Vriendelijk en gelijk actie ondernomen. Duim omhoog..
Beste Marga, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Telefonisch ben ik goed geholpen, zodat ik weer verder kan!
Beste Anne-lies van Lonkhuijzen, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
1 ster is nog te veel! Zolang je klant bent en altijd netjes betaalt is er niks aan de hand maar als er iets verkeerd gaat weten ze niks meer van gemaakte beloftes. Mijn video deurbel was gestolen en ik zou een nieuwe krijgen voor 149 euro welke ik zou moeten declareren bij de verzekering. Hiervan kreeg ik ook een mail waarin staat dat een nieuwe deurbel incl. Installatie 149 euro is. 2 dagen later werd ik gebeld dat de deurbel voorlopig niet leverbaar is en ze mij willen compenseren door een maandelijks korting op de abonnementsprijs aan te bieden voor 12 maanden ipv 9 maanden. Hier zou ik een bevestiging van krijgen maar ook na 2 keer bellen niks gekregen en weten ze ineens nergens meer van af, er staat niks over in de computer en moet ik maar een mail sturen. Vervolgens komt er paar dagen later alsnog een monteur met een deurbel (wel met een oudere type want de nieuwe types zijn dus voorlopig niet leverbaar) en die zegt dat ik helemaal niks hoef te betalen want het zou onder een levenslange garantie vallen zolang er een contract loopt en hij zou in de computer ook 0 euro noteren. Krijg ik een week later een factuur van 179 euro voor de deurbel! Gelijk gebeld en ineens kunnen ze telefonisch weinig betekenen en MOET ik 179 euro betalen volgens meneer en is de eerder gecommuniceerde 149 euro excl btw. Dit staat helemaal nergens vermeld en naar particuliere klanten kan/mag je geen prijzen excl btw communiceren ivm transparantie. Nog nooit zulke oplichting meegemaakt! Wil ook gelijk geen klant meer zijn daar zijn. Update 4-1-25; na het sturen van een schriftelijke klacht wordt er niet eens serieus op gereageerd. Je krijgt alleen een simpel antwoord met dat enkel technische problemen onder de levenslange garantie vallen en je het verder maar moet uitzoeken met de verzekering. Totaal geen inhoudelijke reactie op de loze gemaakte beloftes en een factuur wat INEENS hoger is dan de offerte! Sterker nog ze willen alsnog gewoon 179 euro van mijn rekening incasseren.
Beste Nadira, Bedankt voor uw bericht! Wij merken dat u al een recensie heeft achtergelaten via Trustpilot waarmee wij u zo spoedig mogelijk van dienst willen zijn. Wij zullen u zo spoedig mogelijk benaderen om een passende oplossing te vinden voor uw situatie. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Originele beoordeling
1 ster is nog te veel! Zolang je klant bent en altijd netjes betaalt is er niks aan de hand maar als er iets verkeerd gaat weten ze niks meer van gemaakte beloftes. Mijn video deurbel was gestolen en ik zou een nieuwe krijgen voor 149 euro welke ik zou moeten declareren bij de verzekering. Hiervan kreeg ik ook een mail waarin staat dat een nieuwe deurbel incl. Installatie 149 euro is. 2 dagen later werd ik gebeld dat de deurbel voorlopig niet leverbaar is en ze mij willen compenseren door een maandelijks korting op de abonnementsprijs aan te bieden voor 12 maanden ipv 9 maanden. Hier zou ik een bevestiging van krijgen maar ook na 2 keer bellen niks gekregen en weten ze ineens nergens meer van af, er staat niks over in de computer en moet ik maar een mail sturen. Vervolgens komt er paar dagen later alsnog een monteur met een deurbel (wel met een oudere type want de nieuwe types zijn dus voorlopig niet leverbaar) en die zegt dat ik helemaal niks hoef te betalen want het zou onder een levenslange garantie vallen zolang er een contract loopt en hij zou in de computer ook 0 euro noteren. Krijg ik een week later een factuur van 179 euro voor de deurbel! Gelijk gebeld en ineens kunnen ze telefonisch weinig betekenen en MOET ik 179 euro betalen volgens meneer en is de eerder gecommuniceerde 149 euro excl btw. Dit staat helemaal nergens vermeld en naar particuliere klanten kan/mag je geen prijzen excl btw communiceren ivm transparantie. Nog nooit zulke oplichting meegemaakt! Wil ook gelijk geen klant meer zijn daar.
Beste Nadira, Bedankt voor uw bericht! Wij merken dat u al een recensie heeft achtergelaten via Trustpilot waarmee wij u zo spoedig mogelijk van dienst willen zijn. Wij zullen u zo spoedig mogelijk benaderen om een passende oplossing te vinden voor uw situatie. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Geen negatieve ervaringen. Worden altijd naar tevredenheid te woord gestaan.
Beste P. de Groot, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik heb ongeveer 2 jaar verisure, nu ben ik van provider veranderd en wil de deur niet activeren , dan komt het bedrijf gidieon om de want daar moet je dan een afspraak mee maken, na 3 keer afgezegd van hun kant uit , moet ik maar een vrij nemen zodat het op de groene route past, verder word ik na opzegging elke dag gebeld dat ze willen oplossen. Maar moet wel op hun manier. Na ruim twee maanden ben ik er klaar mee.
Beste Miranda, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Wij vinden het spijtig om te lezen dat uw huidige ervaring met ons niet positief is. Onze prioriteit is om onze klanten een veilig gevoel te bieden gepaard met de optimale service. Om deze reden willen wij graag in contact komen met u om een passende oplossing te vinden voor u. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw installatienummer/klantnummer te vermelden, zodat wij contact met u kunnen opnemen? In afwachting op uw reactie verblijven wij, Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Wij maken ondanks de vele negatieve ervaringen al jaren naar tevredenheid gebruik van de diensten van Verisure. Het alarmsysteen was snel en goed geïnstalleerd, wel moesten wij ieder jaar telefonisch “onderhandelen” omdat verisure elk jaar het bedrag weer tot het maximum verhoogde. Daar ging het vorige week goed mis.. Na mail contact te hebben gehad met Verisure werd ik telefonisch door hun benaderd met een voorstel om ons contract te verlengen tegen een lager tarief van €33 per maand, in plaats van de huidige €48, tot wederopzegging van onze kant. Daarbij werd ons een gratis Arlo deurbel aangeboden, die zou worden geïnstalleerd door een monteur. Er werd direct een afspraak gemaakt voor de installatie, maar de afspraak omtrent het lagere tarief en gratis deurbel werden niet per e-mail bevestigd. Op 13 december 2024 kwam de monteur bij ons langs. Tijdens zijn bezoek gaf hij aan dat hij niet precies wist wat zijn werkzaamheden waren, aangezien er in zijn werkomschrijving slechts een “punt” stond vermeld. Tevens kon hij niet inzien met wie wij contact hadden gehad. De monteur had bovendien een oud model van de Arlo deurbel bij zich, welke hij vervolgens bij ons installeerde. Tot mijn verbazing is er een bedrag van €185 in rekening gebracht voor de deurbel, terwijl dit niet overeenkomt met de telefonische afspraken die wij met Verisure hebben gemaakt. Erg misleidend en hierbij stopt dan ook ons contract bij Verisure. Nu nog zien wanneer ze deze stopzetten..
Beste Lauren, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Wij vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en om deze reden willen wij graag in contact komen met u. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens te delen via ons privébericht? Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Update 24-12-2024 Beste Lauren, Wij hebben altijd helaas misgelopen, maar wij hebben u via een e-mail geattendeerd over de oplossing voor het adminstratieve misverstand. Wij hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Mocht u vragen hebben over de uitkomst, neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Helemaal super , goed geadviseerd en geholpen. Precies wat we in gedachten hadden.
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik moet moederlijk willen uitleggen zou…..
Beste Saïd M Elmi, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Het fijne van contact hebben met Verisure vind ik dat alle N.A.W. Gegevens worden nagetrokken voordat men het gevraagde gaat oplossen.
Beste Henry, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
In september heb ik een contract met Verisure getekend. Sindsdien vraag ik een copie van het contract. Want aangezien ze papieren contracten maken met doordrukcopieën is mijn exemplaar compleet onleesbaar. Onmogelijk. Ze sturen facturen op naar een verkeerde geadresseerde. Onmogelijk te veranderen. Ik heb de facturen per email gevraagd. Onmogelijk; Ik blijf ze met de post krijgen. Op de verkeerde naam. Mijn emails blijven onbeantwoord. Bovendien kwamen ze voor de installatie met drie mensen, die hier begot een uur of 6 zijn gebleven en er amper in slaagden toestellen scheef te plaatsen terwijl één man dat op 2 u kon klaarspelen. Sympathieke gasten zeker weten. Moet toegeven, nog nooit zo'n rommelig bedrijf meegemaakt.
Beste Eric Daem, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Wij vinden het spijtig om te lezen dat uw huidige ervaring met ons niet positief is. Onze prioriteit is om onze klanten een veilig gevoel te bieden gepaard met de optimale service. Om deze reden willen wij graag in contact komen met u om een passende oplossing te vinden voor u. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw installatienummer/klantnummer te vermelden, zodat wij contact met u kunnen opnemen? In afwachting op uw reactie verblijven wij, Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Heel vriendelijk bij het adviseren en plaatsen, maar de zgn. aftersale laat nogal te wensen over. Als klant wordt je o.a. benadert als een onbekende en mogelijk als nieuwe klant.
Beste Robert, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Er word altijd direct en vriendelijk gereageerd
Beste Dorothea, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Werkt alle tijd genomen om alles uit te leggen
Beste Frans, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Goede service en kwaliteit.
Beste Anneke, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
een mooi systeem nog geen spijt gehad vd aankoop
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
De installatie van het alarm systeem was onprofessioneel te noemen. Het telecontact met verisure is goed ben vriendelijk behandeld en geholpen.
Beste Ben, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het zeer spijtig om te horen dat uw installatieafspraak niet naar wens is verlopen. Wij willen graag meer weten over de situatie en om deze reden zullen wij contact met u opnemen. Wij kijken uit naar ons gesprek! Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Goede uitleg en snelle plaatsingen van de installatie. Duidelijke uitleg en vriendelijk persoon.
Beste Kitty, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Fijn personeel die met je meedenkt, mee voelt en passend naar ieders portemonnee mee kijkt en daar naar handeld. Dus wel rib uit lijf Maar verspreid over 12 mnd. Te DOEN Jammer door deze tijd wereld noodzakelijk spms ¿¡ Men moet ten alle tijden zich. Fijn voelen in EIGEN HUIS. En zich vrij kunnen bewegen zonder dat BIG Brother Is Wathing You toeslaat. Heb het al helemaal niet meer in de gaten.
Beste Truus, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Top geregeld zijn naam was Joris Jan
Beste Verbeek, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Vriendschappelijk en exact
Beste Dick, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik kreeg een melding van lege batterij Kreeg meteen nieuwe batterijen toegestuurd zonder kosten
Beste Lilian, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Uitstekende service. Ondanks dat de monteur later was dan het afgesproken tijdstip (waarover hij wel communcieerde), bleef hij tot alles opgelost was.
Beste Koosje de Vries, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Eerste gesprek was duidelijk en zeer goed uitgelegd! We wisten precies hoe het allemaal in z’n werk ging van A tot Z
Beste Rick, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
het is netjes geplaats, ik zou wel eens horen. ik als ex brandweer man wil ik dat wel eens horen. Ook voor mijn vrouw. Ik hoor het wel. wachtend op antwoord. gr. Arie van Schaik
Beste Arie van Schaik, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Het telefonisch contact met Verisure verloopt zeer prettig.
Beste Ed, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.