Bestelling snel ontvangen

Prima ervaring

Geweldige service

We hadden een klacht en die is serieus genomen en tot onze tevredenheid perfect opgelost.

Uitstekende service. Ieder jaar krijg ik een herinneringsmail dat het weer tijd is voor de conditioner voor het waterbed. Met een klik de bestelling plaatsen en betalen en een of twee dagen is de bestelling in huis, keurig ingepakt. Prima service van Hydro-sfeer waterbedden.

Hele goede service

Jaarlijks ontvang ik per mail een herinnering om mijn waterbed van nieuwe conditioner te voorzien. Ik hoef niets zelf te onthouden! Na mijn bestelling worden de flesjes zonder verzendkosten naar mij toegestuurd. Bedankt voor deze service!

Super service, zelf in het weekend

Op zaterdagavond even vanuit Geleen naar Nuenen om een lekkend waterbed te repareren

Prima,

Fijn dat ik per mail een herinnering krijg, dat het tijd is voor onderhoud van het water in het waterbed, zelf vergeet je dat soort onderhoud wel eens.

Uitstekende dienstverlening en snelle respons

Uitstekende dienstverlening en snelle respons.

Zeer tevreden over de service

Zeer tevreden over de snelle en goede service

Goede en snelle service.

Absoluut niks op het bedrijf aan te merken!

Jaren geleden een waterbed gekocht en tot op de dag van vandaag nog steeds een super service! Kan iedereen aanraden om hier je waterbed te kopen! Tot de dag van vandaag super blij mee.

Al jarenlang een goede zaak

Vertrouwd en alweer snelle service en persoonlijke benadering, heel fijn!

Goede service en vriendelijk geholpen

Je merkt dat ze veel ervaring hebben bij Hydro-sfeer. Ook de monteur gaf goede tips voor wat betreft gebruik en onderhoud van het waterbed.

Goede service en snelle levering.

vriendelijk en klantgericht

Tevreden klant

Goede service, vriendelijk, kwalitatief goede producten.

Klantvriendelijke dienstverlening en kwalitatief mooi en goed product

Telefonisch goed geholpen bij de aankoop van een wollen tijk voor het waterbed. Levering als beloofd binnen de afgesproken levertijd. Mooie tijk. Voldoet zeker aan de verwachtingen!

Klantgericht

Bestelling werd aan huis gebracht, netjes gebeld dat er een pakketje was afgeleverd omdat we niet thuis waren!!

Een snelle levering

Geen problemen met plakken.

Snelle levering

Het bestellen via de site ging lekker snel en duidelijk. Vrij snel een tracking code ontvangen en het pakket was de volgende dag geleverd.

Een goede service als je iets niet weet bellen ze je op om de juiste product de levering en op tijd geleverd en mooi verpakt

Kwaliteit voor een goede prijs

Goede producten snel geleverd Personeel erg vriendelijk

Goed product, snelle afhandeling.

Al jaren klant bij Hydrosfeer en steeds erg tevreden. Ook fijn dat je nooit verzendkosten hoeft te betalen.

Super goede service

Ze hebben een geweldige service, de bereidheid om te helpen was heel groot, de verkoper en monteur zijn beide heel vriendelijk en ze weten waar ze over praten, leveren hoge kwaliteits producten, Kortom een aanrader als u een waterbed overweegt.

Waterbed laten verhuizen; wederom prima geregeld !!

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)