Gewoon Goed

Classe

Vriendelijk, accuraat vakkundig

Alles conform afspraak. Vakkundig en vriendelijk

Attent

Goed dat er navrag ws naar mijn pakket wat nog bij de post lag.

Altijd goed!

Goede kwaliteit, prima service en ontzettende aardige mensen!

Topservice!

Er was vertraging bij de fabriek en omdat dit zou betekenen dat ik nog niet kon verhuizen kreeg ik een tijdelijk leenbed! Superfijn. Communicatie altijd duidelijk en eerlijk. En de bezorger is echt een topper! Wat een fijne vriendelijke man. Kortom. Wij zijn ontzettend tevreden. Dikke vette aanrader wat ons betreft!

Tijk waterbed vervangen, wederom snelle en goede service.

altijd perfect

fijne winkel bestelling altijd meteen verzonden

Super service

Als er iets met het waterbed is hoeven we maar te bellen en het wordt dezelfde dag nog geregeld! Zoals gezegd een super service

Betrouwbaar en snel

Het onderhouden van je waterbed is iets wat je snel over het hoofd ziet. Fijn dat je op een prettige manier hieraan herinnerd wordt. De bestelling gaat snel en de levering ook.

Super snelle levering!!

Prima service, prima prijs!!

Prima service ook na aankoop

Reparatie lekkage uitgevoerd zonder kosten - waterbed was geleverd in 2017 - prima service en kwaliteit van uitvoering werkzaamheden - vriendelijk personeel

goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

De molton hoes was weer aan vervanging toe. Nieuwe hoezen bekeken en 's avonds besteld en de volgende dag keurig geleverd.

Toppie

Zeer tevreden over Hydrosfeer en hun service. Hartelijk dank. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

fijne service

prettige sfeer en aardige professionele aandacht

Fantastisch goeie service

Hele goeie service, vriendelijke en persoonlijke boodschap bij de bestelling

Snel geregeld. Reparatie was binnen een paar uur verholpen. Helemaal blij slaap ik weer (droog)!

Correct en snel

Perfecte service vriendelijk

Keurig terug gebeld en goed advies. Gekochte lakens van prima kwaliteit.

Eerst zelf gebeld. Juiste medewerker was bezig, maar heeft keurig terug gebeld. Goed advies en tevreden over de gekochte lakens.

Topzaak met super service…!!!

Mijn waterbed was lek. Even naar de zaak gefietst om dit mede te delen. Werd meteen met mijn naam aangesproken door de eigenaar en vroeg of ik een kopje koffie wilde nuttigen. Zelfde dag zijn ze de lekkage komen verhelpen… Topservice!!!

Super service!!

Op zondag morgen een lek in ons waterbed, gebeld en op zondag middag gerepareerd. Top!

Perfecte service en uiterst vriendelijk

Het waterbed en de service zijn perfect. Ik raad hydro-sfeer waterbedden iedereen aan. :)

Zeer positief

Het is voor ons het vierde waterbed dat we gekocht bij deze firma en zeer tevreden over hun advies en vakkundige installatie

Snelle correcte levering

Product werd zonder verzendkosten zeer snel geleverd.

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)