Gemengde gevoelens
Mijn ervaring met Warp systems is niet geheel rooskleurig, door een "slechte" opmeting door Warp Systems zelf is de vloerverwarming vele malen duurder geworden dan origineel gepland.
Inmeting is gedaan terwijl de oude vloer er nog in lag. toen bij het uitbreken van de vloer geconstateerd werd dat er veel hoogte verschil in zat heb ik nog contact opgenomen met Warp, maar dit zou bij installatie wel verholpen kunnen worden.
Uiteindelijk bleek dit niet het geval, is er twee keer geegaliseerd, is er 30% bovenop de originele offerte gegaan, en was de vloer nog steeds niet vlak.
Uiteindelijk heeft de persoon die de PVC vloer ging plaatsen ook nog twee keer moeten egaliseren aangezien er nog flinke hobbels in de vloer zaten. ook dit heeft weer ruim €500,- extra gekost.
Installateurs van Warp zijn daarentegen erg vriendelijk en denken graag mee, het inmeten heeft te kort geschoten waardoor het resultaat niet was om over naar huis te schrijven.
Dit zelfde probleem heeft zich ook voor gedaan toen Warp vloerverwarming gelegd heeft bij mijn ouders, ook lees ik meer review's met vergelijkbare problemen. Het lijk mij verstandig dat Warp een procedurele verandering gaat toepassen waaronder een vloer alleen beoordeeld wordt zodra de sloopwerkzaamheden zijn uitgevoerd.
Warp heeft een mooi product en kundige mensen, met een kleine verandering in het voorbereidend werk kunnen deze problemen worden verholpen