Filters

8

Geen klachten. Nou soms.

Als een monteur nodig is voor een uitleg of reparatie van de apparatuur duurt zijn komst wel erg lang.

  • Aanbevelen? Ja
9

allert

na een fout van mij, werd er door de centrale zeer allert gereageerd op de foutmelding. Een zeer gerust gevoel, dat het zo goed werkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

8

opzeggen was een probleem 18 dec 2024 aangetekende brief bij jullie binnen gekomen januari aanmaning gehad mail gestuurd 4x februari weer een verzoek om te betalen en toen heb ik op den duur bijna 20 minuten in de wacht gestaan weer door verbonden en eindelijk de juiste mevrouw aan de lijn gehad toen was het snel opgelost.met vr gr fam de Vlaming

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal geweldig!!!

Ik ben 76 j jong en voel me met dat kastje van Verisure naast me vooral ‘s nachts heel veilig. Het personeel is altijd vriendelijk en zeer behulpzaam. Niets is een probleem. Alles werkt werkelijk uitstekend.Ik heb alleen maar lovende woorden!!!

  • Aanbevelen? Ja
2

Weinig voor veel en beloften zonder navolging

Volgens mij is Verisure bezig met reviews opkrikken. Helaas vanuit andere reviews van waar op gereageerd wordt met dat ze je gaan contacten omdat ivm slechte ervaringen niets meer gehoord. Maar dat past dan wel weer bij het Verisure dat ik gewend ben. Je betaald veel voor een idee van veiligheid waar ze handig op inspelen. Je krijgt daarvoor voornamelijk beloften gepresenteerd. Hoop maar dat als het nodig is de politie of een beveiliger ook echt komt zoals ze pretenderen in hun praatjes. Helaas kan ik dat pas echt beoordelen als het nodig is geweest. Maar met wat ik tot op heden heb meegemaakt heb ik daar een heel hard hoofd in

  • Aanbevelen? Nee
10

Even wennen, maar preventie mbt veiligheid als je ouder wordt nuttig

Het wende snel om het speciale sleuteltje goed te gebruiken. Prettig om na een week met de contactpersoon te evalueren en dingen bij te stellen. Een deskundig, betrouwbaar en prettige contactpersoon voelt goed.

  • Aanbevelen? Ja
2

Rot bedrijf

Wat een rot bedrijf. Toen der tijd ik het systeem erin liet zetten kwamen zij meteen de volgende dag langs op een zondag om alles te installeren. Nu ik mijn abonnement wil opzeggen duurt alles erg lang! Ik heb vanaf afgelopen december 2023 gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Ik zou binnen 14 werkdagen terug gebeld worden. 30 december heb ik weer gebeld, werd er gezegd dat “haar collega mij zou terug bellen” Uiteindelijk heb ik op 16 januari alweer terug gebeld (ondertussen is er wel geld van mijn rekening af gegaan) en werd er gezegd dat zij niks kon betekenen voor mij. Nadat ik liet weten dat ik dit belachelijk vind werd ik alsnog terug gebeld door haar collega Pauline. Zij probeerde nog aan te smeren of ik het abonnement wil behouden voor “bijna gratis” €30,- per maand. Dat is 50% minder lol! Maar nee, tuurlijk niet want ik heb het systeem niet nodig meer. Mevrouw Pauline zei dat het abonnement niet telefonisch kon worden ontbonden en dat ik dit nog via de e-mail, zwart op wit moest e-mailen. Dat ik dan echt binnen 14 werkdagen mijn abonnement zou worden ontbonden. Ondertussen is het nu 5 februari 2024 en nogsteeds niks vernomen! Telefonisch kan wel de abbonementkosten gehalveerd worden maar een abbo opzeggen “hebben zij het te druk voor”

  • Aanbevelen? Nee
2

Zonder toestemming KLANT gemaakt

Ik werd gebeld door verkoper Verisure.Na het telefoontje was ik ineens klant! Ik heb daar GEEN TOESTEMMING voor gegeven. Die verkoper krijgt waarschijnlijk een bonus voor een nieuwe klant! Ondanks 12 emails die nooit werden beantwoord, kwam er een incasso van 1808 euro uit de licht vallen. Ik heb de Autoriteit Consument en Markten ingeschakeld, die hebben mij een voorbeeldbrief gestuurd. Die ik 2 x heb ingestuurd.In die brief staat dat Verisure binnen 2 weken moet reageren. GEEN REACTIES Ik heb toen gebeld met afdeling Incassozaken verisure en volgens hen het bleek een misverstand te zijn, zodat ik tijdens DATZELFDE Telefoongesprek uit het bestand van Verisure zou worden verwijderd. Aangezien ik Geen Klant ben. Inmiddels heb ik de bankincasso geblokkeerd. Inmiddels 4 weken verder komen er tikkies binnen, een van 1808euro en de 2de 1838 euro. Of ik deze maar snel wil betalen. Zo schandalig slecht ben ik nog nooit door een bedrijf behandeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne & snelle installateurs + supermakkelijk systeem.

Moest er even inkomen. Nu alles duidelijk. Voel me nu, samen met kat Veroen, erg veilig. Dank voor de snelle aanleg! Daardoor zeer aan te bevelen. Goed betaalbaar. Zal politie, brandweer en GGD veel werk schelen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben blij

Lees wel de reviews dat opzegging een probleem is. Ik hoop dat Verisure daar aan werkt. Klanten kunnen soms niet anders dan opzeggen. Ben wel erg blij met hun product en hoop dit heel lang te blijven. Follow-up is ook prima, geeft een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
1

Never helpful

Verisure het bedrijf waar je geen zaken mee moet doen. Bij het aangaan van een contract is alles koek en ei, maar zodra je ja hebt gezegd begint de ellende. Ze vervalsen je handtekening en de afgesproken prijzen zijn bullshit. Zodra je de nota krijgt zijn deze ineens vele malen hoger. In mijn geval binnen 14 dagen alles geannuleerd en dan begint het gedonder. Ze blijven geld afschrijven en sturen tikkie,s elke 14 dagen opnieuw. Als je belt sta je heel lang in de wacht en spreek je dan iemand dan zeggen ze dat ze alles stop zetten nu meer dan 3 maand verder doen ze nog steeds of ze gek zijn en blijven afschrijven. Na meer dan 15 telefoon gesprekken en tig email is het nog net zo. Dit bedrijf is een echt kloten bedrijf en je kunt gerust zeggen een zooitje ongeregeld en eigenlijk is oplichting een beter woord. Ronduit een K.t bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onbereikbaar

Beste mensen Dit is een alarmorganisatie door wie ons huis beveiligd wordt. Al langer dan een half jaar zijn ze telefonisch zo goed als onbereikbaar en de mail wordt niet of heel laat beantwoord. Mijn pogingen om hierin verbetering aan te brengen zijn gestrand, ik hoor slechts dat ze hun best doen. Ik vind het beangstigend voor een alarm-organisatie maar krijg daarvoor geen gehoor. Met vriendelijke groet, Johan van der Heide

  • Aanbevelen? Nee
10

9

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
2

Verisure geeft niet thuis! Maar we betalen al wel

5 maanden geleden hebben wij een contractafgesloten bij Verisure. Al snel na het tekenen kwam er een monteur langs om het systeem te installeren. Een goede start! Echter heeft de monteur op die dag alleen het device voor de meldkamer geïnstalleerd.... Nu 5 maanden later is er nog steeds geen monteur ter plaatsen geweest om alle camera's, brandmelders, rookgordijn en buitendeurslot te installeren. Terwijl de locatie al 5 maanden in gebruik is en er hoogwaardige materialen liggen en er dagelijks werknemers activiteiten uitvoeren. Niet erg veilig dus. Na meerdere belpogingen en beloftes om langs te komen, is er nog steeds geen opvolging geweest om dit te installeren. Verisure geeft niet thuis op geen enkele manier.

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima

Duidelijke uitleg, snelle montage, vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bezoek van de service monteur

Met de monteur goede ervaring met afdeling klantenservice stukken minder in november afspraak gemaakt en eind januari pas geholpen drie maanden gewacht dit is een keer gebeurd een volgende keer is het afgelopen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede uitleg.

Heb het nog niet door hoe het werkt. Maar dat zal de tijd wel leren.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende ervaring met de monteur

Mijn ervaring met de monteur is uitstekend te noemen. Echter jammer dat de organisatie niet geheel compleet de monteurs informeert over de wijzigingen die er doorgevoerd zijn om de installatie compleet te realiseren. Dat de monteurs niet geheel goed zijn geïnformeerd vind ik een slechte zaak en zet de monteurs derhalve voor het blok.

  • Aanbevelen? Ja
10

is niet goed.

ik ben niet tevreden over verisure mijn camera deed het niet. en ik heb van jullie geen bericht ontvangen dat hij kapot was. en daardoor konden inbrekers alles weg halen. en ik betaal hiervoor. 45euro per maand voor een camera die niet werkt. groetjes jos wilborts. er zijn 2nieuwe camera" geplaats en moet ik die betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Installateur Duane Kerssenberg is top!

Binnen 48 uur na het eerste contact was het systeem geïnstalleerd en in werking. Installatie en afwerking prima door Duane Kerssenberg met oog voor detail.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Kregen een aanbod om ons systeem te updaten. Afspraak gemaakt en tot tevredenheid alles geüpdatet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en professionele service.

Bij een kleine storing reageerde de klantenservice snel, meedenkend en professioneel. De volgende dag kwam snel een eveneens meedenkende en professionele monteur , die het probleem snel onderkende en met een uitstekende oplossing kwam.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed beveiligd en makkelijk te bedienen.

Deskundige en vriendelijke installateur. Goed beveiligd en makkelijk te bedienen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Erg tevreden

Over vrijwel alles zeer tevreden. Snelheid van handelen was prima. Zowel adviseur als installateur vriendelijk en voor zover ik kan beoordelen deskundig. Klein puntje van kritiek is, dat het van tevoren niet duidelijk was, dat ik 2 contactpersonen moest aanwijzen en hun gegevens dus niet had.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5 A

5262GJ Vught

020-2621920

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.