Waterbed plaksetje megasnel.geleverd

Zeer goede informatie en service

In de zaak ben ik goed en vriendelijk geïnformeerd. De zelfde dag is nog iemand komen voor afgestemd advies. Bij monteren, de dag na groen licht, een vriendelijke monteur thuis gehad.

Snelle levering van een goed product. Goede website.

Ik lig hier niet wakker van, dankzij het product.

Bestelling correct en snel afgehandeld

Mijn bestelling correct en snel afgehandeld.

Top kwaliteit, snelle levering.

Hydrosfeer verkoopt alleen top producten, verstand van zaken, no nonsense professioneel advies.

Zo als verwacht is alles goed verlopen.

Goed snel en verstand van zaken

Onderdeken besteld voor een waterbed. De oude onderdeken kan gewassen worden maar past niet in de eigen wasmachine. Verkoper gaf tips waar je de grote wastrommels kan vinden.. Ik heb de onderdeken gewassen bij BAS autowas. Fantastisch gelukt. Zij hebben wasmachines van 18 kg… super goede tip

Klasse!

Wij hebben het tweede waterbed van Hydrosfeer. Altijd alles perfect geregeld en een perfect waterbed. Ook de conditioner wordt direct opgestuurd als wij die bestellen. Verder worden wij eraan herinnerd wanneer de conditioner in het bed moet. We hebben zeer goede ervaringen met Hydrosfeer.

Top zaak

We hebben hier een nieuw waterbed aan geschaft en ik kan het in een woord omschrijven TOP. De eigenaar weet waar hij over praat is vriendelijk en neemt de tijd voor je.

Bestel regelmatig en altijd probleemloos.

Wij zijn zeer tevreden met het waterbed en vooral de service van Hydro sfeer. Er wordt altijd meegedacht naar goede en mooie oplossingen. De service is uitstekend en vooral prettige omgang.

Super service

Problemen worden snel en vakkundig opgelost.

Professionele en snelle service

Binnen het uur was de klus geslaagd om een waterzak weg te halen en een nieuwe te plaatsen..

Perfecte service Bijna geen wachttijden !! Aanrader !!!

Zeer snel en goed geholpen super service

Heel klantgericht

Snelle en eerlijke zaak.

Snelle service, uitstekende vakmensen en vooral eerlijke uitleg.

Zeer goede ervaring

Heb mijn bed al meer dan 20 jaar. Tot nu toe slechts 2 maal lichte lekkage gehad, destijds prima opgelost. Laatste jaren (10???) geen problemen.

Wederom het juiste adres voor waterbed gebleken

Zeer goed geadviseerd, super oplossing voor plaatsing van het hoofdbord (bed kan niet tegen de wand geplaatst worden) en uitstekende service.

Hoeslakens zijn van prima kwaliteit

Altijd geweldig!

Deze zaak heeft oog voor kwaliteit, en een uitstekende service!

Altijd goed

Hydrosfeer neemt altijd de tijd voor je.

zeer netjes alles geregeld

zeer netjes alles geregeld

Volledig zoals afgesproken.

Na het on-line aankopen van ons waterbed, zijn er toch altijd die momenten voor de levering waarvan je denkt: hopelijk is alles in orde. Wel, dit was hier volledig het geval. Alles was zoals besproken. Ik zou het zo opnieuw doen. Bedankt alvast voor de super service.

Bezoek showroom, uitleg, prijs, levering en nazorg. Een dikke pluim!

Ondanks dat we ook dichterbij konden kopen, was hier het juiste gevoel bereikt. We hebben een zeer prettig samenwerking ervaren.

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)