De camera zijn te traag.
Originele beoordeling
De camera zijn te traag.
prima
Originele beoordeling
prima
Ik heb wat installatieproblemen gehad, dat lag niet aan Verisure maar aan de provider. Verisure heeft het snel en professioneel opgelost. Goed bedrijf
Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Snelle opvolging
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Reageren snel op incidenten. Heel fijn
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Goed alarmsysteem maar aan de dure kant. Bereikbaarheid klantenservice kan beter. Voor bestaande klanten mogen jullie ook wel eens iets extras doen dan alleen maar voor nieuwe klanten. Bijvoorbeeld een Arlo deurbel bij een abonnement dat al 5 jaar of langer existeert.
Beste Huub, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij te horen dat u een trouwe klant van ons bent. Uw tevredenheid is voor ons heel belangrijk. We willen u erop wijzen dat u altijd de mogelijkheid heeft om meer te leren over onze aanbiedingen. U kunt onze klantenservice bellen voor meer informatie, en onze upsale afdeling staat ook klaar om u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
gebeld en daarnaar is een monteur geweest en heeft alles nagekeken
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
De wachttijd om jullie telefonisch te bereiken is erg lang. Heb weleens een half uur moeten wachten. Misschien een chat mogelijkheid opstellen? Dan kan je een vraag stellen en rustig wachten op antwoord zonder lang te bellen.
Geachte Geert, Hartelijk dank voor uw recensie! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de langdurige wachttijd bij onze klantenservice. We zijn momenteel druk bezig om onze bereikbaarheid te verbeteren en uw feedback is daarbij zeer waardevol voor ons. Nogmaals bedankt voor uw begrip en geduld. We streven ernaar om u in de toekomst een nog betere service te bieden. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Hoge tarieven , na opzegging verlaagd. Geen ondersteuning zoals bij aanschaf beloofd
Originele beoordeling
Hoge tarieven , na opzegging verlaagd. Geen ondersteuning zoals bij aanschaf beloofd
Goede bewaking. Wel jammer dat er allerlei aardige verrassingen zijn om klanten te lokken maar niet om ze te houden
Beste J.G. Onderwater, Bedankt voor uw recensie! Wij vinden het fijn om te horen dat u onze diensten goed ervaart, maar wij merken dat er nog knelpunten zijn die u graag wil bespreken. Wij willen de gelegenheid aangrijpen om deze knelpunten te ontknopen. Wij zullen om deze reden u telefonisch benaderen. Wij kijken uit naar ons gesprek! Met vriendelijke groet, Verisure Nederland Update: Beste J.G. Onderwater, Bedankt voor het aangename gesprek! Wij hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Mocht u in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan voor u klaar en hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Originele beoordeling
Goede bewaking. Wel jammer dat er allerlei aardige verrassingen zijn om klantenservice te lukken maar niet om ze te houden
Positief maar de followup over een paar post verkoop gestelde vragen bleef helaas achterwege
Beste Rob Peters, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij merken dat u tevreden bent, maar nog enkele vragen heeft over onze diensten en de kosten hiervan. Wij willen adviseren om onze klanten service te benaderen om uw contract door te nemen. Wij staan voor u klaar bij incidenten en alle uw vragen. Met vriendelijke groet Verisure Nederland
Goed al moest ik soms wel wat wachten op respons als ik een probleempje had maar is gelukkig niet vaak.
Beste Tineke Helder, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Goede evaring lossen alles.meteen op
Beste Geert Ludwig, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ze luisteren goed en ze weten waar ze het over hebben
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Ik was opzoek naar een alarmsysteem dat vriendelijk is in omgang, ik heb ook kinderen en zij zullen ook gebruik maken van deze systeem. Alle mogelijkheden bekeken, eigen beheer, andere aanbieders. Heb ik de knoop doorgehakt en gekozen voor Verisure. Wat een goede keuze blek te zijn achteraf. Wij zijn zeer tevreden van advies tot installatie liep alles zeer goed. Is echt een aanrader als iemand ontzorgd wil worden betreft zijn veiligheid en gemoedsrust.
Beste Youssef Belgdour, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Ik heb maanden teveel betaald en krijg toch nog betalings herinneren van jullie zorg dat eerst de terugbetaling in orde komt . Ik kan jull5beter een betalings herinnering sturen.
Beste Theo Rijk, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij vinden het zeer vervelend om te lezen dat de communicatie tussen ons niet naar wens verloopt. Wij willen het probleem oplossen door de gelegenheid die u ons biedt, aan te grijpen. Wij zullen u om deze reden telefonisch benaderen. Wij kijken uit naar ons gesprek! Met vriendelijke groet, Verisure NL Update: Beste heer Rijk, Wij hebben u meerdere keren geprobeerd u telefonisch te bereiken, echter zonder succes. Wij hebben u een e-mail verzonden met het verzoek om contact op te nemen met ons mits u een telefoongesprek wil voeren om een passende oplossing te vinden. Wij kijken ernaar uit om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
zie als hier boven
Beste A.L. Smits, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
We worden altijd rustig te woord gestaan, krijgen duidelijke uitleg en de juiste hulp.
Beste Jeanne, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Ik deed het al maar ik blijf Verisur aanbevelen.
Beste Chris Sent, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Batterijen moesten vervangen worden in de rookgenerator. Dit kan je niet zelf doen
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Wij vervangen de batterijen in de ZeroVision voor onze klanten, omdat er bepaalde handelingen gedaan moeten worden om te voorkomen dat de ZeroVision plotseling afgaat. Het zou niet fijn zijn om een volle dosis van rook in uw gezicht te krijgen. Wij hopen het vervangen van de batterijen goed is verlopen bij u. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Adequate aanwijzing waardoor probleem verholpen lijkt.
Beste Hannie, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Na een slechte start ( 2 keer toezegging dat ik teruggebeld zou worden) is mijn verzoek beantwoord; conform voorgaande jaren Seniorenkorting. De klantenservice zegt dat betreffende afdeling niet meer bestaat, maar na een mailtje werd ik wel teruggebeld.
Beste Henri, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
De monteur was vriendelijk en professioneel. Goede uitleg en geduldig bij vragen.
Beste Marcello, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Hoe kan ik jullie nu aanbevelen als ik zelf niet optimaal geholpen wordt. Zo lang klant. Maar wat zegt dit?
Geachte Pierre, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij vinden het zeer vervelend om te lezen dat u niet optimaal kunt genieten van onze diensten. Wij willen de gelegenheid aangrijpen om uw ervaring een positieve wending te geven. Om deze reden willen wij u telefonisch benaderen voor een gesprek! Wij kijken uit naar ons gesprek! Met vriendelijke groet, Verisure NL Update: Beste heer Pierre, Wij hebben u meerdere keren geprobeerd u telefonisch te bereiken, echter zonder succes. Wij hebben u een e-mail verzonden met het verzoek om contact op te nemen met ons mits u een telefoongesprek wil voeren om een passende oplossing te vinden. Wij kijken ernaar uit om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Verisure Nederland
Ik vind het wel correct antwoord van mij zelf
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.