ZOALS ALTIJD PRIMA

Er moest een nieuw verwarmingselement voor ons waterbed geinstalleerd worden. In korte tijd was het gepiept. Het element doet het prima.

Super fijn!

Snelle verzending van de bestelling! En mijn notitie werd in de levering meegenomen! Helemaal top dus!!!

Snelle service

Mijn ervaring is goed met dit bedrijf,ik ben al jaren klant

Hele snelle levering. Geen verzendkosten.

Fijn dat ik ieder jaar een reminder krijg dat conditioner moet worden toegevoegd.

Via de mail bestelling geplaatst de dag erna al in huis.

N.a.v. de jaarlijkse herinnering de bestelling geplaatst. De dag erna in huis en gevraagd of ze de herinneringsmail volgend jaar op een ander mailadres willen sturen. Netjes een terugkoppeling gekregen dus keurig geregeld. Bedankt.

Kundig

Vriendelijk en kundig

Goed en snel

Prijsbewust en goede service

Prima hoeslaken

Zoals wij al verwacht hadden. Prima kwaliteit.

super

Klantvriendelijk super service zeer vakkundig

Snelle, vriendelijke en goede service.

goede website en snelle levering

een goede en snelle levering met goede prijzen

pakket wa verloren, opnieiuw opgestuurd

Ik zocht op youtube herstelling waterbed op; en kwam bij hydrosfeer uit. Ik bestelde de herstelkit, en omdat deze week later niet geleverd was, stelde hydrosfeer me voor het opnieuw te sturen. De dag nadien krijg ik het eerste pakket binnen, blijkbaar heeft de post er 2 weken over gedaan. Twee weken later kreeg ik dan het tweede pakket binnen. Wat ren top service, en dan voor slechsts een bedrag van € 7. Mijn volgende waterbed koop ik zeker hier.

Zeer goed en snel geholpen.

Na goed advies ‘s middags al de tijk vervangen zodat ik niet in een ander bed hoefde te slapen.

Correct!

Duidelijke omschrijving van het product en hoe te gebruiken. Snelle levering en goed verpakt.

Super service! !

Na lekkage van mijn oude waterbed. . Prima geholpen door hydro sfeer. Snelle levering. . Komen afspraken na. Goede service!

waterbed verhuizen

zeer goede en vriendelijke monteur

Top geregeld

Alles verliep snel. Helaas ging het bij de transporteur niet helemaal goed. Na een paar dagen Hydro-sfeer Waterbedden bericht gestuurd dat het pakketje nog niet binnen was. Binnen een paar uur telefoon. Er was met de transporteur contact opgenomen. Er was iets mis gegaan en zou onmiddellijk weer de verzending in gaan. 2 dagen later alsnog bezorgd. Hydro-sfeer en transporteur verdienen een vet compliment. Active grondhouding en erkennen dat iets niet goed is gegaan.

geweldig zoals altijd

dit is de beste winkel ,met de allerbeste service,gewoon top

Zij helpen ons heel goed

fijne service!!

Fijne service , doen een stapje verder dan de andere waterbedden winkels!!!

Informatie, advies, producten, plaatsing, service allemaal uitstekend.

Fijne zaak, denken met je mee, houden zich aan afspraken.

Lang getwijfeld tussen boxspring of nieuw waterbed.,is dus geen van beide geworden. Oude waterbed laten reviseren, (renoveren,) nieuwe tijk nieuwe molton en nieuw hoofdbord.. Door monteur Ton gedemonteerd en weer gemonteerd en gevuld. Kortom bed is als nieuw en ligt heerlijk. Hier kan geen boxspring tegen op. Toppie mannen bedankt.

Top laken

Onwijs snelle levering! De maat 180x200 heb ik besteld, maar ik vind deze maat maar net aan voor mijn bed 180x200. Ben benieuwd hoe na het wassen is. Kwaliteit is geweldig.

Betrouwbaar en correct

Eerste kennismaking ahv een e-mail van mij. Snelle reactie met uitgebreide uitleg. Aankoop is ook via e-mail afgerond en de bestelling is betaald bij levering. Ik zal bij deze firma zeker nog aankopen doen.

Uitstekende service en kennis

Echt dé waterbed-specialist in de regio. Showroom met mogelijke opties om een goede keus te kunnen maken. Aanrader!

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)