De service van Hydrosfeer is perfect

Wij zijn inmiddels 29 jaar klant van Hydrosfeer. De service is altijd perfect. De communicatie is goed en ze komen altijd hun afspraken na. Laatst was onze thermostaat aan vervanging toe en binnen een dag was die vervangen zonder daarvoor (voorrij)kosten in rekening te brengen.

Producten snel geleverd

Snelle levering Goed product

Uitstekende communicatie!

Tevreden over geleverde producten,goede communicatie vanuit Hydro-sfeer. Ik ben fan!

Goede en eerlijke service

Duidelijk geadviseerd geworden en aangepast aan onze wensen, kortom fijne ervaring

Gewoon goede service

Ik kreeg een email dat er weer onderhoudsmiddel aan het waterbed moest worden toegevoegd. Nadat ik dat had besteld, werd het binnen een paar dagen bezorgd. Er zat een briefje bij, in gewoon Nederlands, hoe ik dat in het waterbed moest bijvoegen. Gewoon goede service dus.

100% tevreden

In 1 dag geleverd. Prima prijs.

Snelle levering

Goed advies

Jarenlang waterbed liefhebber

We kochten ons 1e waterbed in 1990 uiteraard bij Hydrosfeer, toen nog in Eindhoven, na uitstekend advies. Na een kleine uitstap naar een regulier bed, toch weer terug naar hemels slapen. Hydrosfeer heeft ons al die tijd van prima advies, maar ook service bediend. Top bedrijf dat het waar maakt wat ze zeggen.

Heel tevreden met de bestelling en het contact.

Heel tevreden.

Top service, ook 8 jaar na aankoop!

Geweldig goede service!

Prijs/kwaliteit in orde, punctueel kwa afspraken en meedenkend kwa aanpak!

Zeer correct en goede service

Zeer correct en goede service al jaren klant inmiddels meerdere waterbedden daar gekocht

Zelf zijn snel en goed bezig met dienstverlening

Ze zijn snel en goed bezig met dienstverlening

Weer mijn waterbed laten verhuizen door hydro sfeer. Prima georganiseerd en perfect op tijd werd alles netjes afgebroken en in het nieuwe huis opgebouwd. Top dus

Prima service.

Altijd snelle reactie op mijn vragen.

Zeer deskundig, klantvriendelijk en service gericht

De dag voor de montage het bed met een team gebracht. Daar voor al komen testen of het allemaal door deur/raam paste.

service

goede service en klant vriendelijk

Perfecte levering

Produkt is hoogwaardig

zeer hulpvaardig

Staan altijd klaar met goede raad. Deskundig advies en vriendelijkheid.

Goede service en uitstekend werk

Na 1,5 jaar nog geen luchtbel in het water gehad.

Snelle levering

Goed materiaal snelle levering

Topbedrijf

SUPER uitleg en zeer goede en uitstekende service en kwaliteit.

Professionals

Fijn eerlijk advies. Plaatsing ook netjes! Niets negatief!

So far so good

Ik heb alleen iets uit de online shop besteld en dat ging allemaal soepel voor een goede prijs ook. Toppie.

Heel goede en snelle service

Na bijna 10 jaar lekkage in waterbed. Werd gratis gerepareerd. Waar vind je nog deze service.

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)