zeer deskundige en attente begeleiding, ook geschikt voor zestig-plussers ! Faciliteiten zijn goed, de prijs is redelijk te noemen.

• Communicatie N.v.t.

Ik doe het nu drie jaar en kan niet zonder. Heerlijk in de buitenlucht trainen met een hele goede trainer. Top conditie en gezond lichaam en dat met veel plezier. Een echte aanrader

• Ervaring met: Groepstraining

In vele gevallen helpt (medical) personal training bij het herstel van een patiënt. Door de samenwerking met healthcoach-plus zijn er de afgelopen jaren verschillende mensen geweest waarbij dit effectief is gebleken. Door de professionele kijk en begeleiding van healthcoach-plus is het ook voorgekomen dat er mensen succesvol zijn doorverwezen naar ons en samen hebben wij een betere houding en looppatroon gecreëerd. Hierdoor zijn klachten in veel gevallen zienderogen afgenomen of verholpen.

• Communicatie N.v.t.

Bij HealthCoachPlus ben je aan het juiste adres voor de beste Bootcamp! Je wordt binnen korte tijd echt fitter en sterker. De motiverende training duurt 1,5 uur en dat is zo voorbij.

• Ervaring met: Groepstraining

Ruim anderhalf jaar geleden begonnen met Personal Training en met voedingsadvies van Robert. Op mijn best was ik 12 kilo kwijt en fitter dan ooit! Ik ben niet meer bang om naar de sportschool te gaan en niets te doen, ik heb zin om naar de sportschool te gaan en IETS te doen!

• Communicatie N.v.t.

door het voedingsadvies ben ik gezonder gaan eten en voel me fitter.

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

Erg professioneel, heb goede resultaat geboekt, motiverend, last but not least, veel personeel trainers en boot-trainingen gezien, maar wil je authentic trainen dan hier ben je op de juiste adres en maak niet uit hoe een is je wordt gewoon begeleid tot de moment dat je doel bereikt hebt en in tussen de desipline zit er in.

• Communicatie N.v.t.

Het trainen bij HealthCoachPlus heeft er voor gezorgd dat ik na 24 sessies mijn doel heb bereikt. Dagelijks opstaan met rug- en nekklachten is verleden tijd.

• Ervaring met: Personal Training

Goede afstemming vooraf en tussentijds, waardoor doelstellingen duidelijk zijn en behaald worden. Ik ben meer kilo's kwijt dan initieel beoogd en voel mij fitter dan verwacht!

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

Prettige sfeer om in te trainen en goede begeleiding. Zorgt ervoor dat je je doelen steeds bijstelt en steeds een stapje verder gaat. Zit mentaal en fysiek een stuk beter in mijn vel. Dit na 3,5 maand trainen. Kortom gewoon super!

• Ervaring met: Personal Training

Fijne, duidelijke, op de persoon gerichte aanpak!

• Communicatie N.v.t.

Ik doe nu bijna een jaar mee met de bootcamp trainingen van HealthCoachPlus en het bevalt me uitstekend! Een mooie aanvulling op mijn bestaande palet aan sportieve activiteiten. Door de ervaring en kennis van de trainers train ik veilig en verantwoord terwijl ik echt het uiterste uit mezelf haal; dat voelt goed. De positieve sfeer tijdens de trainingen (zowel bij trainers als sporters) motiveert me om door te gaan. Ik sport met plezier bij HealthCoachPlus;een absolute aanrader!

• Ervaring met: Groepstraining

Na jaren tevergeeefse en steeds terugkerende fysio en manuele therapie, heb ik eindelijk de oplossing in handen gekregen: stabilisatie oefeningen via Healthcoach Plus. Mijn heup staat sinds een jaar al niet meer scheef en de pijn is aanzienlijk verminderd.

• Communicatie N.v.t.

Trainen bij Healthcoach plus heeft mij geholpen om weer in een goede conditie te komen. De fitheid en kracht zijn toegenomen en vele kilo´s (bijna 40) zijn verdwenen. Ik voel mij dan ook een heel ander mens. De persoonsgerichte trainingen zijn leuk en afwisselend, waardoor het nooit verveeld. Je komt regelmatig voor een nieuwe uitdaging te staan, wat er voor zorgt dat je iedere keer weer met plezier naar de training gaat.

• Ervaring met: Personal Training

I have lost 6Kg in less than two months and increased my fitness level and strength training with Health Coach plus. The training is intensive and professional providing me a safe workout and good results. The diet advices are smart and helpfully. I changed my way of thinking. Nowadays I know I can eat healthy and gladly. I have learned that I shouldn't stop eating what I like, I only need to do smart choices. I understood also that I am not training because I am not happy with myself. I am training because I love my body and I want to give it the best I can. So, today I can say that is not my result because result means end. This is my new way of living.

• Ervaring met: Voedingsadvies op maat

Door een combinatie van verschillende trainingen van HealthCoachPlus (Personal training, Voedingsadvies, Bootcamp, Boksen en Vitaliteit training) ben ik niet alleen fysiek, maar ook mentaal enorm veranderd! Door de sfeer tijdens de training en de variaties aan oefeningen ga ik iedere keer met plezier naar een training toe. Daarnaast krijg je goede adviezen en tips, waar je echt mee aan de slag kan. HealthCoachPlus is absoluut een aanrader!

Veraartlaan 8

2288GM Rijswijk

Over RWIJK GYM

Ben jij op zoek naar een leuke plek waar je de beste begeleiding en persoonlijke aandacht krijgt, waar jij je doelen behaald en waar je je thuis voelt? Dan is RWIJK GYM in Rijswijk dé Personal Gym voor jou! Wat je doel ook is, bij RWIJK GYM staan we klaar om jou te helpen. We hanteren een allround aanpak niet allen gericht op training, maar ook aangevuld met voedingsadvies en leefstijlcoaching. Onze Personal Trainers zijn zeer ervaren en hoog opgeleid. Wij bieden diverse trainingsmogelijkheden van 1-op-1 tot in kleine groepen, geschikte voor ieders portomonee. Met onze Lijfstijl begeleidingsapp kan je 7 dagen per week 24/7 online begeleiding krijgen. We kunnen je daarom ook 100% resultaat garanderen als met een trainer van RWIJK GYM aan de slag gaat! Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Ga dan naar onze website (www.rwijkgym.nl) en vraag vandaag nog je jouw gratis kennismaking met experience training aan.