Klantvriendelijk, meedenkend en adviserend.

Klantvriendelijk, meedenkend en adviserend!

Goede service snelle verzending

Vriendelijke en prima service’s

Zeer goede service

Zeer goede service snelle afhandeling afspraken zeer goed nagekomen

Goede reparatie van watermatras

Goed,snel en overzichtelijk online bestellen.

Goede zaak. Mooi online bestellen en thuis afgeleverd.

Bella Donna stretch hoeslaken besteld Ik heb deze lakens al ruim 15 jaar en ze blijven de stretch houden. Ze zijn niet goedkoop maar de kwaliteit is zo goed, dat ze de prijs waard zijn. Echt een aanrader

Snelle en deskundige hulp

Zeer vriendelijk en snel geholpen.Ook nog aan de deur geleverd.Top.

Zeer tevreden.

Snel geleverd

Super snel geleverd.

Ideaal

Ik kreeg een herhinneringsmailtje dat het waterbed weer een servicebeurtje moest hebben. Met een paar klikken bestel je de benidigde spullen. En de dag erna heb je het in huis. Hoe makkelijker zou het nog kunnen ? Niet denk ik. Heel fijn om dit zo snel in huis te hebben en er aan herinnerd worden.

Snelle levering

Het product was makkelijk te vinden op de Hydrosfeer website. Duidelijke product beschrijving en snelle levering! Top.

Super service, zeer tevreden

Ons waterbed is weer gecontroleerd, schoongemaakt en de conditioner toegevoegd.

Fijne benadering super mensen als je je kunnen helpen dan doen ze het ook erg vriendelijk zou het iedereen aanraden het is onze zaak geworden en geen ander meer een dikke 10 waard bedankt voor de goede zorgen en de eerlijkheid

Kwamen afspraken stipt na en goed werk geleverd bij verhuizing

Goed en deskundig geholpen.

Verhuizen van waterbed is zeer vlotjes verlopen en weer deskundig geïnstalleerd.

Helemaal geweldig je hoeft maar te bellen of te mailen als je iets nodig hebt en ze komen je het persoonlijk thuis brengen.

Prima service!

Waterbed lek, altijd vervelend. Maar zo gauw als het kon was de monteur ter plaatse om het keurig te repareren!

Top service!

Goed geholpen, bij een gaatje in de water matras. Zelfde dag gekomen.

Prima service, vriendelijke benadering.

Aanrader

Vriendelijk en to the point contact per telefoon

Had een lek waterbed, en werd zeer snel geholpen door een vriendelijke monteur van Hydro-sfeer, die het lek snel en vakkundig verhielp en ook nog alles droog maakte. En dit alles voor een zeer nette prijs. (Terwijl ik voor die tijd geen geen klant was bij hen). Kortom: Super tevreden.

Als je wat online besteld heb je t binnen n paar dagen in huis, goed geregeld!

Doet wat hij belooft

Het kontakt is zeer prettig en ongedwogen

Vakwerk

Zeer vriendelijk personeel, op voorhand het waterbed gaan observeren ivm de verhuis. Installatie perfect gedaan, niks dan lof voor jullie!

Superservice

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)