Altijd klantvriendelijk en een super service, ben zeer tevreden

Altijd klantvriendelijk en een super service, ben zeer tevreden!!!

bestelling correct en supersnel uitgevoerd

We zijn weer goed behandeld, het juiste product voor de juiste prijs en vliegensvlug thuis afgeleverd

Fijn dat je elk jaar herinnerd word

Herinnering, gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Perfecte service

Goed advies

Ik word altijd goed geadviseerd

Super zaak met goede service

Perfecte service

Topservice

Een Topzaak

gewldig

Onze ervaring met Hydro-sfeer is altijd geweldig.

Geweldig bedrijf.

Voor de 5de keerwaterbed(den) verhuisd. Ton is een vakman en werkt heel secuur. Dit bedrijf houd zich aan de afspraak. Edwin heeft ons enkele jaren geleden uitstekend geadviseerd

Super service

Snelle levering van de bestelling. Vriendelijk personeel. Bestel vaker, altijd prima !

We hebben reeds 15 jaar een waterbed van Hydro- sfeer. Ieder jaar krijgen we op tijd een bericht om conditioner te bestellen. Tijdje geleden een mail gestuurd ivm een nieuwe onderdeken. Werd direct gebeld om uit te leggen ,welke voor ons bed geschikt was. Top service en zeer betrokken.

prima service

Na de melding dat we een lek hadden, was de monteur nog dezelfde dag gekomen om te verhelpen.

Superservice

Goed advies en onderhoudspakket wordt snel geleverd.

Altijd tevreden

Altijd tevreden.

Snelle levering en goede producten

Bestellen gaat simpel en de website is duidelijk. Snelle levering en keurig verpakt

Zeer vriendelijk mijn vraag beantwoord. Onmiddellijk het nodige gedaan opdat ik mijn bestelling snel zou hebben. Veel vertrouwen in een toch wel nieuwe klant.

Goede ervaring veel kennis

Een fijne zaak waar veel kennis en ervaring aanwezig is. Je wordt altijd snel en met goed advies geholpen

Op tijd en korrekt geholpen

Na lekkage goed en snel geholpen

Voor mij is het een fijne ervaring het ligt geweldig ben tevreden slaap heel goed

We hadden een probleem met de thermostaat van ons waterbed. De monteur van Hydrosfeer kwam vrij snel en heeft er vakkundig een nieuwe thermostaat in geplaatst.

Klantvriendelijk en goed advies

In één woord top

Goede uitleg, Edwin neemt echt de tijd om je alles uit te leggen. Goede en vriendelijke service!

Vanuit deze winkel wordt echt meegedacht in oplossingen. Personeel is super vriendelijk en helpt duidelijk graag. Vakkennis is absoluut aanwezig. Kortom een zeer tevreden klant!

Helemaal top altijd tevreden geweest met hun

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)