toppie

zeer vriendelijke en snelle service

Super service

Een keer per jaar een mailtje “ het jaar is weer voorbij om vloeistof toe te voegen”. Bestellen bijvullen en weer een jaar klaar ermee. Top servies……

Volledige productomschrijving met kennis van zaken

Uitgebreide toelichting van de verschillende mogelijkheden bij de merken die in de winkel verkrijgbaar zijn. Eerlijke benadering, goed luisterend naar onze noden, zonder absoluut het duurste te willen verkopen. Een verkennend bezoek aan huis om zeker te zijn dat het waterbed binnen geraakt en dat het past in de ruimte. Plaatsing correct en volledig. Nazorg bezoek om te ontluchten. Kortom, gewoon compleet.

Nieuwe rijk besteld. Meteen volgende dag met uitleg bezirgd

Hele snelle service

prima service!!

bij onze "vroegere" waterbed specialist, geen goede service meer gekregen maar hier gelukkig wel van a tot z !!

zeer goed

Eerlijk en goede uitleg.

Ok

Ok

Prima afspraken maken en keurige uitvoering ervan

Zie boven

Hele vlotte,vriendelijke communicatie en levering!

Klantvriendelijk en zeer tevreden over mijn dekbed van kameelhaar!

Snelle levering alles altijd super ok

Bestelling geplaatst en 2 dagen later thuis bezorgd, zonder meerprijs en alles mooi verpakt en in orde zoals ik gewend ben!!

Goed advies en geweldige service.

Super geweldige service

Ik had via de website een nieuw verwarmingselement besteld. Op advies hebben we een ander exemplaar gekocht. Er kwam zelfs iemand naar Eindhoven om deze te plaatsen in ons gevuld bed.

Snelle levering

Snel geleverd, goed verpakt

Strakke afhandeling van mijn order

Mijn order had een beetje vertraging. Voor mij geen probleem. Het bedrijf belde mij persoonlijk om mij op de hoogte te brengen van die vertraging Heel netjes

Alles perfect uitgevoerd. Geen aan of opmerkingen

Alles perfect uitgevoerd. Geen aan of opmerkingen.

Top!!

Top service, vakkundige medewerkers ! Komen afspraken na en proberen mee te denken met klant. Ga zo door !!

top

Zeer goede sevice

Gebeld voor een probleem , de dag erna al geregeld . Echte top service van hydro

Mooi met het bericht dat het tijd is om nieuwe te kopen.

Zeer tevreden!!

Zeer tevreden, klant vriendelijk en zeer snelle en correcte service.. Leveren top kwaliteit

Zoals al heel veel jaren, uitstekend!

Al jaren klant bij Hydrosfeer en ook al jaren wordt een fijne en correcte service geleverd. Of het nu gaat om een klein of groot probleem, nooit worden we als klant afgescheept. Echt een super bedrijf zowel in verkoop als in service.

Super goed

Zeer tevreden, krijgen meldingen als product weer moet worden toegevoegd aan waterbed, laatst pakketje niet ontvangen, bleek zoek, een nieuwe ontvangen . Vriendelijk in contact

Kan niet beter.

Snelle levering, dat heb je ook nodig bij een reparatie.

Snelle reactie, herstel en tips voor onderhoud

Snelle reactie, herstel en tips voor onderhoud

top supersnel geleverd

levering correct geleverd en ook wordt je jaarlijks verwittigd

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)