Vriendelijke en uitgebreide informatie
Geachte Lusianna, Bedankt voor de recensie. We zijn blij dat u content bent met onze diensten! Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om u en onze andere klanten de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Uw monteur heeft mijn garagedeur sensor en buitencamera uitstekend aangelegd. Voor de kosten hoefde ik het niet na te laten. Prima, zeer tevreden met de uitbreiding.
Geachte heer Scheuer, Bedankt voor de recensie. We zijn blij dat u content bent met onze diensten! Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om u en onze andere klanten de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ze hebben mij altijd goed geholpen. En bij werkt het alarm perfect. Zeker een aanrader voor iedereen. Groeten van Hub Hendriks.
Geachte heer Hendriks, Bedankt voor de recensie. We zijn blij dat u content bent met onze diensten! Uw feedback is erg belangrijk voor ons en helpt ons om u en onze andere klanten de best mogelijke service te bieden. Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 of [email protected]. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Beste heer, Vorig bericht: Dit is mijn laatste poging om iets van jullie te horen als reactie op het uitvallen van mijn centrale op 8 februari 2025. 1. Ik heb u en uw mensen altijd zeer vriendelijk behandeld maar ik stel vandaag vast dat er gesjoemeld wordt met datums. In uw dat ik gisteren en ook vandaag heb ontvangen staat dat ik nog voor februari moet betalen wat niet juist is daar ik wel degelijk 15-03-2025 op 34,39 euro heb betaald. 2. Op 8 februari omstreeks 10.57.ouur 's middags is de centrale uitgevallen!! Zie uw bericht onderaan! Talrijke pogingen om jullie te contacteren; hetzij via telefoon of e-mail; en SMS (Jordy) bleven onbeantwoord door jullie. Jullie .... Graag kom ik nu terug op uw bericht. Ik ben zeer duidelijk geweest in mijn bericht en heb u op een eerlijke manier alle details gegeven betreffende de gebeurtenissen in februari 2025. Daarom ben ik het niet eens met uw verzonnen excuses van wat jullie zouden gedaan hebben maar wat niet is gebeurd!! Om deze reden teken ik bezwaar aan wegens het niet correct handelen volgens onze afspraak en meer bepaald het uitvoeren van een interventie bij het technisch onverwacht uitvallen van de door jullie geïnstalleerde apparatuur. Jullie hebben niet direct iemand gestuurd om te controleren wat er was misgelopen! Jullie hebben de stroomonderbreking gelaten voor wat het was!! In jullie reclame zouden jullie actie ondernemen wat NiET is gebeurd! Betreft de zogezegde telefonische contacten die jullie zouden gehad hebben heb ik geen enkel spoor van telefonische berichtgeving van jullie naar mij toe. Om deze reden zie ik ook af van mijn aangevraagde installatie uitbreiding. Ik teken dus bezwaar aan tegen de betaling van februari en ik vraag u om de betaling van maart te halveren daar ik 44 dagen zonder een werkende veiligheidsinstallatie heb gezeten! Om deze reden zeg ik nu vandaag 14 april 2025 onmiddellijk en per kerende mijn contract op! Met vriendelijke groet, Van den Bossche
Geachte heer Bossche Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op met u. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Wat een ongelooflijk slechte service. Meer dan 5 telefonische toezeggingen dat foutieve factuur gecorrigeerd gaat worden en zelfs mail verstuurd waarin klacht wordt verduidelijkt en bevestiging dat men binnen 7 dgn zou reageren….!!! Tot op heden géén reactie op de mail van datum 04/03/25. Nee nog sterker; vandaag wederom factuur ontvangen die dezelfde fout weergeeft. En dit gaat nu al 3 maanden zo….!!!! Men zegt dat het in orde wordt gemaakt en er gebeurt helemaal niets… Waardeloos in een woord.
Geachte Ruud Martens, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik heb enorme slechte ervaring met Verisure, wat ik voor mijn moeder moest regelen. Nadat mijn moeder is verhuisd, wat we diverse malen hebben aangegeven, worden we nog steeds lastig gevallen door Verisure en ook de nieuwe bewoners. Mijn moeder heeft recht op een gedeeltelijke teruggave, maar er is geen contact te krijgen met Verisure: - Men reageert niet op de mail. - Op een beurs belooft een medewerkster dat ze de week erop contact zou opnemen, maar doet dit niet. Omdat we haar 06-nummer hebben gekregen, proberen we haar te bellen, maar steeds is de voicemail vol. - Opnieuw telefonisch contact opgenomen met het algemene nummer en we zouden heel snel worden teruggebeld. Dit is weer 4-5 weken geleden geweest en we hebben weer niets vernomen. Kortom: Verisure is niet te vertrouwen. Enigste positieve: Op vrijdag op wandel- en fietsbeurs een contract afgesloten en de volgende dag (op zaterdag!) kon het systeem al geïnstalleerd worden bij mijn moeder.
Geachte Toon, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens te delen met ons? Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik heb een camerasysteem van verisure aangeschaft halverwege 2024. De verkoper Elia vertelde dat ik, als ik de maandelijkse bedragen op zou zeggen bij verisure, het camerasysteem in ieder geval nog kon gebruiken om de kids te kunnen zien. Na 6 maanden reageerde Elia niet meer op mijn berichten dus heb ik verisure opgezegd omdat ik het idee kreeg dat afspraken omtrent de maandelijkse betalingen niet werden nagekomen. Toen ik de persoon van opzegging aan de telefoon kreeg zei hij dat ik het camerasysteem helemaal niet meer kon gebruiken. Kortom oplichterij en mensen onder valse voorwendselen naar verisure toe lokken. Bij avrotros zijn nog honderden andere gedupeerden die hun verhaal daar hebben gedaan over dit malafide bedrijf. Type in google verisure oplichters en u krijgt een link naar de avrotros pagina. TRAP ER NIET IN! En NEE verisure ik ga mijn review niet aanpassen. Jullie zijn gewoon oplichters. Ik heb mijn eisen heel duidelijk aan jullie kenbaar gemaakt en jullie blijven erbij dat de fout bij mij ligt.
Beste heer Danny Buijs, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Echter zijn wij terug dat u al een recensie geplaatst heeft via ons Trustpilot platform. Wij hebben elkaar al eerder gesproken, maar merken dat uw situatie niet volledig is opgelost. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Originele beoordeling
Ik heb een camerasysteem van verisure aangeschaft halverwege 2024. De verkoper Elia vertelde dat ik, als ik de maandelijkse bedragen op zou zeggen bij verisure, het camerasysteem in ieder geval nog kon gebruiken om de kids te kunnen zien. Na 6 maanden reageerde Elia niet meer op mijn berichten dus heb ik verisure opgezegd omdat ik het idee kreeg dat afspraken omtrent de maandelijkse betalingen niet werden nagekomen. Toen ik de persoon van opzegging aan de telefoon kreeg zei hij dat ik het camerasysteem helemaal niet meer kon gebruiken. Kortom oplichterij en mensen onder valse voorwendselen naar verisure toe lokken. Bij avrotros zijn nog honderden andere gedupeerden die hun verhaal daar hebben gedaan over dit malafide bedrijf. Type in google verisure oplichters en u krijgt een link naar de avrotros pagina. TRAP ER NIET IN!
Beste heer Danny Buijs, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Echter zijn wij terug dat u al een recensie geplaatst heeft via ons Trustpilot platform. Wij hebben elkaar al eerder gesproken, maar merken dat uw situatie niet volledig is opgelost. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Geen reactie op klacht! Op 22-01-2025, en op 11 februari gemaild met een klacht, en 7 keer gebeld met de klantenservice omdat ik geen reactie had teruggekregen. Wel steeds de belofte dat ik zou worden teruggebeld, het is inmiddels 26 februari, en ik wacht nog steeds met groeiende ergernis. Verisure streeft ernaar om de best mogelijke service te verlenen, lees ik overal, maar hier heb ik dus een slechte ervaring mee. E. Sprokholt ( 12619301 )
Geachte E. Sprokholt, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Zij komen ad deur met een mooi en snel verhaal echter de hardware apparatuur die je betaald is en zal niet je eigendom worden maar staat in de letters onder plaatsing en aansluitkosten plus nog eens een maandelijkse bijdrage voor de centrale meer dan 1000 euro Complete misleiding en snelle jongens dit ze dit feit never nooit hebben hebben vermeld is hun zwaar aan te rekenen en riekt naar misleiding en oplichting zeker met die goedkope Chinese troep die ze installeren Ik laat het demonteren en wil nooit meer met die adhoc ad deur jongens van doen hebben die de installatie binnen 2 uur aan je muur hebben hangen
Geachte Michel, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We willen daarom graag met u in contact komen om samen naar een oplossing te zoeken. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Dan gaan we samen kijken naar een gerichte oplossing. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Drie keer afspraak gemaakt voor demonteren , niemand weet iets , niemand die iets voor jou doet, drie keer vrij moeten nemen, de vierde keer is het gelukt met een fijne monteur
Beste Helma, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie! Wij hebben geconstateerd dat u al een recensie heeft achtergelaten via Trustpilot en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een gerichte oplossing te vinden voor uw huidige situatie. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij kijken uit naar ons gesprek. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Originele beoordeling
Drie keer afspraak gemaakt voor demonteren , niemand weet iets , niemand die iets voor jou doet, drie keer vrij moeten nemen Heb nog nooit zoiets meegemaakt, zo behandel je toch je klanten niet Hierna nooit meer iets mee te maken willen hebben
Beste Helma, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie! Wij hebben geconstateerd dat u al een recensie heeft achtergelaten via Trustpilot en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een gerichte oplossing te vinden voor uw huidige situatie. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij kijken uit naar ons gesprek. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik de de beveiliging s avonds aan. Ik ben alleen en werd, na enkele overvallen in het dorp, bang. Toen ik de reclame van verisure zag en na overleg met de kinderen dit aangeschaft. Geeft mij als het donker is rust
Beste Epie van der Horn, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Na een kapot product geprobeerd te bellen met Verisure, tot 3x toe werd de verbinding verbroken (telefoon opgelegd) na een 4e x bellen een afspraak voor vrijdags. Die werd gecanceld en verschoven naar dinsdags. Niemand geweest, dus maar weer gebeld, ze konden zien dat de monteur niet geweest was maar wisten niet waarom. Nieuwe afspraak zou weer 10 dagen duren. Ik heb een mail gestuurd en diverse keren gebeld, uiteindelijk kwamen ze de andere dag. Probleem werd verholpen. Maandags erna belt Verisure om een afspraak te maken om iets te repareren wat dus al gerepareerd was. Klantenservice belt om over de klacht te praten maar ik moest even terugbellen. Dat heb ik gedaan, dame aan de telefoon had geen idee waarom ik belde, maar bood me een 1 malige korting aan van 25% op de maandrekening. Grappig hoor maar ik ben zo klaar met dit bedrijf, nog nooit zo’n ongeorganiseerde bende gezien.
Geachte Betty, Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is en nemen dit uiteraard heel serieus. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We hopen dat desondanks het misverstand, uw situatie op de juiste manier is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, zou u zo vriendelijk willen zijn om een toelichting te bieden? Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Klantvriendelijk en een oplossing gevonden
Beste Larry, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ook was deze menr een monteur die met veriseur samen werkt, erg geschikt en geduldig. Wilde ook luisteren naar de bevindingen en storring ervaring van de klant. Wil hem.van harte aanbevelen .
Beste F. van Beest, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Vriendelijk en gelijk actie ondernomen. Duim omhoog..
Beste Marga, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Telefonisch ben ik goed geholpen, zodat ik weer verder kan!
Beste Anne-lies van Lonkhuijzen, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
1 ster is nog te veel! Zolang je klant bent en altijd netjes betaalt is er niks aan de hand maar als er iets verkeerd gaat weten ze niks meer van gemaakte beloftes. Mijn video deurbel was gestolen en ik zou een nieuwe krijgen voor 149 euro welke ik zou moeten declareren bij de verzekering. Hiervan kreeg ik ook een mail waarin staat dat een nieuwe deurbel incl. Installatie 149 euro is. 2 dagen later werd ik gebeld dat de deurbel voorlopig niet leverbaar is en ze mij willen compenseren door een maandelijks korting op de abonnementsprijs aan te bieden voor 12 maanden ipv 9 maanden. Hier zou ik een bevestiging van krijgen maar ook na 2 keer bellen niks gekregen en weten ze ineens nergens meer van af, er staat niks over in de computer en moet ik maar een mail sturen. Vervolgens komt er paar dagen later alsnog een monteur met een deurbel (wel met een oudere type want de nieuwe types zijn dus voorlopig niet leverbaar) en die zegt dat ik helemaal niks hoef te betalen want het zou onder een levenslange garantie vallen zolang er een contract loopt en hij zou in de computer ook 0 euro noteren. Krijg ik een week later een factuur van 179 euro voor de deurbel! Gelijk gebeld en ineens kunnen ze telefonisch weinig betekenen en MOET ik 179 euro betalen volgens meneer en is de eerder gecommuniceerde 149 euro excl btw. Dit staat helemaal nergens vermeld en naar particuliere klanten kan/mag je geen prijzen excl btw communiceren ivm transparantie. Nog nooit zulke oplichting meegemaakt! Wil ook gelijk geen klant meer zijn daar zijn. Update 4-1-25; na het sturen van een schriftelijke klacht wordt er niet eens serieus op gereageerd. Je krijgt alleen een simpel antwoord met dat enkel technische problemen onder de levenslange garantie vallen en je het verder maar moet uitzoeken met de verzekering. Totaal geen inhoudelijke reactie op de loze gemaakte beloftes en een factuur wat INEENS hoger is dan de offerte! Sterker nog ze willen alsnog gewoon 179 euro van mijn rekening incasseren.
Beste Nadira, Bedankt voor uw bericht! Wij merken dat u al een recensie heeft achtergelaten via Trustpilot waarmee wij u zo spoedig mogelijk van dienst willen zijn. Wij zullen u zo spoedig mogelijk benaderen om een passende oplossing te vinden voor uw situatie. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Originele beoordeling
1 ster is nog te veel! Zolang je klant bent en altijd netjes betaalt is er niks aan de hand maar als er iets verkeerd gaat weten ze niks meer van gemaakte beloftes. Mijn video deurbel was gestolen en ik zou een nieuwe krijgen voor 149 euro welke ik zou moeten declareren bij de verzekering. Hiervan kreeg ik ook een mail waarin staat dat een nieuwe deurbel incl. Installatie 149 euro is. 2 dagen later werd ik gebeld dat de deurbel voorlopig niet leverbaar is en ze mij willen compenseren door een maandelijks korting op de abonnementsprijs aan te bieden voor 12 maanden ipv 9 maanden. Hier zou ik een bevestiging van krijgen maar ook na 2 keer bellen niks gekregen en weten ze ineens nergens meer van af, er staat niks over in de computer en moet ik maar een mail sturen. Vervolgens komt er paar dagen later alsnog een monteur met een deurbel (wel met een oudere type want de nieuwe types zijn dus voorlopig niet leverbaar) en die zegt dat ik helemaal niks hoef te betalen want het zou onder een levenslange garantie vallen zolang er een contract loopt en hij zou in de computer ook 0 euro noteren. Krijg ik een week later een factuur van 179 euro voor de deurbel! Gelijk gebeld en ineens kunnen ze telefonisch weinig betekenen en MOET ik 179 euro betalen volgens meneer en is de eerder gecommuniceerde 149 euro excl btw. Dit staat helemaal nergens vermeld en naar particuliere klanten kan/mag je geen prijzen excl btw communiceren ivm transparantie. Nog nooit zulke oplichting meegemaakt! Wil ook gelijk geen klant meer zijn daar.
Beste Nadira, Bedankt voor uw bericht! Wij merken dat u al een recensie heeft achtergelaten via Trustpilot waarmee wij u zo spoedig mogelijk van dienst willen zijn. Wij zullen u zo spoedig mogelijk benaderen om een passende oplossing te vinden voor uw situatie. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Geen negatieve ervaringen. Worden altijd naar tevredenheid te woord gestaan.
Beste P. de Groot, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik heb ongeveer 2 jaar verisure, nu ben ik van provider veranderd en wil de deur niet activeren , dan komt het bedrijf gidieon om de want daar moet je dan een afspraak mee maken, na 3 keer afgezegd van hun kant uit , moet ik maar een vrij nemen zodat het op de groene route past, verder word ik na opzegging elke dag gebeld dat ze willen oplossen. Maar moet wel op hun manier. Na ruim twee maanden ben ik er klaar mee.
Beste Miranda, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Wij vinden het spijtig om te lezen dat uw huidige ervaring met ons niet positief is. Onze prioriteit is om onze klanten een veilig gevoel te bieden gepaard met de optimale service. Om deze reden willen wij graag in contact komen met u om een passende oplossing te vinden voor u. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw installatienummer/klantnummer te vermelden, zodat wij contact met u kunnen opnemen? In afwachting op uw reactie verblijven wij, Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Wij maken ondanks de vele negatieve ervaringen al jaren naar tevredenheid gebruik van de diensten van Verisure. Het alarmsysteen was snel en goed geïnstalleerd, wel moesten wij ieder jaar telefonisch “onderhandelen” omdat verisure elk jaar het bedrag weer tot het maximum verhoogde. Daar ging het vorige week goed mis.. Na mail contact te hebben gehad met Verisure werd ik telefonisch door hun benaderd met een voorstel om ons contract te verlengen tegen een lager tarief van €33 per maand, in plaats van de huidige €48, tot wederopzegging van onze kant. Daarbij werd ons een gratis Arlo deurbel aangeboden, die zou worden geïnstalleerd door een monteur. Er werd direct een afspraak gemaakt voor de installatie, maar de afspraak omtrent het lagere tarief en gratis deurbel werden niet per e-mail bevestigd. Op 13 december 2024 kwam de monteur bij ons langs. Tijdens zijn bezoek gaf hij aan dat hij niet precies wist wat zijn werkzaamheden waren, aangezien er in zijn werkomschrijving slechts een “punt” stond vermeld. Tevens kon hij niet inzien met wie wij contact hadden gehad. De monteur had bovendien een oud model van de Arlo deurbel bij zich, welke hij vervolgens bij ons installeerde. Tot mijn verbazing is er een bedrag van €185 in rekening gebracht voor de deurbel, terwijl dit niet overeenkomt met de telefonische afspraken die wij met Verisure hebben gemaakt. Erg misleidend en hierbij stopt dan ook ons contract bij Verisure. Nu nog zien wanneer ze deze stopzetten..
Beste Lauren, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Wij vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring met onze diensten niet helemaal naar wens is. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en om deze reden willen wij graag in contact komen met u. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens te delen via ons privébericht? Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Update 24-12-2024 Beste Lauren, Wij hebben altijd helaas misgelopen, maar wij hebben u via een e-mail geattendeerd over de oplossing voor het adminstratieve misverstand. Wij hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Mocht u vragen hebben over de uitkomst, neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Helemaal super , goed geadviseerd en geholpen. Precies wat we in gedachten hadden.
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik moet moederlijk willen uitleggen zou…..
Beste Saïd M Elmi, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Het fijne van contact hebben met Verisure vind ik dat alle N.A.W. Gegevens worden nagetrokken voordat men het gevraagde gaat oplossen.
Beste Henry, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
In september heb ik een contract met Verisure getekend. Sindsdien vraag ik een copie van het contract. Want aangezien ze papieren contracten maken met doordrukcopieën is mijn exemplaar compleet onleesbaar. Onmogelijk. Ze sturen facturen op naar een verkeerde geadresseerde. Onmogelijk te veranderen. Ik heb de facturen per email gevraagd. Onmogelijk; Ik blijf ze met de post krijgen. Op de verkeerde naam. Mijn emails blijven onbeantwoord. Bovendien kwamen ze voor de installatie met drie mensen, die hier begot een uur of 6 zijn gebleven en er amper in slaagden toestellen scheef te plaatsen terwijl één man dat op 2 u kon klaarspelen. Sympathieke gasten zeker weten. Moet toegeven, nog nooit zo'n rommelig bedrijf meegemaakt.
Beste Eric Daem, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Wij vinden het spijtig om te lezen dat uw huidige ervaring met ons niet positief is. Onze prioriteit is om onze klanten een veilig gevoel te bieden gepaard met de optimale service. Om deze reden willen wij graag in contact komen met u om een passende oplossing te vinden voor u. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw installatienummer/klantnummer te vermelden, zodat wij contact met u kunnen opnemen? In afwachting op uw reactie verblijven wij, Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Heel vriendelijk bij het adviseren en plaatsen, maar de zgn. aftersale laat nogal te wensen over. Als klant wordt je o.a. benadert als een onbekende en mogelijk als nieuwe klant.
Beste Robert, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het doet ons plezier te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning of informatie nodig hebben, staan wij uiteraard graag voor u klaar. Laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.