Een jaar geleden ben ik in begeleiding gekomen bij HealthCoachPlus voor mijn voeding. Hiervoor maakte ik er een zooitje van. Door mijn drukke werk ontbeet ik vaak niet en leefde ik op koffie en sigaretten. Tegen lunchtijd liep ik langs de bakker en kocht daar veelal niet de meest gezonde dingen. Rond een uurtje of 3/4 deed ik altijd een ronde door kantoor om te snaaien. Ik werkte tot laat dus als ik eindelijk bij de supermarkt was aangekomen kwam mijn creativiteit niet verder dan pizza of kant en klaar maaltijden. Soms dacht ik gezond te zijn met een kant en klare salade, maar nee ook die zijn ongezond. Na een gesprek en een weging heeft Robert voor mij een voorbeeldmenu gemaakt. Hierin staat de hoeveelheid, maar het was geen menu. Ik had de ruimte om te variëren, maar wist wel hoeveel ik van alles mocht eten. De weken erna gingen met ups en downs. Ik was gemotiveerd, maar kwam nog regelmatig mijn valkuilen tegen. Het fijne aan de begeleiding van Robert vond ik dat ik iedere twee weken hem zag. Zo kon mijn terugval nooit groot genoeg worden, maar wel groot genoeg om het gevolg te ervaren. Het was een stok achter de deur voor mij. En zelfs, wat iedereen doet, als ik mijn glijders probeerde goed te praten had Robert mij heel snel door. De weegschaal is lange tijd mijn vijand geweest, maar de harde feiten moest ik onder ogen komen. Ik ben blij dat het geen dieet is geweest, maar echt een way of life is. We bespraken dan ook vaak hoe ik de lekkere dingen van het leven, die veelal toch wat ongezond zijn, in mijn leven kon toepassen zonder weer het vet op mijn lichaam te verwelkomen. Nu ruim een jaar later kan ik mij niet meer voorstellen dat ik anders heb geleefd. Ik begon op 81.3 kilo en vanmorgen heb ik mijzelf gewogen op 65.7 kilo. Het heeft een jaar geduurd, maar door deze manier van leven zal het er niet meer aankomen. Als mijn collega's patat gaan halen ben ik echt meer dan tevreden met mijn vol gevulde salade waar ik heel de middag vol van zit. En in het weekend ga ik regelmatig uiteten en drink ik een heerlijk wijntje. Als 26 jarige geniet ik van het Rotterdamse stadsleven. Ik weet nu hoe ik mijn voeding stabiel moet houden om te voorkomen dat mijn lichaam gaat jojoën. Robert heeft mij veel geleerd en handvatten gegeven, maar uiteindelijk moest ik het zelf doen. Robert kan streng zijn, maar met oog om het beste en gezonde uit jezelf te halen. Als je wilt afvallen zou ik Robert zeker aanraden, maar in the end moet je het zelf doen met de juiste motivatie en doorzettingsvermogen. Als je dat hebt, dan kom je er zeker en zul je je net zo lekker als ik voelen.

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

Ik doe al een aantal jaar personal training en ook volg ik al jaren bootcamp trainingen. Ik ben 49 jaar en door de trainingen die heel gevarieerd zijn heel fit en in shape. Ik heb het volste vertrouwen in Robert en zijn team. Ze weten elke keer weer te zorgen dat ik het uiterste uit mijzelf haal. Ik zou zeggen zeker gauw gaan beginnen!

• Communicatie N.v.t.

Ik ben begonnen met trainen met Robert Havelaar in 2011. Om precies te zijn september 2011. Dit heb ik 5 maanden gedaan tot ik voor een halfjaar naar Rusland moest voor mijn studie. De resultaten waren super! Ik had mijn doelen (afvallen, BMI verlagen, meer spiermassa, betere conditie) bereikt en had al voor mezelf besloten om weer bij Robert te beginnen zodra ik terug zou zijn in Nederland. In Rusland was ik net zo actief bezig met sporten, dit ook te danken aan Robert! Zelfs op zo’n grote afstand motiveerde hij me om door te gaan met sporten en de resultaten die ik na 5 maanden hard werken had bereikt te behouden. Helaas kreeg ik in Rusland erge rugklachten waardoor ik heel weinig kon doen op de sportschool. Groepslessen waar ik zo gek op was waren voor mij ten strengste verboden. Toen ik terugkwam naar Nederland wist ik geen raad meer. Wat ik ook deed, alles deed pijn. Hierdoor begon ik langzaam te stoppen met iets waar ik zo dol op was: sporten. Ik heb toen meteen Robert om hulp gevraagd. Robert heeft heel goed naar mijn klachten geluisterd en na een lang gesprek hadden we besloten om weer te beginnen met nieuwe trainingen, 12 sessies om precies te zijn. Wat ik heel erg waardeerde tijdens dit gesprek was dat Robert zich niet alleen gedroeg als een Personal Trainer maar ook als een psycholoog en een goede vriend. Ik kon in zijn ogen zien dat hij heel erg medelijden met me had en bereid was om zich volledig in te zetten om me te helpen. Dit gaf me een goed gevoel en hierdoor begon ik Robert nog meer te respecteren. Na dit gesprek hadden we andere doelen: rugklachten verhelpen en voorkomen. Robert maakte een bij mij passend trainingschema met oefeningen die belangrijk zijn voor de houding en erge rugklachten kunnen voorkomen. Ook hebben wij paar trainingen buiten gedaan, omdat ik dit graag wilde. Robert slaagde erin om een super training buiten te organiseren die passend was bij mij. En dit alleen maar omdat ik van het lekkere weer wilde genieten tijdens het sporten! Door hem voelde ik me een heel stuk beter en ging ik door met sporten! Ook begon ik langzaam mee te doen met sommige groepslessen die ik erg miste. Waar ik hem het meest dankbaar voor ben is dat hij voor me klaarstond op het moment dat ik alles wilde opgeven. Hij heeft me niet alleen geholpen met doorzetten met sporten ondanks mijn rugklachten; hij heeft me ook uit een depressie geholpen! En dit zal ik nooit vergeten! Intussen is het al mei 2015 en ben ik nog steeds actief bezig met sporten. Ik voer de oefeningen perfect uit en maak nog steeds gebruik van de voedingsschema die Robert voor me maakte tijdens de sessies in 2011. Doordat ik zoveel met Robert heb getraind weet ik hoe ik moet trainen, welke oefeningen ik wel en niet mag uitvoeren, hoe ik de oefeningen perfect moet uitvoeren en natuurlijk, iets waar veel sporters moeite mee hebben: blessures voorkomen! Zoals ik al eerder heb gezegd, HealthCoach Plus Robert Havelaar is zeker een aanrader!! Als ik niet verhuisd was naar het buitenland zou ik nog steeds sporten met Robert. Voor diegenen die in Nederland wonen, train met Robert! Ga ervoor! Het is elke minuut en elke cent waard. Jullie zullen zeker geen seconde spijt krijgen, en dit meen ik echt!!

• Communicatie N.v.t.

Opted for personal training package. Together with PT, lost 30kg by training (hard) and a personal foodplan. No strange supplements, weird diets or other tricks. PT is 100% dedicated to you, is profesional and provides varied and makes sure you execute movements correctly. Have recommended Healthcoachplus to many friends already. Have learned that is never too late to change your life! Only regret I have is not doing this earlier ;)

• Ervaring met: Personal Training

Ongeveer 8 jaar geleden leerde ik Robert kennen. Hij inspireerde mij om de lessen te volgen want ik ben geen sportschool typetje. Ik raakte in gesprek met Robert en hij heeft mij met sport en voeding geholpen. Helaas kreeg ik spierreuma en verhuisde ik naar Dordrecht. Anders had ik hem zeker nu nog als coach willen hebben. Ga zo door Robert

• Ervaring met: Personal Training

Jaren geleden ben ik met Robert in contact gekomen. Ik was toen ruim 30kg afgevallen en wilde mijn conditie verbeteren. Na een uitgebreid en prettig telefonisch contact ben ik naar mijn 1e bootcamples gegaan en was ik verk(n)ocht en ging 2x en soms 3x per week bootcampen. Wat ik heel prettig vond en vind is dat je lekker buiten bezig bent in nagenoeg alle weersomstandigheden met een groep bestaat uit mensen van beginners tot gevorderden die elkaar motiveren. En...er wordt écht door de instructeur(s)goed op je gelet, houding & techniek, daar waar nodig gecorrigeerd en uitgelegd waarom. Ik kan HealthCoach-Plus niet anders dan aanbevelen!

• Ervaring met: Groepstraining

Na de zoveelste mislukte afvalpoging heb ik mij aangemeld bij HEALTH COACH-PLUS. De volgende dag werd ik al door Robert gebeld om een intakeafspraak te maken. Dit kon nog dezelfde week! Tijdens dit gesprek bespraken we mijn verwachtingen en doelstellingen. Wat ik erg prettig vond was dat Robert duidelijk aan gaf wat HEALTH COACH-PLUS voor mij kon betekenen. Het was zeker geen “verkooppraat” wat ik elders wel te horen kreeg en daardoor al snel afhaakte. Zijn enthousiasme zorgde er weer voor dat ik écht zin had om het sporten weer op te pakken! Ik heb voor HEALTH COACH-PLUS gekozen vanwege de diversiteit aan trainings- en coaching mogelijkheden. Naast mijn doelen om af te vallen en mijn conditie te verbeteren wilde ik ook van enkele stress-gerelateerde klachten af. Ook de vele gesprekken met Robert hebben mij daar goed bij geholpen. Natuurlijk moet je er zelf keihard aan werken, maar zonder deze begeleiding was het mij niet gelukt om mijn leefstijl compleet te veranderen. Ik ben daardoor o.a. niet alleen vijfentwintig kilo afgevallen, gestopt met roken en is mijn conditie en spiermassa flink toegenomen, ik ga ook nu (meestal) met veel plezier en vertrouwen naar de sportschool. Dit doordat de begeleiding ook gericht was om weer zelfstandig aan “de bak” te gaan.

• Communicatie N.v.t.

Bedankt voor je enthousiaste, positieve benadering. Je mag altijd vragen om het uiterste uit mezelf te halen. No Pain, No Gain.

• Ervaring met: Personal Training

Combinatie voedingsadvies en training zorgt voor een onderbouwd plan van aanpak

• Communicatie N.v.t.

HealthCoach-Plus wordt alleen maar beter en beter!

• Communicatie N.v.t.

JA daar was hij..De man die al de shake/crash/uithongerings enz diëten in 1 keer van tafel schoof. Natuurlijk viel ik ervan af maar het volhouden tja dat gaat niet en dan vliegen de kilo's er weer aan!! Door een fijn pittig eerste intake gesprek heeft Robert mij laten inzien dat ik nog alles kan eten maar met mate en gevarieerd! Hij weet mij zo te stimuleren dat het vol te houden is en ik ook nog van de leuke etentjes en nodige wijntjes kan genieten. De grootste kracht ligt bij jezelf maar zonder de professionele hulp van Robert was ik niet zover gekomen en we gaan nog even door!! Daarom een 10!!

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

Zelfs gedurende mijn zwangerschap word ik erg goed begeleid en voel ik mij super met dank aan HealthCoachPlus. HealthCoachPlus is absoluut een aanrader!

zeer gedegen

• Communicatie N.v.t.

Ik heb met zeer veel plezier gewerkt met Robert!! Hij weet je aardig te motiveren met zijn passie ,dus als je wilt afvallen of spiermassa wilt kweken dan is resultaat bij Robert en/of collega's een AANRADER.

• Ervaring met: Personal Training

Goede training, goede begeiding, enthousiast, goed advies, gezellig, uitdagend. Robert heeft er zelf ook plezier in en dat zie je terug in de groepslessen. En hij gaat soms net dat stapje verder om je te helpen.

• Communicatie N.v.t.

dank voor het goede voedingsadvies

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

Excellent advice and personalized training.

• Communicatie N.v.t.

Ik heb een hele leuke tijd gehad met Robert. Hij verstaat zijn vak en hij motiveert je om je doel te bereiken! Ja het was zwaar, maar door de afwisseling bleef het leuk en ging ik iedere week met frisse energie met hem aan de slag!

• Ervaring met: Personal Training

I have been training with Robert for a couple of years and I'm not sure what I would do without him now! He understands both my medium/long term goals and what we need to do to get there; but also how to tailor each individual session dependent upon my mood/tiredness/stress/jetlag! A Personal Trainer needs to be just that ...Personal... and as a client I trust Robert's wealth of experience and professional knowledge to guide me where I need to get to in terms of diet, exercise and ultimately improving my health.

• Ervaring met: Personal Training

Al sinds mijn 17de heb ik een chronische ziekte. Dit veroorzaakt dat ik vaak last heb van ontstekingen in mijn lichaam waardoor ik vaak last heb van mijn bekken, onderrug en boven benen. Een correcte houding van de rug zorgt voor sneller herstel. Robert Havelaar stelde toen voor om mijn rug in de juiste houding te tapen, zodat ik meer steun en stevigheid zou krijgen. Waar ik eerst nog sceptisch was merkte ik vrij snel dat ik mij gemakkelijker kon bewegen, minder pijn had en dat ik door de juiste houding sneller herstelde. In het vervolg als ik last had liet ik mij wederom tapen door Robert. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben!

• Communicatie N.v.t.

Een paar jaar geleden begon ik met sporten, omdat dit noodzakelijk was. Ik wilde afvallen, conditie en spiermassa opbouwen. Daarnaast vond ik het erg belangrijk dat ik ook plezier in het sporten kreeg. Ik heb toen de stap genomen om bootcamp trainingen bij Robert te gaan volgen. De eerste paar keer was echt afzien, maar door de ongelovelijke stimulatie en persoonlijke aandacht die ik tijdens de bootcamp training kreeg van Robert, bleef ik het volhouden en gaf niet op. De motivatie was er dus zeker. En het resultaat mag er zeker wezen. Ik heb mijn doelstellingen gehaald en ik ben eindelijk op het punt waar ik altijd wilde zijn. Daarnaast heb ik onwijs goed advies gekregen wat betreft voeding. Robert heeft me bewust gemaakt van het feit dat voeding een kwestie is van keuzes maken in wat je eet en hoe je eet. Het is dus puur bewust en verantwoord eten. Kortom wil ik Robert bedanken voor de goede, professionele en persoonlijk aandacht wat tot een geweldig resultaat heeft geleid. All I can say is: Just Do It !!!

• Ervaring met: Groepstraining

Robert is een goede en betrouwbare trainer. de Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Zijn enthousiasme maakt dat ik het steeds weer op kan brengen om te gaan trainen. Na mijn diverse ziektes en ongemakken heeft hij mij terug gekregen op een heel goed niveau. Door met hem te trainen behoud ik de zekerheid van goed sporten zodat ik niet terug bij af raak.

• Ervaring met: Personal Training

Trainen met HealthCoach-plus is altijd maatwerk toegespitst op je persoon. Altijd afwisselend en motiverend om het geen saaie workout te laten worden. Succes verzekerd een absolute aanrader!

• Communicatie N.v.t.

Jaren geleden na mijn bevalling met Robert getraind en ik was binnen twaalf weken terug op gewicht. Hard werken maar de trainingen waren elke keer zo verrassend dat het voor mij nooit verveelde. Zelfs nu na al die jaren merk ik dat ik nog profijt heb van de toen opgedane kennis over voeding en houding en ook de aandachtspunten betreffende de zwakke punten in mijn gestel. Robert geeft je de volle aandacht waardoor je elke keer weer meer uit jezelf kunt halen.

• Ervaring met: Personal Training

Robert motiveert mij en zorgt voor de juiste oefeningen die bij mij passen ondanks dat het een bc training is met meerdere personen op verschillend nivo.

Veraartlaan 8

2288GM Rijswijk

Over RWIJK GYM

Ben jij op zoek naar een leuke plek waar je de beste begeleiding en persoonlijke aandacht krijgt, waar jij je doelen behaald en waar je je thuis voelt? Dan is RWIJK GYM in Rijswijk dé Personal Gym voor jou! Wat je doel ook is, bij RWIJK GYM staan we klaar om jou te helpen. We hanteren een allround aanpak niet allen gericht op training, maar ook aangevuld met voedingsadvies en leefstijlcoaching. Onze Personal Trainers zijn zeer ervaren en hoog opgeleid. Wij bieden diverse trainingsmogelijkheden van 1-op-1 tot in kleine groepen, geschikte voor ieders portomonee. Met onze Lijfstijl begeleidingsapp kan je 7 dagen per week 24/7 online begeleiding krijgen. We kunnen je daarom ook 100% resultaat garanderen als met een trainer van RWIJK GYM aan de slag gaat! Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Ga dan naar onze website (www.rwijkgym.nl) en vraag vandaag nog je jouw gratis kennismaking met experience training aan.