Super service

Snelle en goede service

Goed verzorgd

En super snelle levering.

Topbedrijf

Top service Heel blij met de goede uitleg en ons nieuw waterbed!

Prima service.

Tevreden

Tevreden snelle verzending,ontvangen wat ik besteld heb

Prima ervaring,aanrader.

Monteur heeft vakwerk verricht,compliment.Monteur heeft volgens mij een stuk van een verlengsnoer laten liggen.

Eerlijk, vriendelijk en snel geregeld

S, morgens gebeld, s, middags geholpen……. Geen extra kosten, en eerlijk al mijn vragen beantwoord, ook vragen die minder makkelijk waren, geweldig, wist niet dat dit nog bestond op onze aarde

goede service en altijd signaal wanneer er iets moet gebeuren bijv conditioner toevoegen

vriendelijke en vakkundige adviezen en hulp bij tel. kontakt

Erg goed geholpen

Wij zijn erg goed geholpen bij Hydro Sfeer waterbedden. Ze zijn heel vriendelijk en erg attent. Goede service !!

vriendelijke en professionele service, netjes volgens afspraak.

Zoals reeds vermeld, vriendelijke en professionele service, netjes volgens afspraak. Totaal geen bemerkingen op de geleverde diensten. Zou deze firma zeker aanraden !

Snelle levering,geen verzendkosten

FIJN DAT IK MET EEN MAIL ER IEDER JAAR AAN HERINNERD WORDT DAT ER CONDITIONER AAN DE MATRAS MOET WORDEN TOEGEVOEGD. SNELLE LEVERING ZONDER VERZENDKOSTEN.

Top!!

Het bestelde onderhouds product werd bezorgd maar lekte, dus was kapot. De heer Spier, nam meteen contact op nadat we dit gemeld hadden en er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Prima service en snelle levering! We kunnen weer heerlijk slapen in ons heerlijke waterbed! Dankjewel hydrosfeer!!

snelle levering mooie kwaliteit

snelle levering mooie kwaliteit

Uitstekend producten

T

zeer tevreden

Snelle levering van de producten

Hele fijne en snelle service

We hadden een lek in ons waterbed, dit hebben we om 10 uur s’morgens door gegeven aan Hydro-sfeer. Om 16 uur s’middags was het gerepareerd , zonder kosten. Dat noem ik service, geweldig .

Snelle levering

Netjes verzorgd

Alles sehr gut

Guter Service, schnell und professionell.

Dit bedrijf komt hun afspraken na,

Snelle service

Altijd goed.

Perfecte levering!

Snelle levering, nette verpakking. Product is zoals beschreven. Dank Hydro-sfeer waterbedden!

Geweldige service

Jaarlijks een reminder per mail. Direct bestellen, meteen een bevestiging per mail en en melding wanneer en hoe laat het bezorgd wordt. Hoe compleet en gemakkelijk wil je het hebben. Super toch!

Zeer tevreden over service

Zeer aan te bevelen

-'

-'

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)