Filters

10

Geen teruginfo

Ik zit nog steeds, inmiddels 7 dagen geleden en ruim 2 weken na installatie, te wachten. In laatste mail heb ik gevraagd om gong en afstandsbediening, ik hoor echter niets. Lijkt allemaal niet goed te gaan! Mvg GJ Schoorlemmer

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slechte klantenservice

Verisure was zeer snel met het installeren van het alarm en het versturen van de rekening. Maar nu bijna 4 maanden later heb ik nog steeds niet de beloofde onderdelen die bij montage ontbraken ontvangen. Klantenservice belt/mailt niet terug. Monteur niet meer bereikbaar. Schandalig! Ik betaal voor half werk. Niet mee in zee gaan!!!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slechte klantenservice

Verisure was zeer snel met het installeren van het alarm en het versturen van de rekening. Maar nu bijna 4 maanden later heb ik nog steeds niet de beloofde onderdelen die bij montage ontbraken ontvangen. Klantenservice belt/mailt niet terug. Monteur niet meer bereikbaar. Schandalig! Ik betaal voor half werk. Niet mee in zee gaan!!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
1

Verspil geen geld aan misleidende Verisure.

Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i

  • Aanbevelen? Nee
9

oke

prima en goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi en goed systeem

De aansluiting is een week geleden tot nu toe geen problemen het werkt heel gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Dat het veel telangheeft geduurt dat het opgelost is

dat het veel telang heeft geduurt dat het op gelost is

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Zal het anderen aanraden

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product voor een schappelijke prijs

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrassend en vakkundig

Na enige twijfel toch de keuze gemaakt van een beveiliging door een gerenommeerd bedrijf. Prijs kwaliteit is goed maar ik hoop niet dat door goede recensies de prijzen gaan stijgen waardoor het voor veel mensen niet meer te betalen is. Ga zo door en zorg dat u voor veel mensen bereikbaar blijft.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goedhet kan

het kan bij un storig sneler gureegelt worde

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Zeer goede uitleg en goede service topper

  • Aanbevelen? Ja
1

Komen afspraken niet na

Afspraken worden niet nagekomen, ook niet na meerdere malen contact

  • Aanbevelen? Nee
2

kwam niet op de afgesproken tijd

de installatie zal wel goed zijn maar heb nergens uitleg gekregen althans niet voldoende zou vanmiddag komen eerst om 14.30 niet dus gebeld zou om 16.00 uur komen et is nu 20.10 uur maar niemand gezien. daar baal ik van corrie de vries hulststraat 5 7544 tk Enschede

  • Aanbevelen? Nee
10

Al die jaren een veilig gevoel gehad

Werking Apparatuur goed Communicaties lopen soms langs elkaar heen Jullie afdelingen werken niet altijd goed samen Beleidsfout ? Werk daar eens aan . Nico Volwater .

  • Aanbevelen? Ja
9

goede uitleg van de mogelijkheden

Afspraak snel en super snel geïnstalleerd door bekwaam personeel. Rommel is gescheiden afgevoerd. Personen waren vriendelijk en konden tegen wat plagen mijnerzijds (lol). Hoop verder op een prettige samenwerken na een storing/inbraak. met vriendelijke groet, Herman & Coby

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik las veel reviews met matige berichten maar--tot op heden hebben we geen klagen,

Graag een gebruikershandleiding in Jip en Janneke taal, we begrepen de uitleg, echter al spoedig ging het mis. Wat deden we fout. geen idee.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5 A

5262GJ Vught

020-2621920

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.