top supersnel geleverd

levering correct geleverd en ook wordt je jaarlijks verwittigd

Klantvriendelijk

Nvt

Uitstekende en snelle levering.

Hoeslaken besteld,snel en prima geleverd.

Prima zaak

Vriendelijke eigenaar geeft zeer goed advies

Super goed geregeld, alleen nog geen reactie op mijn mail gehad. Nog effe afwachten denk ik.

Zelfs met een bed van 10 jaar, wordt het bed, geheel kosteloos, gerepareerd!

Professionele werklui

Mijn verwarming was stuk. Zo gepiept om een nieuwe te plaatsen en 5 jaar garantie! Zeker aan te bevelen

Super zaak!!

Al jaren klant bij Hydrosfeer. Nu een heel nieuw bed gekocht. Vriendelijk en geweldig advies! Ook de montage en plaatsing van het bed zeer vakkundig. Kortom ben je van plan een waterbed te kopen dan moet je bij Hydrosfeer zijn.

aanrader

een echte aanrader zeer tevreden klant vriendelijk erg behulpzaam heb niet het gevoel dat ze je wat aan smeren top bedrijf

Afbreken en herplaatsing

Ons waterbed bij een verhuizing afgebroken en herplaatst naar volledige tevredenheid.

Super klantenservice.

Bestelling was na 3 dagen nog niet binnen, na één vriendelijk telefoontje werd direct een 2e plakset opgestuurd die binnen 24 uur op de mat plofte. Super klantenservice voor een bestelling van slechts enkele euro's.

Alles goed verlopen

Soepel gegaan

Snelle levering.

Goede producten en snelle levering.

Zoals altijd ook nu weer een herinneringsmailtje gekregen voor het onderhouden van mijn waterbed. Dag erna geleverd. Top.

Al jaren uitstekende service.

Wat ook je probleem of vraag is.. Alles wordt snel en vakkundig opgelost. Altijd goed advies en service. Niets is voor hun teveel. En Altijd snel opgelost. Vaak de zelfde dag nog. Zijn al jaren klant.. Voor ons geen andere dan Hydro-sfeer.

Uitstekend en snel afgehandeld garantiegeval!

De las van ons waterbed had het na vier jaar (binnen garantietijd begeven). Binnen twee dagen een nieuwe zak. Probleem opgelost. Dank daarvoor!

Vriendelijk en servicegericht

Altijd vriendelijk en servicegericht!

Supersnelle top service

Wakker worden in een lek bed is niet fijn. De supersnelle levering en installatie van een nieuw matras was top geregeld door Edwin en Ton.

Top service !!!

Super kontent van de aankoop . En zeker van de na service !!!

Altijd goede service

Goed aardig professioneel

Goed vriendelijk bedrijf met verstand van zaken zeer hulpvaardig gewoon top

Top zaak met dito advies, komen afspraken na en montage is super…!!!

Zie boven…!!

Goede service!

Gemakkelijk na een telefoontje een verkeerde bestelling ongedaan gemaakt, super!

Snelle levering, ben erg tevreden

Tevreden

Altijd correct

Één telefoontje én het wordt geregeld

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)