Goede dakkapel, slechte service
Update: Uiteindelijk is alles in maart naar tevredenheid opgelost en zijn wij erg blij met de dakkapel.
Bij ons is 26 november een dakkapel door Scheer geïnstalleerd. Over de dakkapel zelf zijn we tevreden. Is geworden zoals we hem graag gewild hebben.
Alleen de service schiet zwaar tekort.
- We hadden naast de dakkapel een Velux dakraam besteld. Een dag van tevoren gebeld dat het verkeerde dakraam besteld of geleverd was. Enige optie om alsnog de volgende dag te plaatsen was om over te gaan op FAKRO. Omdat we op een krap schema zaten hiermee akkoord gegaan.
- Op de dag zelf moest 1 van de 2 monteurs om 12:00 uur weg. Omdat toen de kraan nog niet gearriveerd was werd gevraagd of ik zelf kon helpen met het plaatsen van de dakkapel. Er zou dan 1 hor gratis geleverd worden. Was eigengelijk de enige optie om door te gaan met het dak open en hiermee akkoord gegaan.
- De kraan bleek anders te zijn dan besteld. Deze kon niet op het kruispunt staan vanwege de lengte van de arm, maar enkel op de oprit tussen de huizen. We hadden geluk dat we een oude oprit hadden en de buren ook thuis waren om de auto’s te verzetten.
- Open punten na plaatsing
o Gordijn dakraam nog niet geleverd en geinstalleerd
o Beschadiging op dakraam die hersteld zou worden
o Horren – opgemeten, zouden binnen een aantal weken geleverd worden
De horren zijn ergens Januari geleverd. De horren passen echter niet in de ramen, het gaas zit scheef in het frame, er zitten hele scherpe kanten aan de horren en de reststukken van het gaas zijn niet weggehaald.
Inmiddels probeer ik al een maand of 2 een afspraak te maken met Scheer voor bovestaande punten via mail, whatsapp en telefoon maar meestal geen reactie.
De keren dat er wel een reactie kwam is toegezegd dat er een afspraak gemaakt zou worden voor de volgende week, maar dat is top op heden niet gebeurd.
Hoop dat deze review uiteindelijk leidt tot het oplossen van de open punten.