Filters

8

Vriendelijke en behulpzame mensen

Het geeft me een perfect gevoel van veiligheid. Ik kan er altijd met vragen terecht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch geholpen

Na opnieuw installeren van het huidige wifi netwerk kreeg ik de Arlo apparaten niet meer gekoppeld. Na een erg prettig gesprek zijn alle problemen stap voor stap door genomen. Wat erg prettig was, was dat de dame van technisch support alle tijd nam om te zorgen dat alles weer naar behoren werkt.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slechte ervaring

Helaas moet ik een ster invullen maar dat zijn ze nog niet eens waard. Ze komen hun afspraken niet na, en kunnen bij nabellen door de klant zelf niet eens hun excuses aanbieden. Waardeloos!

  • Aanbevelen? Nee
8

Eerst slecht, 2e keer top andere monteur

Ik ben verhuisd en nam mn verisure systeem mee, alles echt goed geregeld, tot de monteur van verisure op het nieuwe adres het systeem weer installeerde met wat doorgesproken uitbreidingen en wijzigingen. Om niet al te negatief te zijn de man wilde/kon de deurbel niet koppelen aan mn wifi modem als ook de arlo buitencamera, daarnaast had hij 2 oude deur contacten niet gemonteerd en meegenomen als ook de mistalarm koker. En is weggegaan zonder volledige installatie. Verisure heeft dit de 2e keer zeer netjes opgelost, de laatste monteur heeft t top gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
1

Voel mij ***...

Tijdens ik deze review aan het schrijven ben hang ik bij jullie aan de wachtlijn, ik dacht ik probeer het nog een keer voordat ik mijn review plaats, maar helaas. Wij proberen al bijna een jaar in contact te komen met een persoon die ons kan helpen (gezien wat er ons verkocht is totaal niet werkt in de praktijk). Dit is simpelweg niet te doen, telkens van het kastje naar de muur. Echt rondom belachelijk. Ik heb nooit gedacht een dergelijke review te schrijven omdat ik hier niet in geloof maar de frustratie komt mijn oren uit. ONBEGRIJPELIJK. €*** euro en bijna anderhalf jaar aan €*** euro verder aan een systeem die totaal niet doet wat beloofd, ik voel mij zwaar opgelicht. Hopelijk realiseren jullie op kort termijn dat zaken doen op deze manier niet meer werkt anno 2023. Investeer in interne communicatie en een fatsoenlijke after sales/customer support. Hopelijk resulteert dit in iemand die contact met mij op kan nemen, zeg mij alsjeblieft niet zoals bij andere reviews dat ik jullie support moet gaan bellen. ***

  • Aanbevelen? Nee
10

Tevreden

Medewerkers waren behulpzaam, geduldig en vriendelijk .

  • Aanbevelen? Ja
3

Geen contact te krijgen met klantenservice

Huis gekocht met Verisure alarm. Dit is dus overgenomen van vorige eigenaar. Afspraak met monteur voor opnieuw inrichten en uitleg. 4 uur gewacht, telefonisch contact met monteur mbt aankomsttijd. Vervolgens half uur later belt hij dat hij het niet gaat halen en er zal een nieuwe afspraak worden gemaakt met mij. Na 2 dagen zelf maar gaan bellen. Ik zou die dag echt teruggebeld worden. Einde van de middag wederom gebeld, min. 10 minuten wachten voordat je iemand aan de lijn hebt, deze persoon zou het echt gaan regelen. 1 dag later nog niks vernomen dus opnieuw gebeld voor afspraak met monteur. Hij ging het nu echt regelen en zou er een spoedafspraak van maken. Helaas nog steeds niks vernomen. Zeer slechte en onaangename start. Hopelijk nu snel actie!!

  • Aanbevelen? Nee
10

weinig tijdrovende installatie en gemakkelijk te bedienen systeem

verrassend eenvoudig maar toch compleet alarmsysteem

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden met de beslissing

Beste, als vrij nieuwe klant zijn we tevreden over de service die we tot nog toe hebben gekregen. Mevrouw Jessica De Mey heeft een degelijke uitleg gegeven en werkt professioneel met de nodige (gepaste)humor. Positief is ook dat we haar kunnen bellen met gelijk welk Verisure probleem en Jessy komt zelf opnieuw ter plaatse als het telefonisch moeilijk uit te leggen is. De plaatsing is vlot en netjes gebeurd. Wij hopen dat het op deze manier mag verder gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

hetmoet nog goed komen.svp.

ikweetdatniet ok svp.

  • Aanbevelen? Ja
1

heel slechte ervaring

Na meer dan 2 jaar abonnement bij Verisure heb ik een probleem met mijn alarmsysteem gehad en daardoor heb contact gehad met Verisure en hoorde dat ze na 11 dagen een monteur beschikbaar hebben terwijl een noodsituatie was. Ik hoorde van klantenservice dat ze geen spoedbedrijf waren terwijl ik per maand een hoge prijs betaalde. Daarom heb ik mijn abonnement per direct op16 juni 2023 opgezegd maar het is helaas nog niet afgelopen want na meer dan vier maanden op dinsdag 14 november iemand van verisure stond voor de deur. Hij wilde mijn alarmsysteem controleren terwijl ik al vier maanden mijn contract opgezegd heb. Ook krijg ik vandaag een factuur voor abonnementskosten. Het is een heeeeel slecht bedrijf. De communicatie tussen de afdelingen van dit bedrijf is erg slecht. Ook de personeel die aan de lijn zijn, zijn heel onbeleefd en gaan de telefoon ophangen. Ik raad niemand verisure aan.

  • Aanbevelen? Nee
1

Oplichters

OPLICHTERS !!! 26 okt j.l is er een verkoper bij ons langs geweest om informatie te geven van een alarm systeem van verisure, Wij hebben de verkoper een aantal specificaties gevraag waar wij graag van wilde dat het systeem aan zou voldoen. De verkoper (Ardahan Esmeray) vertelde ons en kon ons verzekeren dat het systeem wat hij aanbod deze specificaties in zich had en dat dit totaal geen problemen met zich zou meebrengen en dat dit mogelijk was. Hierop zijn wij dan ook verdergegaan tot het aanschaffen van de producten en is er een afspraak ingeplant voor montage, de dag van de montage 27 okt j.l. kwam de zelfde persoon dus de verkoper het product instaleren en begon het gezeur. Hij had onvoldoende kennis en materiaal en gereedschap bij zich om het systeem te kunnen plaatsen en bij vertrek na bijna 4,5 uur bleven wij achter met overal loshangende bedrading, gaten in de muren enz. De Arlo deurbel die bij dit systeem zat kreeg hij dan ook niet werkend en het lag continu aan ons interne systeem zei hij terwijl er door een erkend bedrijf bij ons de internet aansluiting aangelegd is. De volgende dag 28 okt j.l heeft hij met ons een afspraak gemaakt om 16:00 uur waar hij dan ook niet op tijd was en pas rond de klok van 21:30 uur aankwam zetten. Na meerdere malen zijn manager gesproken te hebben kregen wij als klant zelfs nog een grote mond en bedreigingen van zijn manager over ons heen. De sensoren die hij bij installatie bij hem had functioneerde dus ook niet en werden maar met tape ergens opgeplakt om dat hij onvoldoende materiaal bij zich had moesten wij zelf nog de tape en dergelijke materialen leveren. Gisteren 8 nov is er dan ook weer een monteur bij ons langs geweest om de storingen te komen verhelpen en wij hebben met hem gesproken over de feiten wat wij wilde en waarop wij het systeem aangeschaft hebben, hij vertelde hierop dat ons verkeerde informatie verstrekt was en dat dit systeem niet aan deze eisen kon voldoen Vandaag 10 nov hebben wij dan ook met de klant

  • Aanbevelen? Nee
10

Veilig gevoel , goede informatie , prettige en deskundige montage!

Deskundig advies , goede informatie , plaatsing secuur , netjes . Goede uitleg altijd de mogelijkheid tot persoonlijk contact en de mogelijkheid altijd persoonlijk vragen te kunnen stellen. Tot nu toe zeer tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
10

Over t algemeen goed.

Klantenservice goed Monteurs goed Accounting minder zou klantvriendelijker mogen Whatsapp Tikkie Niet gepast gaan in t begin al binnen komen terwijl wij altijd vaste prik rond dezelfde tijd betalen. Dus liever geen tikkies komt dreigend over vindt ik

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte ervaring, niet mee in zee gaan!

Helaas heb ik pas na tussenkomst van mijn advocaat het abonnement kunnen beëindigen. Na de beëindiging kan je de camera’s, deurbel, electronisch slot, etc. niet meer gebruiken. Dit is niet op die wijze verkocht, het abonnement zou alleen voor de opvolging zijn. Verisure is ook niet aangesloten bij de VEB, de branchevereniging van installateurs. Dus alle aangekochten camera’s, deurbel en elektronisch slot is weggegooid geld. Ik kan helaas dit bedrijf niet aanraden en het is een schande voor de beveiligingsbranche!

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed hoor

Niet tevreden met die Arlo Als en wordt aangebeld krijg ik een telefoontje en dat krijg ik niet uit….. irritant

  • Aanbevelen? Nee
7

Redelijk tevreden

Het belsignaal is onvoldoende. Door ontbreken van Apple ID was installatie van app op mobiele telefoon niet mogelijk. Heb al drie keer ongewild alarmmelding gehad. Overigens een zeer snelle reactie van de alarmkamer. Het zou aanbevelenswaardig zijn een gebruiksaanwijzing mee te leveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een kind kan het zelfs

Makkelijke bediening na een goede uitleg wel je hoofd er bij houden bij aan zetten

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Op het moment alert +

Ik heb alleen maar goede samenwerking met het dienstdoende personeel die altijd klaar staan voor u

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben tevreden.

De medewerker voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Hij was op tijd. Beleefd en ook vriendelijk. Hij ging meteen aan de slag en was duidelijk en deskundig. Mijn probleem was naar tevreden geheel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Veiligheid en zekerheid

VeriSure alarm Dyteem is heel goed Ik ben erg tevreden mee Thuis is het een stukje veiliger Het is een aanradertje

  • Aanbevelen? Ja
10

Veiligheid nummer 1

Met vele korting is valt het echt mee Goede uitleg duidelijkheid maken wijzingen kan worden aangepast Goede alertheid Door verisure aan zetten geeft toch veilig gevoel Ik kan een oogje dicht doen of als ik ga werken is zeer aanbevelen Makkelijk te kijken wat erin buiten of in huis gebeurt bij twijfel kan je kijken Aangezien dat voor heen niet kon zien of horen dat mij deurbel afging heb nu ook camera op voor deur Makkelijk en veilig

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg tevreden

De monteur heeft zijn uiterste best gedaan om al onze vragen op te lossen en heeft al onze probleempjes opgelost. Dus wij zijn heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

moet er nog aan wenen maar gaande weg komt dat goed.

super

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5 A

5262GJ Vught

020-2621920

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.