Een vertrouwd en eenvoudig te benoemen beveiligingssysteem waar ik graag gebruik van maakte.
Die is na maanden gestegen van een 2 naar een 8 de monteur heeft hier voor gezorgd Dank je wek
Beste Anna, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u de service als fijn ervaren heeft. Uiteraard zetten wij deze service voort en hopen wij dat u zich veilig voelt met Verisure. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Prima geïnformeerd, alles netjes gemonteerd. Ook daarna nog contact gehad. Dus eigenlijk alleen maar positief !!!
Beste John, Bedankt dat je dit even laat weten! Super om te lezen dat alles goed bevalt. Wij zijn trots om bij te dragen aan een veilig gevoel in huis. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Enorm teleurgesteld en woedend over de benaderingswijze naar mij toe vanuit Verisure. Al enige tijd heb ik het contract per e-mail ontbindt. Hier is totaal geen gehoor aangegeven. Dit tot 2 keer aan toe! Echter sturen zij wel facturen door wat ik nog erger vind. Alarmsysteem wat niet voldoet aan de eisen. Alarm is niet eens afgegaan toen er een steen door mijn raam werd ingegooid. Hooguit schandalig. En ik daarom niet met hen verder wil gaan. Zij komen ook niet met een oplossing.. sterker nog, dreigen zij mij met de incasso. Mijn zaak en ikzelf enorm aan geleden. Zowel emotioneel als materiële schade. Voor contact graag via het volgende telefoonnummer: +31628809890 Simons Beautycenter
Beste Simon, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat dit uw ervaring is met Verisure. Dit is absoluut niet hoe wij te werk gaan. Helaas kan ik u niet vinden in ons systeem. Het best kunt u een e-mail sturen naar [email protected] of contact opnemen via 088 088 89 99. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Medewerkers zeer duidelijk voor mij en vraag was goed beantwoord
Beste Silvia, Bedankt voor je positieve reactie! Wij Verisure NL zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Zonder afspraak een controle van het systeem door een monteur bij mij thuis terwijl er alleen minderjarige kinderen thuis waren. Hierop Verisure aangesproken, maar nu naar 48 nog geen reactie van Verisure.
Beste L.W. van Drielen, Bedankt voor uw bericht. Ik heb vernomen dat u contact heeft gehad met mijn collega en het opgelost is. Hopelijk heeft u de service als fijn ervaren. Wij zijn trots u te mogen beveiligen! Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Zie vorige
Beste Maria, Bedankt voor je positieve reactie! Wij Verisure NL zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Elke maand een rekening is nogal ingewikkeld.Waarom geen " tikkie" of automatische afschrijving
Beste Bert, Bedankt voor uw bericht. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail [email protected] of via het nummer 088 088 89 99. U kunt de rekeningen instellen naar automatische afschrijving. Mijn collega's helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Ik wil opzeggen maar verisure belde mij niet terug,omdat ik het te duur vindt na meer telefoontje te hebben gepleegd werdt ik gebeld. En kreeg ik korting van een zeer aardige man dus ben ik maar gebleven.
Beste Rein, bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
zeer goed
Hi Rob, Wat goed om te lezen, bedankt! We hopen dat u met een fijn en gerust gevoel gebruik zal maken van dit mooie systeem. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Prima ervaring deskundige begeleiding problemen snel opgelost
Hi Anne, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn te lezen dat u goed geholpen bent en dat het netjes was opgelost. Wij hopen dat u nog lang van dit mooie systeem zal genieten! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Fijne alarm zeker voor nu goed beeld ook als er word ingebroken
Hi Jennifer, Bedankt voor uw mooie bericht! Fijn dat u een prettig gevoel heeft bij het systeem. Wij wensen u veel ontspannen en zorgeloze nachten toe. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Na vele pogingen van een voorgaande monteur( huis aan huis vertegenwoordiger/verkoper) eindelijk een volleerde monteur geweest. Deze heeft alles na gekeken en waar nodig accu's vervangen. Uiteindelijk ook het probleem van de Arlo deurbel verholpen waar ik als consument ook niets aan kon doen. Het was een kwestie wat vinkjes aanzetten in het systeem van Verisure. Maar voor dit eindelijk was opgelost heeft het mijn inziens veel te lang geduurd. ( maanden). Wat betreft de service snelheid kan wel de aandacht aan gegeven worden. Alles werkt weer naar behoren en ben daar weer blij mee.
Beste Jan, Wat fijn te horen dat alles weer naar volledigheid werkt! Wij werken hard aan de snelheid van onze service. Ook zijn we momenteel bezig om een omgeving te creëren in de app en de website, zodat er veel antwoorden op vragen daar te vinden zijn. Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. We zijn blij dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Zeer professioneel opgelost.
Beste Ramesh, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u netjes bent geholpen, zo hoort het ook. We hopen dat we u nog lang van deze service, en veilig gevoel mogen voorzien. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Er is veel mis gegaan. Maar naar een aantal telefoontjes is het netjes opgelost.
Beste Ronald, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u netjes bent geholpen bij uw klacht. Wij hopen dat het niet meer voor zal vallen uiteraard, en dat u met een goed en gerust gevoel gebruik zal maken van dit mooie systeem. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ik wil mijn systeem graag uitbreiden maar kan nergens online een keuze maken. Daar zou Verisure iets aan kunnen doen.
Beste Robert, bedankt voor uw review. Via de MyPages app kunt u extra componenten voor uw systeem bestellen. Ook kunt u contact opnemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken en bestellen. Fijn dat verder alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Wij maken al tientallen jaren gebruik van de diensten van Verisure. Dit naar volle tevredenheid. Mede door hun aanbod van een ander tarief hebben wij besloten lid bij Verisure te blijven. Voorts willen wij vermelden dat er snel per e-mail/sms door de bewakingscentrale wordt gereageerd bij stroomstoring/-vermindering, lage batterijspanning van de componenten en wanneer ons alarm ongewenst/per ongeluk is afgegaan.
Beste Rob, bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Het personeel algemeen zijn zeer professioneel en behulpzaam.
Beste Jan, bedankt voor je positieve reactie! Wij Verisure NL zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Veilig en goede service
Beste Zakia, Hartelijk dank voor het delen van uw bericht! Fijn dat u zo tevreden bent. We hopen dat we nog lang mogen bijdragen aan dit prettige gevoel van veiligheid. Weet dat onze klantenservice voor u klaar staat op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Beste Steffie Jammer dat ik via deze weg Verisure alleen maar te benaderen is, ik ontving zojuist weer een betaling herinnering van jullie , via een tikkie kan ik volgens Verisure het achterstallig saldo overmaken , ook kon ik via jullie verstuurde sms benaderen een E mail te sturen ,dat bij nader in zien niet mogelijk is. Wat is er gaande in jullie organisatie, personeel gebrek of communiceer ik met een computer. Via mijn referentie nummer kun je mij bereiken, waarom reageer je niet. Je reactie op mijn vorig review klopt van geen kanten. Mail of bel mij!!!!! En stop met deze mis communicatie!!!!! Ik ben benaderd voor een contract van een jaar. Getekend voor een veel lager maandelijks bedrag , dan ik nu betaal. Diversen telefoontjes en beloftes dat ik word terug gebeld. Een aantal mails verstuurd , geen reacties. Ik voel me behoorlijk opgelicht. Eind september loopt het contract af en zal een maand voor einde contract op zeggen. Pure oplichters!!!! Fijn Steffie dat ik nu wel een snelle reactie krijg. Jammer dat het op deze wijze moet. Ik kreeg een contract voor één jaar maandelijks €45.90 te betalen. En de aansluitkosten € 199. Ik betaal nu € 67,75. En aansluitkosten van € 240. Vreemd toch? Datum van ervaring: 01 november 2022
Beste Joop, Dank voor het aan het licht brengen van uw situatie. Ik heb uw gegevens goed ontvangen, zo ook via Trustpilot. Hierbij wil ik u laten weten dat ik uw situatie aan het bekijken ben en spoedig contact met u zal opnemen om uitleg te geven, of waar nodig een oplossing te bieden. De herinneringen worden automatisch verstuurd op het moment dat er een bedrag open staan, dit is niet iets wat we handmatig doen. Ik zal vandaag e-mailen, zoals u wenst zodat alles zwart op wit staat. Bedankt voor uw geduld. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Had een 10 willen geven maar eerlijk is eerlijk ik ben zeer kritisch misschien vanwege mijn beroep ik was ( Inspector Final Check Avionics and Mechanic Engineer KLM ). Reeds gepensioneerd.
Beste Ron, Bedankt voor uw (alsnog) mooie beoordeling. Graag zouden wij van u vernemen wat u graag anders had willen zien, wat uw cijfer zou brengen tot een 10. Wij horen graag wat wij kunnen verbeteren, van iemand met uw kennis. Geniet van uw pensioen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ik vond het fijn dat ze zo vlug waren, om te kijken en niet opdringerig, en 2de dag al te installeren
Beste Wies, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Wat fijn dat het gewoon snel aanvoelde en niet opdringering. Dat is belangrijk, we willen graag dat u uiteraard een goed en vertrouwelijk gevoel heeft. We zijn blij dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
netjes gewerkt goede uitleg
Beste Wim, bedankt voor je positieve reactie! Wij Verisure NL zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Uitstekende service goede monteur directe actie
Beste Deanne, Bedankt voor uw mooie bericht! Wat fijn dat u de installatie als prettig heeft ervaren. We hopen dat u met een prettig gevoel gebruik zal maken van dit mooie systeem. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ik ervaar de beveiliging als zeer fijn. Het geeft mij een veilig en rustgevend gevoel.
Beste Dries, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Fijn dat het Alarmsysteem je een rustig gevoel geeft! Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan dit belangrijke gevoel. Vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.