Voornamelijk positief door snelle reparatie-actie
Warp-vloer was gelegd, alom vreugde, tot de parqueteur kwam: daar begon hij niet aan, slechte ervaringen mee gehad (?!)
Vloerenbedrijf wilde eerst dat wij zelf een nieuwe parqueteur zochten, maar stuurde, na discussie, een week later een nieuwe parqueteur (zonder ervaring met Warp-vloeren), die, op de bovenverdieping, zonder problemen begon, maar beneden op enig moment (bij de trap) stopte omdat daar de Warp-vloer voor hem niet voldoende vlak was om de laminaatvloer te garanderen.
Warp-systems heeft onmiddellijk de handschoen opgepakt en de volgende dag binnen 5 uur laten starten met het restaureren van fouten in de vloer.
Het Warp-systeem heeft nog steeds mijn volledige adoratie, alleen de mensen die Warp inhuurt om het systeem te leggen zijn niet allen even bekwaam, hetgeen erg jammer is: het vloerverwarmingssysteem verdient beter....
Ondertussen toch:
1) hulde voor de parqueteur die, bij een voor hem onbekend product, zijn kwaliteisnormen handhaafde, en
2) hulde voor Warp-systems voor het onmiddellijk mobiliseren van hulp voor het oplossen van het probleem.
3) jammer dat het probleem zich überhaupt voordeed, waarschijnlijk doordat de installateurs de klus, waar 3 dagen voor waren gereserveerd, per se in twee (verlengde) dagen wilden klaren.