Bestelling bleef wat langer weg dan verwacht maar verder goed en vriendelijk geholpen zowel in de winkel als thuis.

Goede vriendelijke service

Alles prima volgens afspraak verlopen. Vriendelijke medewerker en eigenaar.

Goede productkwaliteit en klantenservice.

De producten waterbedconditioner en vinylreiniger zijn van constante kwaliteit. Ik weet dus wat ik koop.

Snel geleverd.

Super service en vriendelijk

We hebben het waterbed al jaren, slapen heerlijk en als er iets is komen ze zo snel mogelijk. Wat ik zelf onvoorstelbaar vind, is dat als het bed lek zou zijn ze het repareren onder garantie!!!! Zoals gezegd superservice!!!

Kundige enthousiaste mensen

Eigenaar staat altijd klaar, is attent en maakt alle tijd…Evenals de medewerker van de buitendienst…kortom TOP

Heel snelle service met professionele hulp en uitleg.

Heel snelle service met professionele hulp en uitleg.

Altijd een snelle reactie.

Top en supersnel

Een lek bed kon snel vervangen worden, door de snelle levering, verzending en goede service!

herinnering en leveringssnelheid zeer goed

herinnering en leveringssnelheid zeer goed

zeer goede kwaliteit

top

Snel en correct

altijd super tevreden

Hydro-sfeer zijn echte professionals. Zij adviseren en helpen van a-z, ik ben hier niet voor niets al jaren klant. Ik zou Hydro-sfeer aan iedereen aanbevelen die hoge service waardeert en supergoed wil slapen.

Snelle levering

Bedankt voor de herinnering en de snelle levering. Heel fijn.

Altijd goed en correct.

Ben blij en tevreden ik slaap weer lekker.

Vriendelijke goede service!

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie! :)

Snelle en correcte levering !

Snelle en correcte levering !

Ge-wel-dig!!

Hele fijne ervaring met Edwin. Altijd even vriendelijk. En vooral met advies, tips en bezorging regelen van de lotion ed voor het waterbed. Hoop dat de zaak lang aanhoudt. Zeer tevreden!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik bestel jaarlijks onderhoudsproducten voor ons waterbed; ik krijg daar ook keurig op tijd een reminder voor via email. Bestellen gaat eenvoudig en de volgende dag al in huis. Inmiddels hebben ze hun assortiment ook uitgebreid met hoeslakens voor waterbedden waar ik erg blij mee ben omdat de kwaliteit goed is en het precies goed zit om ons waterbed matras

Hele goede positieve ervaring

Zeer vriendelijk stip op tijd en zeer behulp zaam

Super snel geleverd

Vriendelijk, deskundig en prima service

Vriendelijk, deskundig en prima service.

Altijd vriendelijk

Ik wordt altijd geholpen en ben al 15 jaar klant en nog altijd tevreden

Prima service, afspraken goed nagekomen

NVT

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)