Ben blij dat ik nu weet wat ik zou kunnen bereiken als alle omstandigheden optimaal zijn. De positieve coaching heeft mij gestimuleerd. Ik ben nog niet waar ik wil zijn, maar het gaat nu zeker gebeuren.

• Ervaring met: Personal Training

‘De energie van de geest is de essentie van het leven.’ Aristoteles, Grieks filosoof 384 v.C. - 322 v.C. Na een tweede burn-out eigenlijk nooit meer goed in mijn energie gekomen en daardoor eigenlijk ook niet lekker in m’n vel. Ik voelde me futloos en kon mijn draai niet meer vinden in zowel mijn privéleven als in mijn werk. Via facebook liep ik tegen Health Coach Plus aan en na een intake gesprek met Robert was ik snel om: 1 op 1 met een personal trainer op zoek naar de energieke persoon die ik ooit was. Zo werd ik gekoppeld aan Gerald. Eind januari 2018 ben ik begonnen met 2x in de week personal training (PT). Zo steevast twee dagen na de training moest ik bij elke trap, elk iets zwaarder object wat opgetild moest worden of elke rare beweging die ik maakte, aan Gerald denken. Ik bleek spieren te hebben waarvan ik me totaal niet bewust was! Ondertussen ben ik degene die bij verhuizingen de zware objecten tilt. Veel tijd voor de techniek; verbazend leuk! Ik had in het verleden al wat ervaring met fitness op de sportschool, maar kwam daar nooit verder dan het rondje wat ik standaard ooit eens had laten ‘aanmeten’. Bij PT is dat wel even anders gegaan! De eerste trainingen sta je met een stok (in plaats van een stang met gewichten) je deadlift en je squat te oefenen om jezelf de goede houding en rompstijfheid eigen te maken. Er werd veel tijd aan de techniek besteed en dat vond ik verbazend leuk! Nog dagelijks heb ik daar profijt van bij het tillen van zware boodschappentassen of mijn duikuitrusting. Ondertussen mag ik mee doen met de grote mensen en squat ik 60 kilo weg! Sinds maart 2018 combineer ik personal training met group training. Hierdoor kan ik 1 uur per week 1 op 1 heel specifiek mijn eigen grenzen verleggen qua techniek en gewicht en 1 uur per week in een groep met elkaar wat meer op conditie de uitdaging aan gaan. Het leuke is dat je altijd met een kleine groep traint, iedereen hetzelfde doet maar wel op zijn eigen niveau: beginners en gevorderden trainen samen met elkaar. De sfeer is echt fantastisch. Mission accomplished! Stoppen? No way! Doordat je met een personal trainer werkt, blijft het niet alleen bij sporten. Bij elke training is er wel even tijd om te praten over hoe het met mijn energielevel gaat, hoe ik deze ook kan beïnvloeden door mijn eetpatroon en hoe ik zelf meer bewust met mijn energie om kan gaan. Ik heb ‘het cijfertje op de weegschaal’ nooit belangrijk gevonden; hoe ik me voel en wat ik uitstraal vind ik veel belangrijker. Super leuk was het dan ook dat na een maand of 3 steeds meer vrienden en bekenden reageerde dat ik zo veel meer straalde en zo strak in mijn vel zat (harde feiten na 9 maanden trainen: van 89 kilo naar 84,9 kilo, maar ook van 34,1% vetpercentage versus 33 kg spiermassa naar 27,7% vetpercentage versus 34,3 kg spiermassa). Kortom: mission accomplished! Stoppen? No way, ik vind het heerlijk om te trainen in een omgeving waar zoveel enthousiaste en gedreven trainers en deelnemers komen; daar krijg je toch gewoon energie van!

• Ervaring met: Personal Training

Aan het begin van mijn 6 maanden durende traject is er goed naar mij en mijn situatie geluisterd/gekeken waarna er een persoonlijk advies op maat is gemaakt. Dit maakt dat het voor mij makkelijk vol te houden was. Geen vragen zijn te gek. Tijdens het hele traject ben ik goed begeleid, uitgedaagd om steeds weer wat meer van mijzelf te vragen. Professioneel, laagdrempelig en fijne manier van werken.

• Ervaring met: Personal Training

Ik ervaar HealthCoachPlus als een bijzonder prettige omgeving om te sporten. Na diverse pogingen tot het vinden van een sport(omgeving) die mij past te hebben ondernomen, heb ik de plek gevonden waar ik met plezier naar toe ga. De kleine groepen, de persoonlijke aandacht en gerichte begeleiding, het gevarieerde trainingsaanbod en niet onbelangrijk de goede sfeer en het contact met andere sporters maken dat ik mijn resultaten weet te behalen! Een aanrader.

• Ervaring met: Groepstraining

De begeleiding en advies was perfect. Ik ben in totaal 8 kilo in 6 maanden afgevallen. Doel bijna bereikt.

• Ervaring met: Personal Training

Ik heb me in het begin van het jaar aangemeld bij HealthCoachpPus met name om af te vallen, gezonde eetpatroon ontwikkelen, en natuurlijk lekker fit en sterk worden. Met een goed samengesteld voedingsmenu door Robert en goede begeleiding van mijn personal coach Maarten heb ik goede resultaten in drie maanden geboekt. Ik ben er nog niet,maar het komt nog, dat beloof ik. Ik ben iemand die graag enthousiast begint bij een sportschool te trainen, maar na een tijdje haak ik af, en hier krijg ik alle nodige aandacht, begeleiding en advies, qua eten, en bewegen , en het voelt vertrouwd. Dank jullie wel ervoor. Ik zou iedereen aanraden om bij HealthCoachPlus aan te melden

• Ervaring met: Personal Training

Een aantal jaar prettig getraind met voldoende ruimte voor aanpassingen en eigen wensen. Vanwege een fysieke beperking was dit voor mij een absolute pre. Ook wordt altijd tijd hiervoor ingeruimd wanneer nodig. De afgelopen jaren heeft het gevarieerde trainingsprogramma voldoende houvast gegeven om hier nu zelf mee aan de slag te gaan.

• Resultaat N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Ervaring met: Personal Training

Na heel lang bij dezelfde sportschool te hebben gesport was ik toe aan vernieuwing. Via de website heb ik een afspraak gemaakt bij Health Coach Plus en ontmoette daar Robert. Hij nam uitgebreid de tijd voor de intake die in mijn geval bestond uit een training- en voedingsadvies. Aansluitend ben ik gestart en train nu met veel plezier in de groepslessen. Trainen in de groepslessen van Health Coach Plus is leuk, afwisselend, opbouwend en positief. Trainers van Health Coach Plus onderscheiden zich door betrokkenheid. Ze ketten op de ontwikkeling die je doormaakt. Er is veel tijd voor uitleg en begeleiding zowel in de lessen als ook daarbuiten. Afwezigheid wordt opgemerkt en door de persoonlijke benadering (bv een appje als je gemist wordt) houden ze je betrokken. Echt top! Met de handige app is het o.a. eenvoudig om je lesschema op te stellen en te wijzigen. Als je op zoekt bent naar een sportschool met betrokken trainers is Health Coach Plus the place to be.

• Ervaring met: Groepstraining

Ruim drie maanden hebben mijn dochter en ik personal training gehad van Sabine. Reden hiervoor was mijn dochter van vijftien die als doel had om haar taille en heupen strakker te krijgen. Het ging maar om enkele centimeters, maar toch leek het ons verstandig om hiervoor een coach in de arm te nemen die haar daarbij op weg kon helpen. Ikzelf had nog nooit een sportschool van binnen gezien en deed mee voor de gezelligheid. In het begin was het in ieder geval voor mij best zwaar, maar gaandeweg ging ook mijn conditie omhoog en werd ook mijn lijf strakker. Sabine zorgde voor veel afwisseling bij het trainen. Dat maakte de trainingen extra leuk. We hebben veel cardio training gedaan. Ook thuis moest er getraind worden, waarvoor Sabine een schema opstelde met specifieke oefeningen. Sabine weet veel van de combinatie van sport en voeding en ook daar hebben wij veel aan gehad. Na drie maanden waren de taille en heupen van mijn dochter nagenoeg op de gewenste maat. Het is nu aan haar om dit vast te houden. Sabine, heel erg bedankt!

• Ervaring met: Personal Training

Dankzij HealthCoachPlus voel ik me beter, werk ik meer aan mijn conditie, gewicht en ‘shape’ hoewel dat voor een 60+er waarschijnlijk er minder toe doet ... 😜 en zit ik meer actief en vooral rechtop in de acht waar ik in roei met jonge gasten.

• Ervaring met: Personal Training

Mijn ervaring is super leuk. Niet alleen omdat ik wil af vallen maar ook de mensen zelf die daar ook komen geef je een extra motivatie. En het is leuk omdat je. Voor je zelf komt maar te gelijk ook nieuwe vrienden maakt

• Ervaring met: Groepstraining

Ik heb de groepstrainingen heel positief ervaren. Mijn doel was om consistent 3 keer per week te trainen en dit programma heeft mij geholpen om dit te bereiken. Ik kan mijn resultaten niet herleiden naar een gewicht of vetpercentage, maar dat was ook niet mijn insteek.

• Resultaat N.v.t.
  • Ervaring met: Groepstraining

Robert heeft mij veel geleerd op het gebied van voeding en training. Door middel van het voedingsschema weet ik nu wat ik wel en niet moet eten en de hoeveelheden hierin om mijn doel te behalen. Wat ik belangrijk vond, was het balans vinden in wat ik at. De juiste afwegingen maken in mijn voedingspatroon. Ook heb ik geleerd dat het echt niet erg is om een keer wat lekkers te nemen en om het daarna weer op te pakken. Naast de begeleiding in mijn voeding, heeft Robert mij ook goed geholpen met het juiste trainingsschema. Hij heeft goed gekeken naar de wensen en behoefte en wat ik persoonlijk wel en niet aankon. Daarnaast kreeg ik na elke afspraak netjes een mail met hierin nogmaals een overzicht van wat er besproken was. Als ik nog vragen had of tegen obstakels aan liep tussen de afspraken door, kon ik altijd bellen of mailen en dan was Robert altijd bereid te helpen. Na de eerste afspraak had ik voor mezelf een streefgewicht ingesteld, maar heb later besloten hier niet meer naar te kijken. Ik zit nu onwijs lekker in mijn vel en vind het cijfertje op de weegschaal alles behalve belangrijk. Al met al heb ik een hele positieve ervaring!

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

De trainers van HealthCoachPlus zijn ontzettend enthousiast en motiveren enorm. Het persoonlijke advies en de aandacht is enorm stimulerend en het resultaat is enorm. Mijn uithoudingsvermogen is verbeterd. Ik voel me veel sterker en mijn zelfvertrouwen is toegenomen. Ik ben centimeters afgevallen. Ik ben ontzettend trots op mezelf.

• Ervaring met: Personal Training

In januari 2016 woog ik 105 kilo, in juni van dat jaar woog ik 100 kilo en in december was ik weer terug bij af. Op eigen kracht lukte het mij dus niet om af te vallen ondanks dat ik 3 x per week aan Cross-fit deed.   In diezelfde maand had ik besloten om professionele hulp in te schakelen. Mijn goede voornemen voor 2017 stond vast: Afvallen! Via een collega van mijn vriendin kwam ik op de website van HealthCoachPlus uit. Als advies gaf ze coach Robert door, hij weet van aanpakken had ze gezegd. Precies wat ik nodig had. Voedingsadvies op maat In de ochtend een mail gestuurd naar Robert, met in het kort een uitleg over mijn situatie en dat ik graag een voedingsadvies op maat wilde hebben. Eind van de ochtend kreeg ik al antwoord.  Een paar dagen later kon ik al terecht voor een intakegesprek inclusief weging. Aan de hand van ons gesprek kreeg ik een lijst met ingrediënten van waaruit ik mijn dagelijkse menu kon samenstellen. Het was voor mij best lastig omschakelen en met vallen en opstaan is het me gelukt om de juiste keuzes te maken. Wat Robert ook tegen je zegt is dat je ook gewoon moet genieten van een lekkere snack. Neem die Snicker of Big-Mac én geniet ervan! Maar overdrijf er niet in. Dankzij hem ga ik nu bewuster met mijn voedingskeuzes om.  Binnen een maand zat ik al op de 100 kilo grens, ik had niet verwacht dat ik zo snel al zoveel resultaat zou boeken. Dit motiveerde me om door te gaan. Personal training Voordat het voedingsadvies op maat was afgelopen had ik voor mezelf besloten om Robert als Personal Trainer te boeken. Bij de personal trainingssessies word de nadruk gelegd op techniek. Deze sessies zijn leuk maar erg intensief, voor dat je er erg in hebt is het uur alweer voorbij. Ik kijk met plezier terug op het afgelopen jaar en kan iedereen HealthCoachPlus van harte aanbevelen!!

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

Deskundige en stimulerende begeleiding. Er wordt goed rekening gehouden met beperkingen. Belasting en oefeningen worden hierop aangepast.

• Ervaring met: Personal Training

7 maanden geleden begonnen, had een doel gesteld voor mezelf maar had eerlijk gezegd vantevoren niet gedacht dat ik het zou halen. Al zoveel ervaring met diverse diëten en lijnen, dat het nu tijd was voor wat anders. Tijdens het kennismakingsgesprek was er direct een klik en dat bleek zich gelukkig voort te zetten in de daarop volgende trainingen. Wekelijks gemotiveerd om steeds een stapje verder te gaan met het geweldige resultaat: 20 kilo eraf in 6 maanden tijd! Goede begeleiding, makkelijke app waarin het eten goed en duidelijk in bij te houden is en enorme motivatie tijdens de wekelijkse trainingen. Een nieuwe levensstijl; nog steeds lekker (maar anders leren) eten en bijna dagelijks sporten. Ik zou niet anders meer willen! Ik ga nog even door en heb al een volgend doel gesteld voor mezelf! En met mijn personal trainer Maarten weet ik zeker dat het gaat lukken!

• Ervaring met: Personal Training

When I first moved to The Netherlands I was feeling tired, sick and my back was hurting, I wanted to do something about it but there was always the excuse of not having time. When I heard about Healthcoachplus I knew that this could be the solution for me and it really is. Having appointments with a coach makes me actually go there. It's not just that I lost a lot of fat and gained some muscle, it's more than that, I feel better with myself, more confident to go to a gym and I don't get sick anymore. I was a couch potato all my life and I discovered that weight training is great for me, that I like it much more than cardio, and the effects on shaping my body are also great. Robert is a very direct guy so don't get scared, he just wants the best for you, he is very friendly if you're a serious hardworking person. I recommend them for any level, if you want to improve your health and your self esteem.

• Ervaring met: Personal Training

Ik heb de samenwerking met Bart als erg prettig ervaren. goede begeleiding en voor een groot deel afgestemd op mijn wensen.

• Ervaring met: Personal Training

Na mijn hernia operatie had drie doelen met Robert afgesproken: 1) fitter worden 2) 20 kg afvallen 3) mijn sport badminton weer op een verantwoorde wijze uitoefenen. Na deskundige en enthousiaste begeleiding heb ik alle doelen bereikt. En resultaatsgericht als ik ben, dat verdient een 10.

• Ervaring met: Personal Training

Ik heb 13 weken Personal Training onder begeleiding van Bart Mergler gedaan. Gedreven als hij is, heeft Bart mij geholpen mijn doelen te behalen, wat uiteindelijk ook gelukt is. Hij vertelt je op de nodige momenten precies wat je niet wilt horen maar wat ook bijdraagt aan het behalen van het beoogde resultaat. Top! :)

• Ervaring met: Personal Training

Mijn ervaring bij HealthCoachPlus als hart patient heel erg goed bevallen. Het beoogde doel wat wij ogen hadden is ruim naar tevredenheid behaald. Wat soms erg moeilijk was , is vooral het veranderen en het bewust wording van je eet patroon. Dank aan de begeleiding Robert(voeding)en Maarten(trainer)heb ik mijn doel bereikt.

• Ervaring met: Personal Training

De afgelopen 6 maanden heb ik getraind bij HealthCoachPlus. Ik wilde met een Personal Trainer aan de slag omdat het mijzelf maar niet lukte om weer te gaan sporten; geen puf, niet weten wat ik leuk vind, ‘te druk’ met andere dingen etc. Daarnaast vond ik dat ik ook iets mocht afvallen om op een gezond gewicht/BMI uit te komen. Wekelijks heb ik bij Maarten individuele (kracht)training gedaan en ben ik thuis aan de slag gegaan met (kracht)oefeningen en hardlopen. Daarnaast hebben we mijn voedingspatroon doorgenomen en heb ik adviezen gekregen hoe ik op mijn eten kan letten om gezonder te leven; geen gekke veranderingen of dieetvormen, maar wel wat minderen met bepaalde voeding/drank. De begeleiding van Maarten heb ik als zeer prettig en deskundig ervaren. Het sloot precies aan bij wat ik nodig had; fijne samenwerking, gevarieerde oefeningen en duidelijke uitleg over houdingen en bewegingen. Mijn behaalde resultaten zijn veel beter dan ik vooraf dacht te kunnen halen. Ik heb allereerst het plezier in het sporten weer helemaal terug. Ik ben 15 kg afgevallen en ben fysiek en mentaal sterker geworden waardoor ik meer energie heb en waardoor alles gewoon een stuk lichter en makkelijker gaat. Ik heb een gevarieerder en gezonder voedingspatroon waarbij ik nog wel steeds de lekkere dingen eet en drink waar ik blij van word. Ik ben heel blij dat ik 6 maanden geleden deze stap gezet heb. De Personal Training is inmiddels gestopt, maar ik neem nu met veel plezier deel aan de Small Group Training van HealthCoachPlus.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zo'n 8 maanden getraind met Bart. Ik vond het iedere zaterdag weer een prima start van de dag. Voor mij perfect om te ervaren hoe krachttraining (en voeding) bijdragen aan een gezond en sterk fysiek lichaam. Als duursporter (hardloper) mijn natuurlijke weerstand tegen alles wat met krachttraining te maken heeft overwonnen. Ik snap het nut ervan beter, begrijp de oefeningen en vind het zelfs leuk. Niet in de laatste plaats door de persoonlijke, humoristische, soms strenge en opbouwende aanpak van Bart. Dank!

Veraartlaan 8

2288GM Rijswijk

Over RWIJK GYM

Ben jij op zoek naar een leuke plek waar je de beste begeleiding en persoonlijke aandacht krijgt, waar jij je doelen behaald en waar je je thuis voelt? Dan is RWIJK GYM in Rijswijk dé Personal Gym voor jou! Wat je doel ook is, bij RWIJK GYM staan we klaar om jou te helpen. We hanteren een allround aanpak niet allen gericht op training, maar ook aangevuld met voedingsadvies en leefstijlcoaching. Onze Personal Trainers zijn zeer ervaren en hoog opgeleid. Wij bieden diverse trainingsmogelijkheden van 1-op-1 tot in kleine groepen, geschikte voor ieders portomonee. Met onze Lijfstijl begeleidingsapp kan je 7 dagen per week 24/7 online begeleiding krijgen. We kunnen je daarom ook 100% resultaat garanderen als met een trainer van RWIJK GYM aan de slag gaat! Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Ga dan naar onze website (www.rwijkgym.nl) en vraag vandaag nog je jouw gratis kennismaking met experience training aan.