Als een monteur nodig is voor een uitleg of reparatie van de apparatuur duurt zijn komst wel erg lang.
Beste Siebe, Bedankt voor uw positieve bericht!! Fijn dat u over het algemeen tevreden bent. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Indien u (technische) vragen heeft, weet dat onze klantenservice elke werkdag bereikbaar is via 088 088 8999. Ook vindt u veel antwoorden op vragen via de My Pages app in de FAQ omgeving. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
na een fout van mij, werd er door de centrale zeer allert gereageerd op de foutmelding. Een zeer gerust gevoel, dat het zo goed werkt.
Best Annemiek, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, zo hoort het ook. We zijn blij dat we u mogen beveiligen. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
opzeggen was een probleem 18 dec 2024 aangetekende brief bij jullie binnen gekomen januari aanmaning gehad mail gestuurd 4x februari weer een verzoek om te betalen en toen heb ik op den duur bijna 20 minuten in de wacht gestaan weer door verbonden en eindelijk de juiste mevrouw aan de lijn gehad toen was het snel opgelost.met vr gr fam de Vlaming
Beste NA, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat u lang heeft moeten wachten. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Uit veiligheid en privacy moet het doorspreken van een opzegging telefonisch gebeuren, en hier gaat dus helaas momenteel meer tijd overheen. Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk goed is opgelost en u netjes bent geholpen. Bedankt voor uw tijd als klant bij ons! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ik ben 76 j jong en voel me met dat kastje van Verisure naast me vooral ‘s nachts heel veilig. Het personeel is altijd vriendelijk en zeer behulpzaam. Niets is een probleem. Alles werkt werkelijk uitstekend.Ik heb alleen maar lovende woorden!!!
Beste Marleen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis, wij hopen u nog lang te mogen beschermen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Volgens mij is Verisure bezig met reviews opkrikken. Helaas vanuit andere reviews van waar op gereageerd wordt met dat ze je gaan contacten omdat ivm slechte ervaringen niets meer gehoord. Maar dat past dan wel weer bij het Verisure dat ik gewend ben. Je betaald veel voor een idee van veiligheid waar ze handig op inspelen. Je krijgt daarvoor voornamelijk beloften gepresenteerd. Hoop maar dat als het nodig is de politie of een beveiliger ook echt komt zoals ze pretenderen in hun praatjes. Helaas kan ik dat pas echt beoordelen als het nodig is geweest. Maar met wat ik tot op heden heb meegemaakt heb ik daar een heel hard hoofd in
Beste Rene, Bedankt voor het delen van uw bericht. Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Ik zie in het systeem wat er aan de hand is. U heeft een contactverzoek neergelegd via de My Pages, na het aanvragen van batterijen. Helaas zit er een error en komt dit bericht niet goed door. Wij zijn hard bezig om dit probleem te verhelpen, waarvoor mijn excuses! Onze klantenservice is gelukkig daarentegen elke werkdag bereikbaar van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Ik zie dat u contact heeft gehad en dat er inmiddels een gratis accu uw kant op wordt gestuurd. De handleidingen kunt u vinden in de My Pages, en eventueel kunt u ook hiervoor de klantenservice bellen, mocht u hier hulp bij wensen. Wij hopen dat u nog lang met een onbezorgd gevoel gebruik zal maken van het alarmsysteem. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Het wende snel om het speciale sleuteltje goed te gebruiken. Prettig om na een week met de contactpersoon te evalueren en dingen bij te stellen. Een deskundig, betrouwbaar en prettige contactpersoon voelt goed.
Beste Pauke, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Het gebruik van het systeem zal steeds makkelijker zijn, naarmate u het meer gebruikt. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Wat een rot bedrijf. Toen der tijd ik het systeem erin liet zetten kwamen zij meteen de volgende dag langs op een zondag om alles te installeren. Nu ik mijn abonnement wil opzeggen duurt alles erg lang! Ik heb vanaf afgelopen december 2023 gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Ik zou binnen 14 werkdagen terug gebeld worden. 30 december heb ik weer gebeld, werd er gezegd dat “haar collega mij zou terug bellen” Uiteindelijk heb ik op 16 januari alweer terug gebeld (ondertussen is er wel geld van mijn rekening af gegaan) en werd er gezegd dat zij niks kon betekenen voor mij. Nadat ik liet weten dat ik dit belachelijk vind werd ik alsnog terug gebeld door haar collega Pauline. Zij probeerde nog aan te smeren of ik het abonnement wil behouden voor “bijna gratis” €30,- per maand. Dat is 50% minder lol! Maar nee, tuurlijk niet want ik heb het systeem niet nodig meer. Mevrouw Pauline zei dat het abonnement niet telefonisch kon worden ontbonden en dat ik dit nog via de e-mail, zwart op wit moest e-mailen. Dat ik dan echt binnen 14 werkdagen mijn abonnement zou worden ontbonden. Ondertussen is het nu 5 februari 2024 en nogsteeds niks vernomen! Telefonisch kan wel de abbonementkosten gehalveerd worden maar een abbo opzeggen “hebben zij het te druk voor”
Beste J, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat dit uw situatie is. Op dit moment kampen wij met grote drukte, waardoor wachttijden helaas langer zijn dan normaal. Uiteraard doen we ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen. Uit veiligheid en privacy moet het doorspreken van een opzegging telefonisch gebeuren, en hier gaat dus helaas momenteel meer tijd overheen. Indien wij door een te late verwerkingstijd vanuit onze kant, te veel hebben geïncasseerd, zullen wij dit altijd met terugwerkende kracht in orde maken voor u. In ons systeem zie ik dat u opzegging in goede orde is ontvangen. Ik heb uw contactverzoek geëscaleerd bij de juiste afdeling. Ik wil graag mijn excuses maken voor de lange wachttijd en hoop op uw geduld. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ik werd gebeld door verkoper Verisure.Na het telefoontje was ik ineens klant! Ik heb daar GEEN TOESTEMMING voor gegeven. Die verkoper krijgt waarschijnlijk een bonus voor een nieuwe klant! Ondanks 12 emails die nooit werden beantwoord, kwam er een incasso van 1808 euro uit de licht vallen. Ik heb de Autoriteit Consument en Markten ingeschakeld, die hebben mij een voorbeeldbrief gestuurd. Die ik 2 x heb ingestuurd.In die brief staat dat Verisure binnen 2 weken moet reageren. GEEN REACTIES Ik heb toen gebeld met afdeling Incassozaken verisure en volgens hen het bleek een misverstand te zijn, zodat ik tijdens DATZELFDE Telefoongesprek uit het bestand van Verisure zou worden verwijderd. Aangezien ik Geen Klant ben. Inmiddels heb ik de bankincasso geblokkeerd. Inmiddels 4 weken verder komen er tikkies binnen, een van 1808euro en de 2de 1838 euro. Of ik deze maar snel wil betalen. Zo schandalig slecht ben ik nog nooit door een bedrijf behandeld.
Beste Frans, Bedankt voor uw bericht, wat een bijzonder vervelende ervaring! Indien er geen handtekening door u is gezet onder een wettelijke overeenkomst, is het natuurlijk absoluut niet mogelijk om te incasseren. Graag zouden wij zo snel mogelijk met u in contact komen. Met de door u opgegeven informatie (het vermelde e-mail adres) kan ik u niet vinden in ons systeem. Neemt alstublieft contact op met onze klantenservice en legt u de situatie alstublieft uit. Wij zouden dit graag op zeer korte termijn met u bespreken. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Moest er even inkomen. Nu alles duidelijk. Voel me nu, samen met kat Veroen, erg veilig. Dank voor de snelle aanleg! Daardoor zeer aan te bevelen. Goed betaalbaar. Zal politie, brandweer en GGD veel werk schelen!
Beste M, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Lees wel de reviews dat opzegging een probleem is. Ik hoop dat Verisure daar aan werkt. Klanten kunnen soms niet anders dan opzeggen. Ben wel erg blij met hun product en hoop dit heel lang te blijven. Follow-up is ook prima, geeft een goed gevoel.
Beste Rianne, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Verisure het bedrijf waar je geen zaken mee moet doen. Bij het aangaan van een contract is alles koek en ei, maar zodra je ja hebt gezegd begint de ellende. Ze vervalsen je handtekening en de afgesproken prijzen zijn bullshit. Zodra je de nota krijgt zijn deze ineens vele malen hoger. In mijn geval binnen 14 dagen alles geannuleerd en dan begint het gedonder. Ze blijven geld afschrijven en sturen tikkie,s elke 14 dagen opnieuw. Als je belt sta je heel lang in de wacht en spreek je dan iemand dan zeggen ze dat ze alles stop zetten nu meer dan 3 maand verder doen ze nog steeds of ze gek zijn en blijven afschrijven. Na meer dan 15 telefoon gesprekken en tig email is het nog net zo. Dit bedrijf is een echt kloten bedrijf en je kunt gerust zeggen een zooitje ongeregeld en eigenlijk is oplichting een beter woord. Ronduit een K.t bedrijf.
Beste R, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Indien u gebruik heeft gemaakt van het herroepingsrecht binnen twee weken, zullen wij dit natuurlijk respecteren. Het feit dat u hier automatische betalingsherinneringen over blijft krijgen, houdt in dat de opzegging niet goed is doorgevoerd. Graag zouden we met u in contact komen om uw situatie te bekijken en alles recht te trekken. En waar nodig natuurlijk met terugwerkende kracht in orde maken. Helaas kan ik u met de door u opgegeven informatie niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, te bereiken op werkdagen van 9 tot half 6 op 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste mensen Dit is een alarmorganisatie door wie ons huis beveiligd wordt. Al langer dan een half jaar zijn ze telefonisch zo goed als onbereikbaar en de mail wordt niet of heel laat beantwoord. Mijn pogingen om hierin verbetering aan te brengen zijn gestrand, ik hoor slechts dat ze hun best doen. Ik vind het beangstigend voor een alarm-organisatie maar krijg daarvoor geen gehoor. Met vriendelijke groet, Johan van der Heide
Beste J, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Zoals eerder aangegeven dealen we helaas met lange wachttijden. Desondanks heeft u mailcontact gehad met mijn collega en dit besproken. Veel antwoorden op vragen zijn overigens te vinden in uw gepersonaliseerde My Pages app in de FAQ of Doe-het-zelf omgeving. Uit uw bericht kan ik helaas niet opmaken wat ik op dit moment voor u kan betekenen. Indien u (technische) hulp wenst, verwijs ik u graag nogmaals door naar onze klantenservice. Zij zijn telefonisch te bereiken; elke werkdag van 9 tot half 6 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Geweldig
Beste M, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
5 maanden geleden hebben wij een contractafgesloten bij Verisure. Al snel na het tekenen kwam er een monteur langs om het systeem te installeren. Een goede start! Echter heeft de monteur op die dag alleen het device voor de meldkamer geïnstalleerd.... Nu 5 maanden later is er nog steeds geen monteur ter plaatsen geweest om alle camera's, brandmelders, rookgordijn en buitendeurslot te installeren. Terwijl de locatie al 5 maanden in gebruik is en er hoogwaardige materialen liggen en er dagelijks werknemers activiteiten uitvoeren. Niet erg veilig dus. Na meerdere belpogingen en beloftes om langs te komen, is er nog steeds geen opvolging geweest om dit te installeren. Verisure geeft niet thuis op geen enkele manier.
Beste Frank, Wat vervelend dat dit uw ervaring is. Graag zouden we met u in contact komen om uw situatie te bekijken en u de juist oplossing te bieden. Helaas kan ik u met de door u opgegeven informatie niet vinden in ons systeem. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, te bereiken op werkdagen van 9 tot half 6 op 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Duidelijke uitleg, snelle montage, vriendelijke medewerkers
Beste Monique, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Met de monteur goede ervaring met afdeling klantenservice stukken minder in november afspraak gemaakt en eind januari pas geholpen drie maanden gewacht dit is een keer gebeurd een volgende keer is het afgelopen.
Beste Freddy, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Uiteraard werken wij hard aan de reactietijd, momenteel is het erg druk. Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren hierdoor. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Heb het nog niet door hoe het werkt. Maar dat zal de tijd wel leren.
Beste Juliette, Bedankt voor uw mooie cijfer! Uiteraard zal het gebruik u steeds makkelijker af gaan, naarmate u het meer gebruikt. Indien u hulp of uitleg wenst, weet dat onze klantenservice u hier graag bij helpt. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9 tot half 6 via 088 088 0999. Ook zijn veel antwoorden op uw vragen te vinden in de Verisure app. Welkom bij Verisure en geniet van dit prettige, veilige gevoel! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Mijn ervaring met de monteur is uitstekend te noemen. Echter jammer dat de organisatie niet geheel compleet de monteurs informeert over de wijzigingen die er doorgevoerd zijn om de installatie compleet te realiseren. Dat de monteurs niet geheel goed zijn geïnformeerd vind ik een slechte zaak en zet de monteurs derhalve voor het blok.
Beste Jack, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. En dank voor uw feedback, wij nemen deze en werken uiteraard elke dag aan de verbetering van onder andere de interne communicatie. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
ik ben niet tevreden over verisure mijn camera deed het niet. en ik heb van jullie geen bericht ontvangen dat hij kapot was. en daardoor konden inbrekers alles weg halen. en ik betaal hiervoor. 45euro per maand voor een camera die niet werkt. groetjes jos wilborts. er zijn 2nieuwe camera" geplaats en moet ik die betalen.
Beste Jos, Wat een vervelende situatie. Ik heb uw contactverzoek neergelegd bij de juiste afdeling. Wij zullen u zo spoedig mogelijk contacteren om uw situatie nogmaals te bekijken. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Goed geholpen
Beste Aad, Bedankt voor het uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent, we hopen u nog lang te mogen voorzien van een veilig gevoel en goede service. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Binnen 48 uur na het eerste contact was het systeem geïnstalleerd en in werking. Installatie en afwerking prima door Duane Kerssenberg met oog voor detail.
Beste Dick, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn te lezen dat u netjes bent geholpen, wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Kregen een aanbod om ons systeem te updaten. Afspraak gemaakt en tot tevredenheid alles geüpdatet.
Beste A, Hartelijk dank voor het delen van uw mooie review! Wat fijn dat u correct en snel geholpen bent met het upgraden van het systeem. Door deze upgrade kunnen wij u nog beter beschermen! We hopen u nog lang van dit veilige gevoel en service te mogen voorzien! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Bij een kleine storing reageerde de klantenservice snel, meedenkend en professioneel. De volgende dag kwam snel een eveneens meedenkende en professionele monteur , die het probleem snel onderkende en met een uitstekende oplossing kwam.
Beste Rick, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Wij zullen uw monteur uw compliment doorgeven. We zijn trots dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Deskundige en vriendelijke installateur. Goed beveiligd en makkelijk te bedienen.
Beste Hay, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Over vrijwel alles zeer tevreden. Snelheid van handelen was prima. Zowel adviseur als installateur vriendelijk en voor zover ik kan beoordelen deskundig. Klein puntje van kritiek is, dat het van tevoren niet duidelijk was, dat ik 2 contactpersonen moest aanwijzen en hun gegevens dus niet had.
Beste Hans, Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u netjes bent geholpen! En dank voor uw feedback over de vooraf gecommuniceerde informatie, dat nemen we mee. Geniet van het prettige gevoel van een veilige woning! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.