ëerst even wennen, ook eerst fout, maar weer het nu wel geloof ik
Beste Epie, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 088 088 8999, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6. Mijn collega’s van de klantenservice staan u graag te woord. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Apparatuur, montage en communicatie is goed. Hoewel de maandelijkse kosten erg hoog kunnen zijn wanneer je dit als klant niet aangeeft. Het zou niet nodig moeten zijn dat je hier als klant zelf achteraan moet zitten.
Beste K, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw compliment doorgeven. En ik snap dat de kosten voor u oplopen. Maar we blijven investeren om u de beste producten en diensten te kunnen blijven leveren voor ultiem gevoel van veiligheid. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Mijn persoonlijke ervaring is zeer positief van de medewerkers dank u
Beste Robbie, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw compliment doorgeven. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Duidelijke uitleg Vriendelijke insalleur Netjes en alert gewerkt
Beste Wilma, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Wanprestate Verisure bij verzoek tot verhuizing alarminstallatie We hebben sinds de zomer een alarminstallatie van Verisure, deze willen omwille van de veiligheid van één van de familieleden verhuizen naar een ander adres. Er werd een "spoed" afspraak ingepland. De eerste keer dat de verhuizing van de alarminstallatie zou plaatsvinden kregen we aan het einde van de middag pas te horen dat de monteur ziek was Vandaag na een maand zou dan eindelijk weer die verhuizing plaatsvinden na ruim een maand. Om kwart voor 2 belde de monteur dat hij er over een kwartier zou zijn. Er is niemand meer op komen dagen. Er kon geen reden gegeven kon worden. Ik zou teruggebeld worden voor weer een nieuwe afspraak maar ook dit is niet gebeurd. Wat een slechte organisatie zeg. Verisure was er als de kippen bij toen we belangstelling toonden, factuur voor eerste termijn en aansluitkosten moest ook meteen voldaan worden. En nu we omwille van veiligheid het systeem willen laten verhuizen geven ze niet thuis, want hier verdienen ze natuurlijk haast niets aan. Wat een slecht bedrijf.....ik huur volgende keer Picobello BV wel in, die zijn betrouwbaarder
Beste Joke, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL
Na een goed gesprek ben ik terug gebeld door Verisure en wederom netjes en vriendelijk te woord gestaan. Alle afspraken die wij besproken hadden in een eerder gesprek, zijn nogmaals doordoorlopen. Ik ben tevreden over de service / dienstverlening m.b.t. de dienst die ik af neem bij Verisure.
Beste Jan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw complimenten doorgeven. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Hallo, Het verkoop gesprek was duidelijk. De verkoper had er zin aan. Uitleg was goed en niks mis mee, maar de Arlo deurbel wilde hij liever niet verkopen terwijl we die wel wilden. Wij gaven aan ook rookmelders te willen maar daar ging hij verder niet op in. De installatie ging redelijk maar omdat de klok middernacht sloeg gaf hij aan graag naar huis te willen. Natuurlijk is dat ook geen probleem. Daarop hebben we later een vervolg afspraak gemaakt, maar was hij 2 uur te vroeg. Toen moest hij ineens spoedig weg terwijl nog niet alles goed ingesteld was. Nu moest er weer een derde afspraak komen. (Dit geschiede via de whatsapp.) Wij kregen heel sterk de indruk dat hij liever verkoopte voor zijn provisie. Hij kreeg in de Verisure app dingen niet goed voor elkaar en af. Het antwoord daarop was: dan moet je even zelf bellen met het hoofdkantoor. Dit had hij natuurlijk ook voor ons kunnen doen. De starkey 's waren verkeerd ingesteld en de gebruikersnamen stonden doorelkaar. Dit heeft onszelf een hele zondag gekost om alles op de rit te krijgen. Hij Heeft een afspraak gemaakt bij mijn ouders en broer voor uitleg van het systeem en waarschijnlijk ook om nog extra te verkopen, maar die afspraak is inmiddels al 5x!!!!! verzet door de verkoper/installateur zelf. Mijn vader is een man van in de 60 jaar en word aangesproken met hey kerel. Normaal gesproken dachten wij dat je begon met goedendag meneer of iets anders beschaafds. Het liefste trekken wij alles van de muur en willen wij ons geld terug, want zo behandelen wij onze klanten niet en willen wij zelf ook niet behandeld worden.
Beste Jarno, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL
In november 2023, 2 dagen voor Black Friday een basis pakket, deurbel en een upgrade met ZeroVisioen bij Verisure besteld. Ik moest toen wel snel beslissen. Bij de installatie (Black Friday) zat het laatste niet bij de bestelling en zou de maandag erop besteld en alsnog in die week geïnstalleerd worden. Daarna werd het stil en de contactpersoon gebeld; "er waren problemen met de levering'. Weer gebeld waar het bleef, weer was het stil en geen reactie op mijn oproep. In december schriftelijk een klacht ingediend en kreeg pas in januari, meer dan 3 weken later van Custum Care pas bericht dat zij de klacht in behandeling zou gaan nemen. Daarna werd het weer stil! Ondertussen een paar keer zelf contact opgenomen (een lange tijd in de wacht!) en alles opnieuw moeten uitleggen. Uiteindelijk, pas op 1 februari werd de ZeroVision gemonteerd zoals conform in het contract was afgesproken. Mijn klacht zou worden teruggekoppeld en ik zou hierover bericht krijgen. Ze zouden contact met mij opnemen, maar tot op heden 19 februari, nog steeds niets gehoord! Pas op 1 februari werd de ZeroVision gemonteerd zoals conform contract was afgesproken. Vervolgens kreeg ik een factuur, maandelijkse abonnement van 4 euro, boven op de 37,40 euro voor het totale pakket aan abonnementskosten. Over dat extra bedrag is met mij niet gecommuniceerd en ik heb er ook niet in het contract voor getekend! Ik ben dan ook niet bereid hiervoor te betalen. Het is niet zo VERI SURE bij Custum Care in het nakomen van levering en afspraken, communicatie en de bereikbaarheid voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Dit wekt bij mij absoluut geen vertrouwen in de organisatie en zal het ook niet aanbevelen.
Beste A. Hartevelt, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL
Er wordt altijd goed en adequaat gereageerd door de meldkamer!!
Beste L.A de Bruin, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, De complimenten zullen doorgeven worden aan de meldkamer. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
Ik probeer mijn Verisure-abonnement op te zeggen sinds november 2023 (het is nu februari 2024). Elke keer als ik ze bel, zeggen ze: "Het annuleringsteam probeerde je te bellen, maar kon je in november niet bereiken", maar dat deden ze niet. Ik heb 0 gemiste oproepen. En dan beloven ze dat er contact met mij wordt opgenomen, maar dat doen ze niet. Ik heb in januari en februari opnieuw gebeld. De vorige keer vertelden ze me dat de "teamleider" me binnen 48 uur zou bellen. Hij deed dat niet. Dit duurt al maanden en ze blijven mij kosten in rekening brengen. Uiteindelijk zie ik dat ik juridische stappen zal moeten ondernemen. Eigenlijk een oplichterij op dit moment. Ook hoeven ze mij niet opnieuw te bereiken om mijn abonnement op te zeggen. Ik heb officieel contact opgenomen met de opzegging van mijn abonnement. Dat is het.
Beste Mert, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Om de zaken met u te bespreken hebben wij u meerdere keren proberen te benaderen, helaas kunnen wij u niet telefonisch bereiken. Wij willen u graag te woord staan om alles voor u in orde te maken. Neemt u alsjeblieft contact op via het telefoonnummer; 088 088 8999, om u verder te helpen mag u vragen naar Noah. Wij zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. Vriendelijke groeten, Noah - Verisure NL
Wordt niet terug gebeld na herhaaldelijk de klantenservice te informeren over afspraken die gemaakt zijn met dhr, Amine. Afspraken staan onjuist op de mail! Zeer slecht contact te krijgen via de klanten service met de afdeling die gaat over de factuur! Ben nu dan ook zover dat ik de dienstverlening wil beëindigen. Mvg Jan Veen 0620497985
Beste Jan, Nogmaals wil ik u bedanken voor het aangename gesprek. Wij waarderen dit enorm, aangezien dit ons helpt om u een Verisure-ervaring optimaal aan te bieden. Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice via 088 – 088 89 99 Wij helpen u graag verder. Vriendelijke groet, Noah - Verisure NL
mijn belletje werd prima beantwoord.
Beste Trudi, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, zo hoort het ook. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis, wij hopen dat wij u lang mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
We hebben een upgrade gehad en daar zijn we aan de ene kant heel blij mee maar aan de andere kant is het wel erg wennen met de nieuwe bedieningspaneel. Wel enorm fijn dat de stem aangeeft wat je hebt gedaan dan kun je bij een eventuele fout dat gelijk herstellen. Maar ik heb toch veel problemen mee dat de icoontjes die je moet aanklikken die uitermate gevoelig is met het aanraken . Bv. als ik voor het naar bed gaan de gedeeltelijke instelling wil intoetsen dan moet je dat zo enorm zorgvuldig doen want iets teveel naar rechts drukt dan schakelt het systeem volledig in wat niet de bedoeling was. dan kan ik het systeem weer uitzetten en daarna het heel erg voorzichtig het weer probeer en soms na 1 of 2 keer lukt het dan wel dat is toch wel vervelend. Voor de verdere rest heb ik alleen maar lof voor jullie want alles geeft je toch een heel veilig gevoel en heb alleen maar lof over verisure Maar ik hoop dat ik nog iets hoor over het probleem waar ik toch wel mee zit. U moet wel begrijpen dat dit geen klacht is maar wel vervelend is
Beste Johan, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de mooie score. Ik kan mij goed voorstellen dat het wennen is als u een nieuw component heeft! Uiteraard staat onze klantenservice voor u klaar om u hierbij te helpen. Zij kunnen u ook een gids toesturen waarin alles stapsgewijs uitgelegd staat indien u dit wenst. Fijn dat u zich veilig voelt, maar er onbezorgd mee omgaan is natuurlijk erg belangrijk. Neemt u hiervoor even contact op alstublieft met onze klantenservice, bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6 via 088 088 8999. We hopen u lang te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ben tevreden over het systeem dat wij hebben ik vindt het bedrag per jaar wel wat aan de hoge kant worden. Moet nog goed nadenken of ik nog een jaar doorga
Beste Hans, Wat fijn te horen dat u tevreden bent! Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich zo veilig mogelijk voelt. We denken graag met u mee, dus mocht u graag iets financieels willen bespreken, is hier de ruimte voor. Neemt u alstublieft even contact op met onze klantenservice via 088 088 8999, elke werkdag van 9 tot half 6. We hopen dat we u nog lang mogen beschermen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Het systeem en de service zijn top. Maar het abonnement van €550 per jaar is te hoog. Ik denk niet dat ik dat nog lang wil aanhouden.
Slaap s, nachts veel beter en rustiger Ik reageer niet meer op ieder geluid die je s,nachts hoor
Beste H, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Wij hopen dat wij lang mogen meedragen aan uw onbezorgde slaaprust :) Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
De installateur legde op duidelijke en prettige wijze uit hoe het systeem werkt. Vragen die ik had beantwoordde hij op dezelfde wijze.
Beste Nelleke, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Het systeem was er snel. Dezelfde dag nog zat alles aan de muur. Dan krijg je snel wat uitleg. En ga er dan zelf maar mee aan de slag. Ik kreeg het advies om voor mijn collega een nieuwe Verisure app account te maken maar voor de Arlo app was dat niet nodig. Hij kon die van mij gebruiken.... nee dus. Het op afstand bedienen ging hierdoor hartstikke fout. Alleen was ik niet in de buurt om de deur te sluiten toen er iemand voor de deur stond. Want mijn collega kon dus niet communiceren met de gast aan de deur. Hoop stress. Belofte was ook, na een aantal dagen contact te hebben over hoe mijn ervaring was tot nu toe. Niet gebeurt. Kalibreren van het deurslot apparaat kan niet via de verisure app maar ik moest op telefoon inloggen op mijn My Pages, toen kon het wel. De app sloeg telkens uit. Ook wel snel, nog geen week..... Maar het meest vervelend vind ik dat je geen ondersteuning krijgt. Mijn advies, kom afspraken na. Oefen samen met de klant alle tools, app, camera, verschillende plekken om alarm te activeren en deactiveren etc. Ik ben ook heel benieuwd, mijn installateur vertelde dat baterijen e.d. vervangen worden door Verisure. Ik hoefde alleen maar melding te maken.... Gaat dat ook gebeuren? Ik moet ja of nee invullen bij aanbevelen. Mijn advies is toch, laat eerst maar zien hoe alles werkt voor de monteur weg is!
Beste Bianca, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Welkom als klant bij ons, allereerste! Ik kan mij goed voorstellen dat het even wennen is, de Verisure app. Indien u hier graag meer hulp bij wenst, staat onze klantenservice uiteraard voor u klaar om u te helpen. Ook heb ik u een handleiding voor de app gestuurd, dit geeft wellicht meer inzicht. In uw app krijgt u een melding wanneer een component een nieuwe batterij nodig heeft, of opgeladen moet worden. U kunt eenvoudig doorklikken in de app en nieuwe batterijen bestellen. Met behulp van een eenvoudige snelgids, kunt u dit zelf doen. Ook de FAQ omgeving in de app vindt u veel tips en tricks over het gebruik van het systeem, zo ook het kalibreren van het slot. Ik vind het vervelend dat u geen completere uitleg heeft gekregen omtrent het alarmsysteem, waarvoor excuses. Onze klantenservice staat elke werkdag voor u klaar van 9 tot half 6 via 088 088 8899. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van de inbraak tijdens mijn vakantie en de teleurstellende afhandeling door Verisure, zie ik mij genoodzaakt om een formele klacht in te dienen en juridische stappen te overwegen. Ondanks de aanschaf van een uitgebreid beveiligingssysteem bij Verisure, inclusief buiten- en binnencamera's en het zero vision systeem, is het beschermingsniveau ver beneden verwachting gebleken. Tijdens de inbraak was er geen enkele vorm van alarm of notificatie vanuit Verisure, wat resulteerde in aanzienlijke materiële en emotionele schade. Uw reactie, waarin gesteld wordt dat er pogingen gedaan zijn om contact met mij op te nemen zonder succes, vind ik onvoldoende en ongeloofwaardig, gezien het feit dat zowel mijn buurman als mijn zoon mij wel konden bereiken. Het argument dat de zero vision niet heeft gefunctioneerd vanwege een technische storing is onaanvaardbaar en wijst op nalatigheid in uw monitoring- en responsdiensten. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik een schadevergoeding van €15.000 verwacht als compensatie voor de geleden materiële en emotionele schade. Deze claim is gebaseerd op het falen van uw systeem en service, welke juist bedoeld waren om mijn eigendommen en het welzijn van mijn familie te beschermen. Het feit dat Verisure niet adequaat heeft gereageerd tijdens en na de inbraak versterkt mijn standpunt. Ik verzoek Verisure dan ook dringend om mijn claim serieus te nemen en binnen een redelijke termijn te reageren met een passende oplossing. Mocht dit niet leiden tot een bevredigende uitkomst, zie ik mij genoodzaakt om verdere juridische stappen te ondernemen. Hierbij zal ik alle beschikbare communicatie en documentatie met betrekking tot deze zaak inzetten als bewijs van de tekortkomingen in uw service en de impact hiervan op mijn familie en mij. Ik hoop op een snelle en positieve reactie van uw kant. Hoogachtend, Klantnummer 12319672
Beste P, Wat vervelend dat dit uw ervaring is, dit is natuurlijk niet wat wij willen uitstralen als bedrijf. Hierbij wil ik u graag laten weten dat ik uw zaak nogmaals heb geëscaleerd bij de juiste afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Helaas zijn onze responsetijden langer door drukte, waarvoor excuses. Graag maak ik u erop dat u ook onze klantenservice telefonisch kunt bereiken; elke werkdag van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Neemt u alstublieft contact op met een terugbelverzoek en op welk nummer wij u kunnen bereiken! Vriendelijke groet, Verisure NL
Zowel zakelijk als privé
Beste Leo, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u tevreden bent met het alarmsysteem en de service. Wij hopen dat wij u en uw bedrijf nog lang mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Mij ervaring met jullie is zeer positief, als je jullie belt komen jullie er gelijk in werking.
Beste Rene, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u tevreden bent met het alarmsysteem en de service. Wij hopen dat wij u nog lang mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Zie boven.
Beste Herman en Henneke, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u tevreden bent met het alarmsysteem en de service. Wij hopen dat wij u nog lang mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
heb hier niks aan toe te voegen
Geeft een fijn/rustig gevoel dat je alles beveiligd heb met een meldkamer als achtervang. Wij zijn nogal eens op stap met de camper en dan is dit systeem best wel prettig.
Mijn ervaring tot op heden is afwisselend door het vele male uitvallen van camera`s. Die voor een leek lastig zelf zijn op te lossen en een monteur kan 2 maanden duren vooraleer hij langs kan komen, Dit laatste is een dikke onvoldoende voor Verisure service.
Beste K, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat niet erg wil lukken met de camera's. Het kan van belang zijn om uw uploadsnelheid te checken zodat u er zeker van bent dat uw internet snel genoeg is om het gebruik van de Arlo Camera's te kunnen realiseren. Deze informatie vindt via de My Pages app in de FAQ omgeving. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Indien u (technische) vragen heeft, weet dat onze klantenservice elke werkdag bereikbaar is via 088 088 8999. Wij hopen dat u snel met een onbezorgd gevoel kan gaan genieten van het alarmsysteem. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.