Bij de verkoop belazeren ze de boel om zoveel mogelijk provisie te kunnen behalen. Opzeggen lijkt onmogelijk te zijn, ben al meer dan een maand hiermee bezig!! Apparatuur werkt slecht, klantenservice is slecht, rekeningen worden zonder pardon steeds hoger . Dit kan ECHT NIET. En je komt er gewoon NIET vanaf...
Beste Chrisje, Bedankt voor het delen van uw bericht. Helaas kampen wij op dit moment met een hoge werkdruk en een tekort aan personeel. Vandaar dat de wachttijden langer zijn dan normaal, waarvoor excuses. Deelt u alstublieft uw postcode en huisnummer in een prive omgeving, dan komen wij met u contact om u sneller te kunnen helpen. In afwachting hiervan! Groetjes, Steffie - Verisure NL
een keurige vriendelijke benadering
Beste Dick, Bedankt voor het delen van uw mooie bericht! Wat fijn dat u tevreden bent met de service van uw monteur. Geniet van dit prettige gevoel van een veilig huis! Voor vragen, weet dat onze klantenservice voor u klaar staat op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Groetjes, Steffie - Verisure NL
Algehele installatie ben ik zeer tevreden. Nnaar sat ik nu de deurbel miet verslen terwijl mij gezegd is dat deze gratis zou zijn omdat ik op een reclaneadvertentie op internet, maar nu moet ik daar toch voor beralen, xo ook soraya, omdat zich schuldig voelt hoe get eea us gelopen.
Beste Harrie, Bedankt voor het delen van uw bericht, we zijn blij te horen dat u tevreden bent met de werking van het systeem! Wij schenken onze nieuwe klanten vaak een korting of een welkomstcadeautje. In uw geval is dit de Arlo Video Deurbel. Door middel van het delen van uw gegevens, hebben wij u kunnen opzoeken in het systeem. U heeft de deurbel ontvangen en deze hebben wij, zoals beloofd, niet in rekening gebracht. Ik heb u inhoudelijk gecontacteerd en uw contract nogmaals ter verduidelijking meegestuurd. Hopende u hierbij voldoende te hebben! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ik zit op mijn telefoon te kijken ik zie de reklame van Verisure ik bel op vraag ik die zelfde dag nog een meneer op bezoek en het aanbod beviel me wel en om een uur of zeven was alles geïnstalleerd dank jullie wel
Beste Hannie, Bedankt voor uw bericht! Wat fijn dat u tevreden bent over de snelle installatie, en u snel kunt genieten van dit prettige en veilige gevoel. Wij hopen u lang te mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Heel duidelijk, vriendelijk en klantgericht.
Beste Richard, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de service van uw medewerkster. Wij hopen dat u met een fijn en gerust gevoel gebruik zal maken van het systeem! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Vriendelijk, begripvol
Maar onderlinge (collega’s)communicatie mag/moet beter. Andere medewerker belt in de avond terwijl ik gevraagd had om de vertegenwoordiger die bij ons is geweest is te laten terug bellen. Is niet doorgegeven. Voor ons in dit geval wel gunstig hebben nu betere en goedkopere afspraken gekregen. Installatie goed en vakkundig aangelegd in overleg met ons.
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw bericht. Wat fijn dat tevreden bent met de installatie en het systeem! Uiteraard doen we ons best om u zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen. Fijn dat u uiteindelijk goed geholpen bent, al was het door een andere collega. Mocht uw eerste monteur niet bereikbaar zijn, weet dat wij u ook graag te woord staan via onze klantenservice. We zijn bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 op 088 088 8999. Fijn dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
In eerste instantie goed geholpen duidelijk afspraken gemaakt, maar uiteindelijk afgeweken van gedane afspraken. Hierover wordt nog gecommuniceerd via de mail.
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw bericht! Inmiddels zie ik dat er contact is geweest over bepaalde afspraken en dat u hieruit bent gekomen met mijn collega. Ik ben blij om te lezen dat het opgelost is en dat u wenst zich langer te laten beveiligen door ons! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ik wacht nog op een doos van jullie, om de installatie terug te zenden.
De heer Vakkas Miral heeft bij ons de installatie gedaan. Zeer tevreden kundig man goede uitleg. Helemaal top.
Ik als klant ben te vreden wordt naar mijn geluisterd voor het probleem voor oplossen afspraak maken dat allemaal prima en zo hoord het te zijn laten wij als klanten en verisure zo door blijven communiceren u dank is groot dhr lesley
Bedenk bij de beantwoording van de vragen, dat ik een volslagen digibeet ben. (En dat is misschien een nadeel: VeriSure gaat er vanuit dat iedereen bedreven is met de handy en met apps. Nou ik niet! Daarbij zou ik mij kunnen voorstellen dat er meer aan instructies op papier worden gezet. Zo in de trant van: 1. U gaat naar bed, en u wilt het systeem AANzetten. Doe dan vervolgens dit: a; b; c; etc. 2. U staat op en blijft thuis. U wilt het systeem UITzetten. Doe dan vervolgens dit: a; b; c; etc. 3. U bent thuis en wilt een boodschapje doen. Wat doe ik: a; b; c; etc. 4. U ligt lekker te slapen, het systeem staat AAN en er wordt ingebroken. Dan gebeurd er dit: a; b; c; etc. en u gaat dát doen: a; b; c; etc. 5. U bent op vakantie, het systeem staat AAN en u bent via uw handy bereikbaar. Dan gebeurd er dit: a; b; c; etc. en u gaat dát doet: a; b; c; etc. Ik geef toe, zo zijn er nog wel een paar situaties te verzinnen, maar het voordeel is dat u dit maar één keer op papier hoeft te zetten, waarbij u de digibeten onder ons enorm helpt.
Vriendelijkheid en goede oplossing
Heb Verisure 4 jaar geleden aangeschaft, wel duur, maar het geld waard, ben zeer tevreden over het systeem en raad een ieder aan dit aan te schaffen, uiteraard indien nodig.
Een fiijne monteur heldere uitleg En prima werkgeleverd helemaal tevreden.
Beste Yvonne, Hartelijk dank voor deze mooie score! Fijn te horen dat u tevreden bent en alles naar wens is verlopen. Wij hopen dat u met een gerust hart gebruik zult maken van uw systeem. Voor vragen zijn wij bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Geniet van dit prettige gevoel van een veilig huis! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ging allemaal snel en ben tevreden met wat ik nu heb , zal in de toekomst . De deur bel aanschaffen.
Beste B, Hartelijk dank voor deze mooie score! Wat goed om te lezen dat u een prettige ervaring heeft tot nu toe. Wij komen vaste klanten graag tegemoet met een scherpe prijs voor componenten. Mocht u eraan toe zijn, horen we graag van u! Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8 tot 7 via 088 088 8999. Fijn dat we u mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Enthousiaste Verisure medewerker Goed verhaal, duidelijk plan van hetgeen wordt opgeleverd Professioneel systeem Opvolging door meldkamer en nooddiensten geeft vertrouwen.
Beste Cliff, Bedankt voor dat u de tijd heeft genomen om dit bericht met ons te delen! Goed om te horen dat u een prettig gevoel heeft bij het beveiligingssysteem. We vinden het belangrijk dat alles duidelijk is uiteraard, dus voor vragen kunt u ons ook altijd bellen via 088 088 8999. Geniet van dit prettige gevoel van een veilig huis! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Goede uitleg en aanbieding en snelle en complete installatie
Beste Tamir, Hartelijk dank voor deze mooie score! Wat ontzettend fijn dat u tevreden bent over de installatie. Wij hopen dat u met een gerust gevoel gebruik zult maken van het beveiligingssysteem. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Ik ben opgelicht door een medewerker van Verisure omgeving Noord-Brabant. Deze medewerker rekende 150 euro cash af bij het afleveren van de abonnement. Vervolgens word er nogmaals 150 euro afgerekend via een automatische incasso. Eenmaal met Verisure gebeld en situatie uitgelegd, kreeg ik te horen dat ze al op de hoogte waren en er al meerdere klachten bij verisure op de tafel liggen over deze man. Vervolgens vraag ik om het contract te beëindigen vanwege hun oplicht praktijken. Ze maken er geen werk van dus heb ik nu rechtsbijstand ingeschakeld. samen met mijn zijn er tientallen andere bedrijven omstreeks Cuijk die de dupe zijn geworden van dit bedrijf Verisure. Een ding waar u voor zeker moet zijn bij Verisure is dat u word opgelicht waar u bij staat.
Beste Max, Goed dat u uw situatie aan het licht brengt. Onze collega's worden opgeleid en getraind om u het beste gevoel van veiligheid te kunnen bieden en u de beste service te verlenen. Uw veiligheid staat bij ons op nummer een en daarom is de situatie die u omschrijft ook absoluut niet waar wij voor staan. Uiteraard nemen wij uw klacht uiterst serieus en zullen u waar mogelijk ook altijd tegemoet willen komen en dit oplossen voor u. Inmiddels hebben wij u gecontacteerd. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Jammer dat er geen deurbel bij is geleverd. Dat valt mij erg tegen..de bel hoort erbij. Hopende dat deze nog geleverd word. En dat ik ook niet geïnformeerd ben over de grote korting .waar geadverteerd word.
Beste Bert, Hartelijk dank voor uw mooie cijfer, we zijn trots u te mogen verwelkomen! Uiteraard gunnen wij al onze klanten een onbezorgd gevoel van veiligheid en dit binnen een passend en betaalbaar kader. De korting waarmee geadverteerd wordt, wordt automatisch toegepast op het maandbedrag. Om u een ultiem gevoel van veiligheid te kunnen bieden, nemen wij op korte termijn nog even contact met u op over de deurbel. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
had zowel bij de verkoop als bij de aanleg.'n heel prettig gevoel
Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Wij zijn blij dat u tevreden bent met de installatie. Wij zullen uw installateur Henri uw compliment doorzetten. Welkom bij Verisure! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Hoe komt het toch dat Verisure reageert op alle positieve feedback berichten, maar niet op de negatieve. Niet die eerste maar die laatste moet je oplossen om te verbeteren! Ik heb op 25/8 mijn feedback gegeven en wacht nog altijd op de toegezegde terugbetaling (€55) van augustus, die onterecht werd afgeschreven. Maar ik heb noch een reactie gezien noch een taal van teken van Verisure. Vermoeiend.
Hoe komt het toch dat Verisure reageert op alle positieve feedback berichten, maar niet op de negatieve. Niet die eerste maar die laatste moet je oplossen om te verbeteren! Ik heb op 25/8 mijn feedback gegeven en wacht nog altijd op de toegezegde terugbetaling (€55) van augustus, die onterecht werd afgeschreven. Maar ik heb noch een reactie gezien noch een taal van teken van Verisure. Vermoeiend.
Hoe komt het toch dat Verisure reageert op alle positieve feedback berichten, maar niet op de negatieve. Niet die eerste maar die laatste moet je oplossen om te verbeteren! Ik heb op 25/8 mijn feedback gegeven en wacht nog altijd op de toegezegde terugbetaling (€55) van augustus, die onterecht werd afgeschreven. Maar ik heb noch een reactie gezien noch een taal van teken van Verisure. Vermoeiend.
Ik zit nog steeds, inmiddels 7 dagen geleden en ruim 2 weken na installatie, te wachten. In laatste mail heb ik gevraagd om gong en afstandsbediening, ik hoor echter niets. Lijkt allemaal niet goed te gaan! Mvg GJ Schoorlemmer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.