Ik ben super blij met het alarm systeem. Helaas een vervelende ervaring moeten hebben waarbij het alarm systeem prima zijn werk heeft gedaan. De opvolging en afhandeling vanuit Verisure is veel belovend.
Beste Samara, Bedankt voor het delen van uw positieve review! Fijn te lezen dat u het contact met onze firma naar tevredenheid heeft ervaren. Wij zullen uw complimenten doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Geen aanrader, ze zijn duur hebbe grote verkooppraatjes en beloven dinge die ze niet waarmaken ik had een installateur genaamd Damon en diegene is een ramp gaat terwijl die een halfuur werk heb middenin pauze houden en komt een halfuur telaat ook belooft hij dinge die die niet nakomt
Beste Rico, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Allereerst wil ik u bedanken dat u klant bent van Verisure. We werken elke dag hard aan de tevredenheid van onze klanten, het spijt ons te horen dat dit niet het geval is geweest. Wij kunnen u met de gegevens die we via deze review van u hebben niet vinden in ons systeem, daarom wil ik u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice via 088 088 89 99 en vragen naar Noah. Dan probeer ik uw probleem zo goed mogelijk op te lossen Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Bij het plaatsen van de slechte review over dit bedrijf hebben wij onze gegevens,klantnummer e.d.meegestuurd, Tot onze grote verbazing lezen wij bij de reactie hierop dat zij onze gegevens niet kunnen terugvinden,dit geeft aan hoe serieus dit bedrijf met bestaande klanten omgaat, Als je de reacties op de slechte reviews naleest zie je steeds een standaard antwoord, Feit is dat nieuwe klanten voorrang hebben en de service en klachten voor bestaand klanten niet serieus worden genomen. Nogmaals, er zijn betere en goedkopere aanbieders en die gaan wel netjes met bestaande klanten om.
Redelijke service.
Kunnen het werk niet aan. Al twee maanden wachten op service. Schandalig
Beste Betty, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Allereerst wil ik u bedanken dat u klant bent van Verisure. We werken elke dag hard aan de tevredenheid van onze klanten, het spijt ons te horen dat dit niet het geval is geweest. Wij kunnen u met de gegevens die we via deze review van u hebben niet vinden in ons systeem, daarom wil ik u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice via 088 088 89 99 en vragen naar Noah. Dan probeer ik uw probleem zo goed mogelijk op te lossen Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Ondanks belofte binnen 14 werkdagen en daarna binnen 7 werkdagen te worden teruggebeld is hier geen gehoor aan gegeven. Voor de minimaal 5e weer contact opgenomen met de klantenservice. Het was ons probleem werd verteld. Klaar met deze leverancier!
Beste Mario, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Allereerst wil ik u bedanken dat u klant bent van Verisure. We werken elke dag hard aan de tevredenheid van onze klanten, het spijt ons te horen dat dit niet het geval is geweest. Ik zal er voor zorgen dat u zo snel mogelijk wordt geholpen. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Camera viel uit ...dus bellen ..dat lukt soms in twee dagen...een afspraak duurt 3 weken aleer er een monteur komt....als ie komt ...een afspraak gemaakt= 3 weken wachten...op maandag komt hij niet...en geen bericht van verisure.....geef even bericht wil je.... Camera valt uit dus geen beveiliging...opnieuw bellen 3 weken wachten...monteur komt....ik blij...chip vervangen...na 4 dagen camera valt uit.....bellen 3weken wachten- dus weer zonder bescherming- monteur komt..ik blij.....na 2 dagen camera valt uit...dus weer bellen .....weer afspraak voor over 3 weken.....weer geen beveiliging,.....tot nu 4 x ...u eest t goed 4x gebeurt.. Wel doorbetalen he ventje anders incassobureau....een ster of een gaatje in mijn voorhoofd..helaas.. doch dit nooit verwacht.
Ruim 10 jaar klant en betalen erg veel per maand hiervoor [er zijn goedkopere aanbieders met betere service] Voor het uitbreiden van het systeem moet je 5 weken wachten en als de dag daar is bellen zij 1 uur van tevoren af,de monteur is ziek… Voor het maken van een nieuwe afspraak sta je ruim 30 minuten in de wacht,nieuwe afspraak is pas over 5 weken mogelijk,de reden daarvan is….NIEUWE KLANTEN GAAN VOOR,,,,,! Dus even goed nadenken mocht u een alarm willen laten plaatsen,genoeg andere aanbieders met een betere service op de markt die ook nog eens een stuk voordeliger zijn.
Beste Doriene, Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Allereerst wil ik u bedanken dat u klant bent van Verisure. We werken elke dag hard aan de tevredenheid van onze klanten, het spijt ons te horen dat dit niet het geval is geweest. Wij kunnen u met de gegevens die we via deze review van u hebben niet vinden in ons systeem, daarom wil ik u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice via 088 088 89 99 en vragen naar Noah. Dan probeer ik uw probleem zo goed mogelijk op te lossen Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
wegens verhuizing een afspraak gemaakt voor demontage materialen VOOR de overdracht. Plannen de grappenmakers hem NA de overdracht, is er geen toegang meer in het pand en ben ik de materialen kwijt. Volslagen inflexibel wat betreft de monteurs, ik moet maar accepteren dat het systeem dus niet meer in mijn bezit is. Reden om op te zeggen, ik ga echt NOOIT meer in zee met Verisure!!!
Beste Willem, Onlangs hebben we te maken gehad met een tekort aan medewerkers in ons administratieteam. Door dit tijdelijke personeelstekort hebben we niet alle vragen met betrekking tot het contract kunnen beantwoorden met de snelheid die klanten van ons mogen verwachten. We realiseren ons dat dit ongemak heeft veroorzaakt voor sommige klanten en we bieden hen daarvoor onze oprechte excuses aan. Ons administratieteam hebben we inmiddels versterkt en onze collega's werken momenteel hard om de openstaande verzoeken te behandelen. Ik zal er voor zorgen dat u zo snel mogelijk wordt geholpen. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Na mijn verhuizing maken ze mijn alarmsysteem kwijt en ondernemen niets om het op te lossen . Wel elke maand cashen. Bel afspraken die ze maken komen ze niet na! Wanneer ik zelf bel hang ik eerst een half uur in de wacht en vervolgens geven ze elkaar de schuld . Wat een ballentent. Op deze manier ben ik blij dat ik van die oplichtersbende af ben ! Ik steek er geen moeite meer in en zal iedereen waarschuwen voor dat stelletje criminelen
Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Allereerst wil ik u bedanken dat u klant bent van Verisure. We werken elke dag hard aan de tevredenheid van onze klanten, het spijt ons te horen dat dit niet het geval is geweest. Ik zal er voor zorgen dat u zo snel mogelijk wordt geholpen. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Goed systeem, maandelijks hoog maar je krijgt er veel voor terug. Bedankt aan onze monteur Timo.
Beste Herman, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen door Timo, wij zullen uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Na een inbraak stond Verisure al dezelfde dag op de stoep en heeft mij direct weer een veilig gevoel geboden. Alles is door Timo netjes afgehandeld en geïnstalleerd! Zeker een aanrader.
Beste Richard, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Duurde 20 min. voor er iemand van de klantenservice aan de lijn kwam
Beste Klaas, Bedankt voor het delen van uw review! Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag. Vriendelijke groet, Verisure NL
Geweldig goede organisatie, betrouwbare apparatuur en uitermate deskundig personeel. Je betaald er dan ook wel het tarief naar!
Beste Wim, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Enorm fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het alarmsysteem en de collega's. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Verisure NL
Eigenlijk verdient deze organisatie geen enkel cijfer, het cijfer 1 is in mijn ogen nog te hoog. In december is de overeenkomst opgezegd, tot op de dag van vandaag krijg ik te horen dat deze niet is ontvangen. Eind december is alsnog een opzegging verstuurd, in januari heb ik uit ellende een aangetekende brief gestuurd waarin wij de overeenkomst voor een aantal locaties willen opzeggen. Deze brief is volgens een medewerker nooit aangekomen. Als ik een dag later bel krijg ik het verlossende bericht dat de brief is aangekomen en dat ik word teruggebeld over de opzegging.. In februari word ik dan eindelijk teruggebeld met het bericht dat de overeenkomst wordt stopgezet en dat alle facturen van de maanden februari en maart worden gecrediteerd. Uiteindelijk ontvangen wij nog steeds facturen, betalingsherinneringen met als klap op de vuurpijl hebben wij ook aanmaningen ontvangen. Tot op heden ben ik helaas genoodzaakt om elke dag telefonisch contact op te nemen om naar de status van de opzegging te vragen.
Beste Melvin, Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat dit uw ervaring is. Wat u hierboven beschrijft, is totaal niet hoe wij te werk willen gaan. Wij streven ernaar u altijd de beste ervaring te bieden, ook als u besluit het alarmsysteem niet meer te willen gebruiken. Helaas kan ik u met het emailadres dat u via Klantenvertellen heeft doorgegeven niet vinden in ons systeem, daarom wil ik u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice, waarbij u kunt aangeven dat u belt naar aanleiding van ons contactverzoek via uw review op Klantenvertellen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Verisure NL
Het beveiligingssysteem werkt al jaren prima en de service van meldkamer is uitstekend, maar inmiddels is het abonnementsbedrag opgelopen tot het belachelijke bedrag van €58,58 per maand. Het wordt tijd om elders te gaan kijken.
Beste Zacharias, Goed om te horen dat u tevreden bent met de werking van het alarmsysteem. Uiteraard is het vervelend dat de kosten niet meer naar wens zijn. Graag herinner ik u aan de diensten die bij het abonnement krijgt, u betaalt namelijk niet alleen voor de werking van het alarmsysteem en de verbinding met de alarmcentrale, maar ook heeft u hierdoor toegang tot de Verisure app, waardoor u gebruik kunt maken van onze SOS services, Guardian, Automatisering, en nog vele anderen. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Het systeem wat Verisure installeerde vertoonde vanaf dag 1 storingen. Alarmen die midden in de nacht zomaar afgaan, camera’s die niet werken en automatische sloten die spontaan open gaan. Niet echt een bevordelijk voor een systeem wat inbraken moet voorkomen. Als je een monteur wil laten komen zit je min een half uur aan de telefoon om 1,5 maand later een afspraak te krijgen. En als je op wil zeggen dan komt dit niet door en de facturen lopen door. Ook als je het systeem niet eens kan gebruiken. En dan als toetje nog een mail krijgen dat het systeem goed werkt en er geen rede is om niet te hoeven betalen. Waardeloos systeem en waardeloos bedrijf.
Beste Floor, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat dit uw situatie is. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Uit veiligheid en privacy moet het doorspreken van een opzegging telefonisch gebeuren, en hier gaat dus helaas momenteel meer tijd overheen. Indien wij door een te late verwerkingstijd vanuit onze kant, te veel hebben geïncasseerd, zullen wij dit altijd met terugwerkende kracht in orde maken voor u. Uw verzoek is doorgezet bij de desbetreffende afdeling en er zal spoedig contact met u worden opgenomen Vriendelijke groet, Verisure NL
Netjes en snel geholpen
Beste Helma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes en snel bent geholpen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Verisure NL
Geweldige advies
Beste Hans, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen en een goed advies heeft gekregen. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Goeden ervaring
Beste AAD, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen. Wij zullen uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Eigenlijk verdient deze organisatie geen enkel cijfer, het cijfer 1 is in mijn ogen nog te hoog. In december is de overeenkomst opgezegd, tot op de dag van vandaag krijg ik te horen dat deze niet is ontvangen. Eind december is alsnog een opzegging verstuurd, in januari heb ik uit ellende een aangetekende brief gestuurd waarin wij de overeenkomst voor een aantal locaties willen opzeggen. Deze brief is volgens een medewerker nooit aangekomen. Als ik een dag later bel krijg ik het verlossende bericht dat de brief is aangekomen en dat ik word teruggebeld over de opzegging.. In februari word ik dan eindelijk teruggebeld met het bericht dat de overeenkomst wordt stopgezet en dat alle facturen van de maanden februari en maart worden gecrediteerd. Uiteindelijk ontvangen wij nog steeds facturen, betalingsherinneringen met als klap op de vuurpijl hebben wij ook aanmaningen ontvangen. Tot op heden ben ik helaas genoodzaakt om elke dag telefonisch contact op te nemen om naar de status van de opzegging te vragen. Ik raad niemand, maar dan ook niemand aan om met deze amateuristische organisatie in zee te gaan!
Beste Melvin, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat dit uw situatie is. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Indien wij door een te late verwerkingstijd vanuit onze kant, te veel hebben geïncasseerd, zullen wij dit altijd met terugwerkende kracht in orde maken voor u. Helaas kunnen wij u met de onderstaande gegevens niet terugvinden in ons klantenbestand. Wij verzoeken u daarom om uw installatie- of klantnummer door te geven. Indien u dit niet bij de hand heeft, adres (straat, huisnummer, postcode en plaats) is voldoende. Bij voorbaat dank voor de moeite. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-088 89 99. vriendelijke groet Noah - Verisure NL
Snelle reactie, en professioneel gehandeld We zijn erg tevreden.
Beste Irene, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat alles naar behoren werkt. En dat u goed geholpen bent. We wensen u een prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Begripvolle hulp
Beste Meta, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat u goed bent geholpen. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Verisure kan ik een ieder aanbevelen. Het werkt in alle opzichten perfect. En je krijgt een goede ondersteuning.
Beste Ferry, Bedankt voor het delen van uw positive ervaring! Fijn te lezen dat u zo goed en netjes bent geholpen. We zullen uw complimenten zeker doorgeven. We wensen u een prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Ik zie en hoor dat steeds meer mensen korting krijgen als ik deze ook krijg zal ik zeker bij jullie blijven. Ik ben aan het kijken
Beste Hans, Bedankt voor uw bericht. Ik snap dat de kosten voor u oplopen en dat u graag in aanmerking komt voor een korting. Maar we blijven investeren om u de beste producten en diensten te kunnen blijven leveren voor ultiem gevoel van veiligheid. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.