dit jaar heb geleerd is dat trainen (bijna) altijd kan. Kun je de ene oefening niet, dan doe je maar een ander. Tot mijn eigen grote verbazing ga ik nu zelfs hardlopend naar de training met Maarten toe. Sporten, daar moet ik me nog steeds toe zetten, maar ik weet nu ook hoe ik me daarna voel. En dat gevoel is super. Komend jaar moet ik het weer zelf doen. Toch vertrouw ik erop dat het me gaat lukken. Maarten heeft me veel geleerd over verschillende oefeningen. En elke keer als ik denk, 10 keer is ook goed, hoor ik de stem van Maarten, DAN KAN JE ER OOK 12!!!! Maarten, BEDANKT!!

• Ervaring met: Personal Training

De PT heeft mij heeft heel geleerd. Naast uitvoering (zoals houding, rompstijfheid etc) heb ik ook veel achtergrond geleerd, zoals de gedachte achter een oefeningen: waarom die op een bepaalde manier uitgevoerd moet worden, trainen "in het rood", wanneer te veranderen naar zwaardere/lichtere gewichten, stimulatie voor spiergroei etc. Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik op gegeven moment weinig motivatie kon halen uit de oefeningen. Ondanks dat ik nog steeds veel uit de oefeningen kon halen, motiveerde het mij weinig tot niet (ondanks dat ik de theorie heel goed begreep). Toen er wat (kleine) variaties kwamen in de oefeningen, kreeg ik wel meer motivatie. Veranderingen zoals van romanian deadlift naar een hele deadlift, van basis pushup naar pushup met varierende handposities, van fron squat naar split squat. Ik heb het idee dat het beter zou geweest zijn als de variaties eerder werden gegeven. Ten slotte was het soms voor mij persoonlijk lastig een sessie in te plannen door de beperkte beschikbare dagen en tijden. Ik kon een aantal keer geen afspraak gemaakt hebben zonder kleine opoffering (rust, verschuiven/afzeggen van anderen afspraken).

Veraartlaan 8

2288GM Rijswijk

Over RWIJK GYM

Ben jij op zoek naar een leuke plek waar je de beste begeleiding en persoonlijke aandacht krijgt, waar jij je doelen behaald en waar je je thuis voelt? Dan is RWIJK GYM in Rijswijk dé Personal Gym voor jou! Wat je doel ook is, bij RWIJK GYM staan we klaar om jou te helpen. We hanteren een allround aanpak niet allen gericht op training, maar ook aangevuld met voedingsadvies en leefstijlcoaching. Onze Personal Trainers zijn zeer ervaren en hoog opgeleid. Wij bieden diverse trainingsmogelijkheden van 1-op-1 tot in kleine groepen, geschikte voor ieders portomonee. Met onze Lijfstijl begeleidingsapp kan je 7 dagen per week 24/7 online begeleiding krijgen. We kunnen je daarom ook 100% resultaat garanderen als met een trainer van RWIJK GYM aan de slag gaat! Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Ga dan naar onze website (www.rwijkgym.nl) en vraag vandaag nog je jouw gratis kennismaking met experience training aan.