Snelle levering

Ik had geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Met een belletje werd ik netjes te woord gestaan en de levering verliep soepel. Tevens een goede prijs voor de producten.

Denken en handelen met de klant mee. Niets is teveel gevraagd.

heel goede service

als je belt komen ze die zelfde dag nog kijken ,en wordt het bed meteen gemaakt, top.

Een prima service

Zoals al eerder ingevuld, is de service van Hydro-sfeer Waterbedden TOP

snel en duidelijk

Snelle levering

Zeer betrouwbaar en kwalitatief.

Prijs /kwaliteits verhouding is perfect. Kan het iedereen aanbevelen.

Super service bij bestellen was even iets mis gegaan maar is persoonlijk opgelost aan huis

Smorgens gebeld en aangegeven dat verwarmingselement kapot is, smiddags medewerker gekomen om deze te vervangen, top service

Alles gaat perfect. Niets op aan te merken.

Betrouwbaar

Altijd bereikbaar vriendelijk en deskundig

Ge…wel….dig

Geweldige service, goede uitleg, vakmanschap

super service!!

koop l komen perfect hun afspraken na, zeker flexibel, super service en zet klantvriendelijk!! dikke pluim!!

Super service!

Super bedrijf! Heel klantvriendelijk en hele mooie kwaliteit bedden/ beddengoed!

Snelle levering

Het product had ik de volgende werkdag al in huis.

Kwaliteits producten.

Snelle levering van Waterbed conditioner Pro en vinylreiniger, Kwaliteits producten voor een vriendelijke prijs om je waterbed in top conditie te houden. Kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Service zoals het hoort

Bij Edwin krijg je service zoals het hoort. Hij denkt mee binnen de mogelijkheden die zijn. Komst afspraken na en meer dan dat. Voor je onderhoud van het waterbed krijg je een mailtje met daarin de bestel mogelijkheid van de producten. Drie keer klikken, betalen en het wordt thuis gebracht. Wij hebben nu het tweede waterbed hier gekocht en zullen als het nodig is ook een derde bij Edwin kopen.

Na 1 keer bellen, direct actie ondernomen.

Geweldige service

Ondanks de grote afstand toch geweldig geholpen! Extra komen kijken of de maten klopten! Deskundige monteur die heel netwerkte!

Supergoede service afgewerkt met een gezonde dosis humor !

Wij zijn al jaren tevreden klant bij Edwin. Edwin geeft in zijn winkel goed en deskundig advies, voorzien van een portie gezonde humor, onder het genot van een lekker kopje koffie. Als het waterbed even niet goed ligt, volstaat een belletje naar de zaak en wordt er samen gekeken naar een oplossing, wat vaak al bestaat uit ontluchten of bijvullen van de waterzak. Recent besloten onze waterzak te vervangen in 2 persoonlijk afgestemde waterzakken. Wederom super tevreden over de totale gang van zaken ! Een absolute aanrader !

Klantvriendelijk, kennis van de producten, goede service

Klantvriendelijk, kennis van producten en goede service.

Super service waterbed conditioner

Voor mijn waterbed krijg ik keurig een herinnering wanneer ik de waterbed conditioner weer bij moet vullen. ( bij kan bestellen). Heel handig !

Het fijne van hydrosfeer is dat elk jaar een reminder wordt gegeven als het waterbed weer nieuwe vloeistof nodig heeft. Even bestellen en 2 dagen later wordt het pakketje bezorgd. Goede prijzen en klant gericht. Top.

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)