mijn telefonische opzegging was niet voldoende , en dat wist de toen malige persoon niet
Beste Kees, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te lezen dat u een tevreden klant bent geweest. Om het voor een ieder zo helder mogelijk te hebben, wensen we de opzegging inderdaad altijd zwart op wit. Deze hebben wij toen van u ontvangen. Door drukte is er een vertraging in het opzeggingsproces opgelopen, waardoor we een maandbedrag teveel hebben geïncasseerd. Deze hebben we met terugwerkende kracht weer gecrediteerd. We willen u bedanken als klant en wie weet mogen we u in de toekomst nog eens verwelkomen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Zeer goede uitleg en met veel geduld alles de revue laten passeren! Heeft volop de tijd genomen om me gerust te stellen en alles duidelijk uit te leggen. Ben er heel blij mee!!!!
Hi Ad, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Wat fijn dat u netjes bent geholpen en tevreden bent met de service. We zullen uw monteur uw complimenten doorgeven. Mocht u in de toekomst vragen hebben, neem eens een kijkje in de Verisure app, of bel onze klantenservice; 088 088 8999. Bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Zeer goed voorgelicht en goed en netjes geïnstalleerd door R Schothuis zeer blijmee en handige in gebruik Mvg e wesseling
Beste Erik en Miriam, Hartelijk dank voor het delen van uw bericht! Wat fijn te lezen dat u netjes bent geholpen. Wij zullen uw compliment doorgeven. Geniet van dit prettige gevoel van een veilig huis. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Hij nam zijn tijd om alles uit te leggen ook al heeft hij dat ook uitgelegd voor mijn vrouw. Op zijn advies gaan wij onze mobiele telefoon nakijken.. Dank voor al de uitleg van hem.
Beste Cornelius, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u tevreden bent en dat u bruikbare tips heeft gekregen. Geniet van het prettige gevoel van een veilig huis, we zijn blij dat we u mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Adviseur erg vriendelijk en heel duidelijk. Snel afgeleverd en geplaatst. Prijs ook prima. Ben blij mee!
Zeer goed geholpen en goed uitleg gehad van de verkoper en de installateur
Beste Wilma, Bedankt voor uw mooie reactie! Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over de installatie en de service van de monteur. Geniet van dit prettige gevoel van een veilig huis. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Uiteindelijk alles goed opgelost en uitgevoerd
Beste Hubert, Fijn te horen dat u tevreden bent over de service en het systeem! Wij hopen dat u met een goed en fijn gevoel gebruik zal maken van het alarmsysteem. Mocht u in de toekomst vragen hebben, weet dat onze klantenservice u graag te woord staat op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
De servicemonteur is vriendelijk en snel. De deskundigheid is goed en uitleg over de apparatuur uitstekend. Installatie en vervanging is snel en goed gedaan.
Beste Jos, bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan - Verisure NL
Prijsafspraak gemaakt en op basis daarvan als vaste klant de deurbel aangeschaft .Helaas heeft men de facturatie niet op orde. Verschillende mails ontvangen inclusief een factuur met telkens andere bedragen .Zo jammer
Zeer veel reviews dat je niet van je abonnement af kan komen. Nou hier nog een. Te gek voor woorden, ik ben al twee maanden bezig. Ik lees bij sommige al bijna een jaar. Het plaatsen van het systeem is zo gebeurd mensen, dan ben je echt de klant is koning.., maar owee als je wilt stoppen!! Beste verisure denk je ook mensen die het simpelweg niet meer kunnen betalen in deze crisis tijd!
Beste Jose, Helaas kampen we door grote drukte en personeelstekort met langere wachttijden. Waarvoor onze excuses, wij begrijp dat dit heel vervelend is! Wij zullen altijd zorgen dat alles met terugwerkende kracht in orde wordt gemaakt, indien nodig. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad. We willen u bedankt voor uw tijd als klant bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Correct
Beste Henk, Wij zijn erg blij met een 10 en een dikke vette Correct. Hopelijk maakt u met een zeer prettig gevoel gebruik van dit mooie systeem. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Correct een net persoon
Beste Paul, Bedankt voor uw mooie cijfer! Goed te horen dat u onze collega als prettig heeft ervaren. Welkom bij Verisure. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
ik heb nu al een poosje Verisure en dat geeft een veilig gevoel. zins kort ook s nacht beveiliging aan gezet geeft rust. ook al een ervaring gehad en inderdaad kwam de handhaving polshoogte nemen van de situatie. dus ze doen wat ze beloven.
Beste Rik, Wat goed te horen dat u zich veilig voelt en al een situatie heeft ervaren dat u vertrouwen in het systeem geeft! Zoals beloofd monitoren wij u 24/7 en zijn we snel ter plaatse wanneer nodig. Geniet van dit prettige, veilige gevoel en bedankt voor het delen van uw bericht ! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Gisteren, 7 maart 2023, nieuwe alarminstallatie inclusief deurbel aangeschaft, waarna direct de installatie volgde. De twee dames Yvonne en Denise kwamen zeer bekwaam en kundig over. Na de installatie perfecte uitleg over het functioneren gekregen.
Beste Adri, Wat fijn dat u netjes geholpen bent door onze collega's en hier een goed gevoel aan over heeft gehouden! Bedankt voor het delen van uw ervaring en mooie cijfer. Geniet van dit prettige gevoel van een veilig huis en welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Na aanbieding op FB en uitleg over mijn financiële situatie deed zij zéér schappelijk, mooi en duidelijk aanbod. Voor mij prima betaalbaar, afspraak duidelijk, na 1 jaar evalueren! Zij maakt hier weinig/geen winst op dat is duidelijk maar leeft met mij mee als klant, dat waardeer ik zeer. Vandaag alles geïnstalleerd, ik kan haar altijd bellen of appen, dit vind ik super! Een bedrijf mag trots zijn op dit soort medewerkers!
Beste Paquita, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn te horen dat u goed geholpen en geïnformeerd bent. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Maartje! Fijn dat we u mogen beveiligen. Wij hopen dat u lang met een gerust gevoel gebruik zal maken van dit mooie systeem. Vriendelijke groet, Babs - Verisure NL
Ik ben zeer, maar dan ook zeer tevreden over het gehele traject! Ik ben allereerst zeer goed geïnformeerd door Kenneth Babb(kantoor Schiedam). Ik had hierna een goed beeld van wat ik kon verwachten en sterk het gevoel dat ik dit al veel eerder had moeten doen! De installatie ging heel soepel. Monteur Rinus is zeer kundig en heeft rekening gehouden met al onze wensen en gaf goed advies waar nodig. Kortom een zeer prettige ervaring en we zijn zeer tevreden over ons pakket. Bedankt kantoor Schiedam!
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van deze mooie ervaring! We zijn blij te horen dat u goed geholpen bent door onze collega's Kenneth en Rinus. Wij hebben uw compliment doorgegeven! Wij hopen dat u met een goed gevoel gebruik zal maken van dit prachtige systeem. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Babs - Verisure NL
Kijk uit voor dit misleidend bedrijf! 1 jaar geleden kwam er een vertegenwoordiger van Verisure bij ons thuis om een pakket samen te stellen. Aardig gast met een mooi verkooppraatje. Uiteindelijk overstag gegaan en een alarmsysteem incl. een abonnement met meldkameropvolging voor één jaar afgesloten kosten: eenmalig +/- 700,- en maandelijks 50,- (NB het abonnement was verplicht voor één jaar). Na dit jaar werd ons gezegd dat we dit abonnement kosteloos kunnen opzeggen en dat er dan geen meldkameropvolging meer zal plaats vindt. Nu één jaar later willen we dit abonnement opzeggen en doet zich het volgende voor: bij het opzeggen van het abonnement vervallen ook alle rechten van de Verisure-app (iets wat je niet wordt verteld tijdens het mooie verkooppraatje), dat betekend dat wij het alarm alleen nog maar handmatig in en uit kunnen schakelen, dat we de camera's die geïnstalleerd zijn niet meer kunnen inzien en dat er geen enkel bericht komt als er daadwerkelijk een alarm af zou gaan (buiten het alarmsignaal in huis zelf). Het verhaaltje "dat je nergens aan vast zit en maximaal kunt profiteren van je alarmsysteem" is dus een fabeltje. Uiteraard staat dit in de kleine lettertjes op een juridisch correcte manier verwerkt, maar in mijn ogen een "excellent" stukje misleiding. Uiteraard hadden we dieper moeten graven in de kleine lettertjes, dus bij deze wil ik een ieder waarschuwen voor dit bedrijf. Kijk a.u.b. verder naar wat kleiner bedrijven, want in deze is goedkoop duurkoop. Conclusie: duur alarmsysteem waarbij je bijna verplicht bent om gebruik te blijven maken van je abonnement (wel te verstaan 50,- per maand). P.s. en als er dan een alarmering is word je eerst gebeld wat de essentie is van het alarm of er actie moet worden ondernomen. Bij geen gehoor wordt politie ingeschakeld, die nooit binnen een kwartier ter plaatse kunnen zijn indien er niet direct gehandeld wordt zoals boven beschreven.
Zonder monteur via telefonisch contact toch op gelost.
Beste Wilma, Bedankt voor het delen van uw bericht! Fijn te horen dat u telefonisch uw probleem kon verhelpen. Weet dat er ook veel tips en tricks in de Verisure app staan, mocht u hier behoefte aan hebben. Onder Hulp en Support, bij FAQ vindt u deze. Wij hopen dat u nog lang met een gerust en goed gevoel van het syteem zal genieten! Vriendelijke groet, Babs - Verisure NL
Vlot in alle opzichten. Commercieel maar niet pusherig. Beleefde medewerkers. Geduldige uitleg en beantwoorden van lastige vragen van onze zijde. Vooralsnog tevreden
Beste John, Wat een mooi bericht, hartstikke bedankt voor het delen! Fijn te lezen dat u tevreden bent met de service. Wij hopen dat wij u nog lang mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Babs - Verisure NL
Goed hulp en duidelijk Voor 14640war
Beste Willem, Bedankt voor het delen van uw bericht. Wat fijn dat u zo tevreden bent! We zijn blij u te mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Babs - Verisure NL
Wij zijn tevreden met de geplaatste apparatuur , ook al gebruiken we het nog niet volledig.
Beste Roelof, Bedankt voor dit mooie bericht! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de installatie. Weet dat we bereikbaar zijn op werkdagen van 8 tot 7 op 088 088 8999 om al uw vragen te beantwoorden en u van alle gewenste uitleg te voorzien. Geniet van het gevoel van een veilig huis! Vriendelijke groet, Babs - Verisure NL
Lang problemen gehad met een camera buiten uiteindelijk bleek de oplossing een nieuwe camera.Efficiënt verholpen storing. vriendelijke monteur
Ik probeer sinds november 2022 op te zeggen. Elke keer kutsmoesjes met “weinig personeel” “ het is in behandeling” Op advies van hun helpdesk mocht ik het abonnementsgeld voor januari 2023 en februari 2023 zelf storneren Nu sturen ze sms’jes met betalingsherinneringen.. Na wat speurwerk op internet er zojuist achter gekomen dat ik niet de enige ben.. het regent klachten. OPLICHTERS DUS!!!
Ben er goed geholpen
goed werkend alarm, niet de goedkoopste maar heel goede back up service, waarschuwingen voor lage batterij en/of stroomuitval. Batterijen wissel soms best lastig. Bestellingen zijn supersnel ontvangen.
Beste Ton, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn te lezen dat u tevreden bent over het systeem. Om het u zo makkelijk mogelijk te maken, is onze klantenservice bereikbaar voor u is om u eventueel te helpen met het vervangen van batterijen. Bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 op 088 088 8999. Wij hopen dat u nog lang met een gerust gevoel gebruik zal maken van het systeem! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.