Gewoonweg top de service die Hydrosfeer levert

Na een lek in ons waterbed heeft Hydrosfeer onmiddellijk gemaakt. Zelf op zondagavond werd ik te woord gestaan. Echt top service

Prima en vriendelijke service

De monteur komt volgens afspraak en doet een prima onderhoudsbeurt.

Snelle service, Vriendelijk..etc

Mijn ervaring is er al 15 jaar met jullie.. altijd vriendelijk, een gezellige leuke babbel.. ook in de winkel...als er iets ( lekt ) meteen komen .. geen enkele klacht !! Ik zal iedereen een bed aanbevelen !! Groetjes Elke

Reparatie set

De tube lijm die er bij zit is maar voor de helft gevuld , als dit voor een reparatie is dan gaat het net , gezien de grote van het stukje vinyl , zou er wel meer in mogen zitten uiteindelijk wel dicht maar vraag niet hoe het zit.

Alweer dik en dik tevreden.

Nadat we vorige week zaterdagmorgen een lek hadden in een waterzak,is de baas Edwin, zelf gekomen na sluiting van de winkel en heeft het gerepareerd. Wel hebben we op eigen beslissing gelijk nieuwe waterzakken besteld. Woensdag een telefoontje gehad met de mededeling morgenvroeg om 9 uur staat de monteur Ton an de deur met de matrassen. En s.avonds sliepen we weer heerlijk in ons bed.mannen jullie zijn en blijven toppers met het bedrijf ,Hydrosfeer.

Ik ben tevreden.

De bestelling voldeed aan wat ik nodig had.

Zeer klantgerichte waterbeddenspecialist.

We zijn een paar keer in de winkel geweest en telkens uitgebreid geholpen. Al onze vragen werden duidelijk beantwoord. Er werd veel tijd uitgetrokken om een waterbed te vinden die naar onze wensen was. Bij het installeren werden nog enkele vragen zeer goed uitgelegd. Ook werd er wederom de tijd genomen om specifieke dingen uit te leggen. We krijgen een e-mail wanneer het tijd is om een onderhoudspakket aan het water toe te voegen. Kortom een zeer gedegen bedrijf met goede service.

Vlugge bediening en goede kwaliteit

Een aanrader

Snel geleverd, goed verpakt

Snelle levering. Top!

Goede service.

prima waterbed en prima service.

In 2015 hebben wij king size watermatrassen bij hun gekocht. Stevig materiaal en slapen er heerlijk op. Elk jaar worden de matrassen gecontroleerd en bijgevuld met een flesje. Als wij Hydro-sfeer nodig hebben bij een probleem komen zij meestal dezelfde dag nog.

Goede kwaliteit en service

We hebben inmiddels 2 waterbedden gekocht, 1 voor ons zelf, de ander voor onze dochter. We zijn er zeer tevreden over. De sevice is ook naar volle tevredenheid, zowel bij verhuizing en voor lekkage die dezelfde dag nog gerepareerd is. Wij zijn zeer tevreden

Jaren geleden hadden wij een waterbed van deze zaak en we zijn altijd tevreden geweest over de service. Tegenwoordig hebben we een boxspring en ik heb nu dan ook linnengoed van hun besteld maar ook nu weer snel en goed geholpen.

Correct bedrijf, goede service en snelle levering

alles precies volgens afspraak

geeft reminder en levert snel

geeft reminder en levert snel

Super goede service

Snelle makkelijke professionele winkel

Beter kan niet.

Geweldig. Service is TOP. Komen afspraken goed na..

Helemal top

Zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf

Aan dit bedrijf en medewerkers kan menig bedrijf iets van leren. Zeer klantvriendelijk en de aftersales is uitmuntend. Score voor mij is dan ook een 10.

Prima service!

Altijd vriendelijk, snel reageren, geen gezeur over garantie, goed advies.

Zeer klantvriendelijke zaak.

Al jaren is dit bedrijf standby na de aankoop en plaatsing van het waterbed.

prima sevice

snel en goed geregeld

vakmensen die verstand van zaken hebben

wij hebben sinds 2005 een waterbed en zijn zeer tevreden over de service van Hydrosfeer. Inmiddels hebben we het binnenwerk, de waterzak, vervangen na 17 jaar trouwe dienst. Ook in Geleen worden we altijd hartelijk ontvangen en vriendelijk te woord gestaan.

Top!!

We komen maar weinig, want de producten zijn van goede kwaliteit. Verder worden altijd voortreffelijk geholpen.

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)