Ik ben niet technisch en houd niet van te moeilijke gadgets of bedieningen. Verisure gaf netjes uitleg hoe het huis simpel te beveiligen tegen inbraak en of brand. Wilde zelf al langer iets aanschaffen, maar ja geen kennis van zaken en 2 linkerhanden. Nu kreeg ik goed advies, bedenktijd, alles geïnstalleerd en uitgelegd. Veel dingen al geprogrammeerd. Ik hoef alleen nog maar aan en uit te zetten. Ideaal.
Beste Nicole, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Fijn dat het Alarmsysteem je een rustig gevoel geeft! Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan dit belangrijke gevoel. Vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
While installing the agent said i can cancel it after an year only the live service will not be provided but the systems will work. After an year when I call to them they device wont work without the subscription. The initial 600 euros and we paid for the device is a waste on money for the device which is not working after the subscription. Its a scam while selling they behave well after selling the response is the worst. Don't buy this if you thought of using after few years without subscription then its better to use Ring/Eufi there only one time investment unlike these cheaters....
Dear customer, Thank you for sharing this message. We are sad to see you go. Unfortunately it has been very busy lately, so the waiting times were a bit longer. Our apologies. In the mean time you have been helped and we hope we may receive you again in the near future as a customer. Sincerely, Steffie - Verisure NL
Het systeem is flexibel, heeft veel mogelijkheden om aan te passenbaan jouw situatie.
Beste Mijndert, bedankt dat je dit even laat weten! Super om te lezen dat alles goed bevalt. Wij zijn trots om bij te dragen aan een veilig gevoel in huis. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Enkele maanden geleden kreeg ik bijna iedere dag een achterlijke aanmaning op mijn telefoon terwijl ik niets verschuldigd was. Vragen om opheldering leverde helemaal geen enkele reactie op. Zelfs een brief aan de directie bleef onbeantwoord. Vorige week een gesprek met een kwaliteitscontroleur gehad die toegaf dat er dingen fout waren gegaan, wat hij weet aan onderbezetting en vakantie. Ik kreeg een ruimhartige financiële vergoeding toegezegd. Wat schetst mijn verbazing dat ik gisteren weer zo'n imbeciele aanmaning op mijn telefoon kreeg, terwijl ik niets verschuldigd ben. Je hoort tegenwoordig veel over kunstmatige intelligentie maar als je over kunstmatige DOMHEID wil horen moet je bij Verisure zijn.
Nette jongeman heeft mij naar tevredenheid geholpen
Beste Janny, bedankt voor je positieve reactie! Wij Verisure NL zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Duidelijke informatie,vriendelijk persoon, het werk goed en netjes achter gelaten.
Beste Lelya, bedankt dat je dit even laat weten! Super om te lezen dat alles goed bevalt. Wij zijn trots om bij te dragen aan een veilig gevoel in huis. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Na ruim 2 maanden is er eindelijk een afspraak gemaakt om zaken af te ronden. Op de eerste afspraak is niemand op komen dagen en op de tweede afspraak, klaar staan tussen 08.00 en 13.00 uur, is een monteur komen opdagen om 13.45. De klantenservice was niet adequaat in opvolgen van onze klacht hierover. De monteur heeft goed werk verricht.
Verisure has very aggressive sale that makes me feel very untrustable. The sales guy promise videobell for free and half year subscription for free, and tell me it will come later when I have wifi. After I have wifi, i contacted him 3 times, it takes more than a month. I called company, and informed me I need to pay 99euro extra. I complained and then come to me its free but I need to pay subscription, and I complained again, and come back to me what he promised at begining and tell me that I did not read my contract as its not list in my contract. If the sales guy its belong to verisure company and promise this as extra items which will come LATET, its big company and security company for sure I trust him and I can not know if the gift will be in the contract because sometimes not and I think he maybe will apply it later for me. with so long time arguement, I lost interesting already as a security company can not do what they promise and so aggressive to me, then how can I trust if the camera really work and what they said its true? I ask to cancel the whole contract and I can not trust anymore. They told me NOT POSSIBLE ONLY CAN CANCEL 14 DAYS. But I asked for video door bell for more than a month!!! I even have whatsapp record, this bad experience is more than 14days I can find out! Its very aggressive and untrust service, they only care to sell and get money, they do not care of people, be aware of it!!!!!
Dear, Thank you for your message. I have send you an answer via Klachtenkompas on your complaint. Please read this and answer so that we can help you further. Kind regards, Jordan - Verisure NL
Wordt helemaal wild van deze firma. Op de een of andere manier hebben ze mijn telefoonnummer in hun bestand staan. Vervolgens blijven ze met enige regelmaat bellen met de mededeling dat ik een offerte heb aangevraagd......... Dit is niet zo. Als ik vraag ik hoe ik dan heet, willen ze me geen antwoord geven omwille van zogenaamde privacy. Vragen om mij uit het bestand te halen helpt niet. Ze blijven stalken, hopeloos.
Beste René, Bedankt voor uw bericht. Ik verzoek u vriendelijk om een e-mail te sturen naar [email protected] met uw telefoonnummer. Wij zetten het door naar de desbetreffende afdeling om u uit ons systeem te halen. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Het uitleggen/ eenvoudig en duidelijk moet beter. In-en uitschakelen bij verlaten en binnenkomst hoe of wat mij niet duidelijk. Zou gaarne hiervoor een uitleg/mailtje ontvangen.
Beste Albert, Bedankt voor uw positieve review. Ik verzoek u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice via 088 088 89 99. Mijn collega's helpen u graag verder en kunnen u ook voorzien met extra uitleg en handleidingen. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Altijd naar tevredenheid geholpen
Beste heer/mevrouw Dekker, bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Alles ging voortvarend tot het afrekenen. Toen bleek de afgesproken prijs ineens niet te kloppen (zowel de installatiekosten als de maandtermijn). Ik heb hierover een klacht ingediend. Geen reactie. Contact met monteur via de app; geen oplossing. Heb nog steeds niet alles betaald ondanks dreiging incassokosten. Met deze organisatie is geen goed contact mogelijk. Systeem op zich prima, organisatie erachter functioneert niet.
Beste Rob, Bedank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht genoteerd en doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Mijn collega's nemen zo snel mogelijk contact met u op. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Vlotte service, goede instructie en uitleg. Gaan pas weg als alles ingesteld is. Is wat mij aangaat het aanbevelen waard.
Beste Gregor, bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
In mei mijn contract bij Verisure aan laten passen wegens een verhuizing. Gevraagd het alarm tot aan de overdracht op de verkochte woning door te laten lopen. Hiervan een mail te bevestiging ontvangen. Dag na de verkoop nog steeds toegang tot alarminstallatie verkochte woning en ook tot de camera's in de woning. Dit kan echt niet! Telefonisch contact opgenomen met Verisure. Opzegging staat niet in het systeem. Ze kunnen het niet direct oplossen en bellen mij in de loop van de week terug. Dit is echt heel slecht. Er is geen enkele aandacht voor privacy.
Beste Nicole, bedankt voor uw bericht. Dit is uiteraard niet hoe wij te werk gaan en hebben dit direct opgepakt. Ik heb vernomen dat u mijn collega heeft gesproken en uw klacht is opgelost. Hopelijk is alles goed afgehandeld en bent u blij met deze communicatie. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Totaal onervaren mensen
Hi Ayla, Bedankt voor uw review. Ik verzoek u vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
In de ochtend gebeld, in de middag een adviseur en de volgende ochtend geïnstalleerd, echt top! Ter vervanging van ons oude systeem eerst contact opgenomen met onze oude beveiliger gebeld en gewoon niet goed geholpen. Vervolgens contact opgenomen met Verisure, razendsnel teruggebeld, dezelfde dag nog een adviseur met goed voorstel en de dag erna de installatie met uitgebreide uitleg. Adviseur Maarten is een aanwinst voor het bedrijf en door zijn betrouwbaar advies direct besloten om met Verisure in zee te gaan.
Beste Dennis, Bedankt voor uw mooie bericht! Fijn dat u netjes bent geholpen en een mooie vervanging heeft kunnen regelen. Wij zijn blij dat we u hebben mogen voorzien van deze service. Welkom bij Verisure, geniet van het fijne gevoel van een veilige woning. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Begin mei hebben wij een alarminstallatie laten aanleggen. de volledige installatiekosten hebben zowel op 3 en op 4 mei voldaan via pin bij de monteur. In juni ontving ik echter een factuur voor de installatiekosten 2e termijn!!!!! Ik heb verisure hierover een mail gestuurd met de betalingsbonnen van deze pinbetalingen. Vervolgens ontving ik een creditfactuur welke op 20 juni zou worden betaald. dat is tot op heden niet het geval geweest. Ik heb ook hierover verisure een mail gestuurd. Ik kreeg het antwoord dat ik de eerdere incasso kon storneren, wat ik dan ook heb gedaan. Nu krijg ik echter plotseling een heel onpersoonlijke sms van verisure of ik de factuur alsnog wil voldoen. dit terwijl ik hiervoor een creditfactuur heb ontvangen. Deze zou door verisure toch weggeboekt moeten zijn? waarom krijg ik dan weer een betalingsherinnering van iets wat ik al betaald heb? ik vind dit vreemd en wordt dit ook beu. Ik verzoek dan ook aan iemand van verisure die dit bericht leest het probleem snel op te pakken.
Beste Paul, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Er was een vertraging opgelopen, en ik kan mij goed voorstellen dat dat erg vervelend is. Omdat het langer duurde voor het is doorgezet, bleven de herinneringen doorkomen. Inmiddels heeft u het bedrag kunnen storneren en is alles weer in orde gemaakt. Wij hopen dat u verder met een goed en gerust gevoel van het mooie systeem zal genieten. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
monteur zou tussen 1200 en 1700 uur komen, was er nog niet om 1700 uur. gebeld naar verisure, alwaar de dame die me te woord stond niet bij machte was de monteur te bereiken, wat vreemd overkwam daar iedereen een mobiel heeft. ( was volgens de monteur idd vreemd ) ze wilde meteen een andere afspraak maken, maar dat leek mij weer vreemd. ik wilde alleen weten of hij nog kwam, aangezien ik de hele middag thuis zat te wachten tot hij kwam , dit was volgens haar niet mogelijk. conclusie mijnerzijds : de communicatie van medewerkers onderling kan zeker beter aangezien er mobieltjes zijn. dit kan bij andere bedrijven ook, dus waarom bij Verisure niet?...gelukkig kwam de monteur even na 1700 uur toch nog langs, maar had wel even kunnen bellen dat hij iets later was. doe ik ook als ik iets later ben met een afspraak.
Beste Alex, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het is inderdaad niet netjes dat de monteur u niet op de hoogte heeft gebracht van het feit dat hij later kwam. Ben ik helemaal met u eens. Wij nemen uw feedback mee, er is altijd ruimte voor verbetering. Wij hopen dat uw systeem weer volledig werkt en dat wij u nog lang mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Vertrouwd en hell goed.
Beste Hans, Hartelijk bedankt voor uw mooie reactie. We hopen dat u nog lang van dit fijne systeem zal genieten. Trots dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Vriendelijkheid, behulpzaam en empathie. Zeer positief en meedenkend
Beste Jan, Wat een mooi bericht, hartelijk bedankt voor het delen. Zo hoort het, wij hopen dat we u lang van deze mooie service mogen voorzien! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Zeer positieve gevoelens over het optreden en de vriendelijkheid en vakkundigheid van de medewerkster van Verisure, Annabelle, die heel duidelijk en geduldig de voordelen van het Verisure systeem aan mij uitlegde en uiteindelijk ook het hele systeem bij mij installeerde. Ik feliciteer Verisure met zulk personeel !
Beste Koos, Bedankt voor uw mooie reactie! Fijn dat u netjes geholpen bent door Annabelle, wij zullen uw compliment doorgeven. Geniet van het mooie systeem en het veilige gevoel. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Mijn contact met Verisure verloopt altijd goed. Ben zeer tevreden. Zal het ook zeker bij mijn vrienden naar voren brengen. Goede kwaliteit en kwantiteit. Ga zo door .
Beste Dini, Hartelijk dank voor uw mooie reactie! Wat fijn dat u altijd netjes geholpen wordt, zo hoort het ook. We hopen dat wij u nog lang van deze service mogen voorzien. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Mireille is superklantvriendelijk. Als je een issue hebt (ook technisch) vraag naar haar
Beste Wendy, Bedankt voor uw mooie bericht. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Mireille! We hopen dat we u nog lang van de gewenste service mogen voorzien. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Bel met camera besteld . Monteur gemonteerd weet denk ik zelf niet hoe het werkt .het kon maar op 1 gsm Monteur weg huisbel op hol . Gebeld moesten we de batterij er uit halen .hielp natuurlijk niets. Verkeerde factuur gehad gebeld en dat us goed gekomen. Kleinzoon van 15 jaar heeft het voor elkaar op alle 2 de gsm . Maar we hebben nu wat voor 169.00 . Had dit niet verwacht had het beter geschat
Beste Lien, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat ontzettend fijn dat uw kleinzoon het voor elkaar heeft gekregen. Maar het behoort natuurlijk volledig vanuit onze service geregeld te moeten worden. Ik neem uw feedback intern mee en wij zullen dit oppakken. We hopen dat u van het veilige gevoel van een veilige woning geniet! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Is een geweldig systeem. Ik ben zeer tevreden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.