Mijn nieuwbouwwoning van top tot teen laten behangen em sauzen door de jongens van vekastuc. Wat een harde werkers zijn dat en super snel. En het eind resultaat is super strak geworden zoals beloofd. Wij zijn er super blij echt een AANRADER. dankjewel Remi en john

• Orde en netheid

Een goed team , snelheid en kwaliteit zijn top! En de extra service super! De wanden met Renovlies behangen en daarna gesaust helemaal top en mooi strak! Presies zoals we het wilden hebben. Zeker een aanraden top gedaan bedankt mannen!

• Orde en netheid

Snel geregeld, goed geïnformeerd, en heel netjes afgeleverd!

• Orde en netheid

Na wat getwijfel toch besloten om de muren van ons nieuwbouwappartement te laten doen in plaats van zelf te behangen en verven. Een hele goede keuze. Binnen anderhalve dag was het klaar. VekaStuc is duidelijk van tevoren, levert goed werk en vertelt ook wat er evt niet gelukt is en waarom. Ik ben er heel tevreden over!

• Orde en netheid

Omdat een andere behanger niet kwam opdagen moest ik last-minute een nieuwe regelen. Via via bij VEKAstuc gekomen en zij hebben ons fantastisch geholpen. Duidelijk in communicatie, afspraken nakomen, snelle en nette werkers en schappelijke prijzen. Helemaal goed!

• Orde en netheid

Aangezien er niet iedere dag dezelfde mensen kwamen, bleken gemaakte afspraken over bijv. het sausen van muren in een bepaalde kleur niet goed overgedragen te zijn. Het behang en fotobehang zit er verder prachtig strak in, er wordt vlot doorgewerkt. Wel na afloop zelf nog werk met schoonmaken van deuren en kozijnen e.d. waar nog resten plaksel op zitten, die er wel gemakkelijk weer af willen overigens.

• Orde en netheid

De mannen van VEKA Stuc verstaan hun vak op een geweldige manier! Iedereen die het tot nu toe bij ons heeft gezien is enorm onder de indruk van het resultaat en het is ook al aangezien voor "normaal" stucwerk. Geen naadje te zien en een goede oplossing voor nieuwbouwwoningen die nog gaan "werken". Het spuitwerk van de plafonds is super strak uitgevoerd. 100% aanrader!!!

• Orde en netheid

Wij hoorden pas 2 weken van te voren wanneer we de sleutel kregen, dus lastig om dan vaklui te plannen. Gelukkig konden we met Remi goed overleggen. We waren dan ook blij dat toen de stukadoors eerder klaar waren dan verwacht Remi en z'n mannen ook 1,5 week eerder konden komen! Ook wilde ik graag een kleurtje op de muur die moeilijk te verkrijgen was in afneembare saus (vrouwen; altijd moeilijk doen hè). Remi is hier achteraan gegaan en uiteindelijk is de kleur precies geworden zoals ik hem wilde. Blij met het resultaat dus!

• Orde en netheid

Mooi resultaat/strak en flexibele houding van veka stuc, erg fijn bij nieuwbouw aangezien wij pas heel laat de definitieve opleverdatum kregen te horen john en remi TOP

• Orde en netheid

Top geregeld mannen van Veka Stuc.

Archenastraat 17

9801 WB Zuidhorn