Winkel is geweldig goede. Keuze kunnen maken met behulp van personeel. Super goede uitleg monteur en vriendelijk. Prijs/kwaliteit is Top Top Top.

Netjes afgeleverd

bestelde spullen na enkele dagen geleverd.

Goede service en snelle verzending, na een goed advies. Bij voorbaat dank.

uitstekende service

al jaren tevreden

Goede Informatie bij aankoop en de installatie, beide zeer vriendelijk en perfect.

top zaak

Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers die alle tijd voor je hebben.

Mijn verwarming was defect. Binnen twee dagen een nieuwe op de deurmat.

Zeer vriendelijke en geweldige uitleg.

De monteur die het bed kwam installeren was zeer bekwaam, rustig en vriendelijk.

Géweldig

Prettig bedrijf en goede service

Heerlijk beddengoed!

Super service

Ik had problemen met een een lek in mijn waterbed maar ik ben erg goed geholpen

Goede en snelle service zeer klantvriendelijk

Hydrosfeer is gedegen advies, service & scherpe prijzen.

Hydrosfeer is voor ons al 28 jaar het adres voor waterbed & waterbed benodigdheden. Daarnaast is het aanbod in beddengoed groot, met topmerken en een onvoorstelbaar goed betaalbaar alternatief.

Goed om herinnerd te worden

Meer dan uitstekende service, deskundig, snel en meedenkend met de klant!

Hydro-sfeer biedt geweldige service, denkt mee en draagt snelle en adequate oplossingen aan om problemen te voorkomen of op te lossen. Zo schakelden wij hen in vanaf ons vakantieadres in de V.S. en stapten we bij thuiskomst in een heerlijk nieuw waterbed.

Makkelijk bereikbaar via telefoon en uitstekende voorlichting

Mijn vragen over de vervanging van de verwarming van mijn waterbed werden goed en duidelijk beantwoord. Plus nog een paar handige tips, waarvoor dank!

Zo als altijd: Geweldig !

Of je nu bij Hydrosfeer komt voor advies of voor het kopen van producten, je wordt er altijd super en zeer vriendelijk geholpen.

Snelle levering

Wordt snel en kosteloos thuis geleverd. Top!

Zeer goede service.

Ik ben geattendeerd op het feit, dat het jaar weer om is. De levering was de dag erna. Geen bezorgkosten. Goede prijs.

Gewoon een dikke 10

Vanaf begin tot t einde top geregeld alle afspraken worden nageleefd Vriendelijk Mee denkend En top service

Top winkel.

Ruim 14 jaar geleden hier ons eerste waterbed gekocht wat top was. Na 14 jaar toch maar een nieuw bed (hoewel de ombouw nog goed was) en ze hadden alle tijd om een voor ons perfect matras uit te kiezen. Ook de extra lengte (bed is 240 cm lang) was geen probleem. Mooi bed, alles volgens afspraak geleverd en netjes opgebouwd en afgehandeld.

Al jaren een goede service

Heel goed, alles wordt vlug opgelost.

Al meer dan 30 jaar een waterbed,door zeer goed advies weer voor een bed van hydro-sfeer gekozen. Ook de opbouw van het nieuwe bed, Alleen maar lof.

Meer als alleen goed.

slaapt veel beter als een gewone matras.

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)