Prima.

Altijd goede service en vriendelijk.

zeer goed

uitstekende service

Gewoon Perfect

Goede service, goed advies, en vakwerk.

Verkeerd advies

Leefde erg naartoe heerlijk een waterbed. Is ons toch tegengevallen. Beginnen eraan te wennen. Heb toch nog geregeld als ik opsta in de morgen, pijn in de rug. Hebben nu 2 matrassen. Is wel verbeterd. Maar zou het niet meer aanschaffen.

snelle levering

Voor het eerst bij jullie besteld dus nog geen echte ervaring.

Boven verwachting

Blij met mijn nieuwe waterbed. Goed advies maar vooral ook een super service aan huis. Van aanpassingen opmeten tot en met het installeren van het nieuwe bed alleen maar positief.

Ouderwetse goede service

Zoals al meer dan 20 jaren, eerlijk, duidelijk en goede service.

Gewoon top

Alles goed en snel geregeld

Heel klantvriendelijk, snelle reactie en goed en snel oplossen van problemen met waterbed.

Perfecte service

Zelfs in de avond van 2de kerstdag kwamen ze om mijn lekkende matras te plakken. Super

Ons waterbed was een keer lek diezelfde dag nog gemaakt. In de avond sliepen we weer in ons gerepareerde bed. Top.

Uiterst vriendelijk en correct!

Vanwege plotselinge verhuizing naar kleinere woning alle medewerking en service door Hydro-sfeer verleend. Hulde!

goede service

goedeservice

Service, kwaliteit en klantvriendelijk

Het was ons tweede nieuwe bed gekocht bij Hydro Sfeer Waterbedden. Waarom weer bij hun? Heel makkelijk, service, kwaliteit en klantvriendelijk staat hoog in hun vaandel. Bij hun is klant nog koning. Ze zeggen wat ze doen en doen ook nog eens wat ze zeggen. Zijn ze de goedkoopste. Nee, dat zeker niet. Maar krijg je kwaliteit dan zeg ik volmondig ja. Wil je kwaliteit dan kost dat ook wat meer. Maar daar krijg je ook wat voor terug. Ze komen als het nodig is thuis meekijken wat mogelijk. Verder komt er een monteur het nieuwe bed plaatsen. En een monteur van de oude stempel. Goed en net werk afleveren. Uitleg geven tijdens de montage. Je goed instrueren wat je wel en niet moet doen. Dus conclusie: voor service, kwaliteit en klantvriendelijk moet je in Geleen zijn.

Mooie deal

Goede prijs prestatie verhouding

Ik word altijd snel, en goed geholpen

Altijd prettig in de omgang, gewoon gezellig

Snelle hulp bij lekkage en super goede service.

Klantvriendelijk en prima service.

Al jaren zeer goede service,

Fijn contact en service. Niets is teveel altijd meedenken. Gewoon superfijn bedrijf.

Vriendelijk en behulpzaam

Altijd vriendelijk, meedenken voor een oplossing en direct handelen. Komen afspraken altijd na.

Snelle levering, duidelijke uitleg op video, goed product

Goed product, normale prijs. En een brief erbij waarin staat met een goede en duidelijke product omschrijving en een mededeling dat ze me over een jaar een herinnering zullen sturen dat het weer tijd is om het product te bestellen. Wat ik zelf dus regelmatig vergeet

Prima service hebben ze

Ik ben al jaren klant bij hun hebben er al verschillende bedden gekocht en altijd super service klantvriendelijk en behulpzaam

Gewoon goed.

Goede service, snelle levering.

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)