Ik zit nog steeds, inmiddels 7 dagen geleden en ruim 2 weken na installatie, te wachten. In laatste mail heb ik gevraagd om gong en afstandsbediening, ik hoor echter niets. Lijkt allemaal niet goed te gaan! Mvg GJ Schoorlemmer
Verisure was zeer snel met het installeren van het alarm en het versturen van de rekening. Maar nu bijna 4 maanden later heb ik nog steeds niet de beloofde onderdelen die bij montage ontbraken ontvangen. Klantenservice belt/mailt niet terug. Monteur niet meer bereikbaar. Schandalig! Ik betaal voor half werk. Niet mee in zee gaan!!!!
Verisure was zeer snel met het installeren van het alarm en het versturen van de rekening. Maar nu bijna 4 maanden later heb ik nog steeds niet de beloofde onderdelen die bij montage ontbraken ontvangen. Klantenservice belt/mailt niet terug. Monteur niet meer bereikbaar. Schandalig! Ik betaal voor half werk. Niet mee in zee gaan!!!!
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
Samenvatting met tips: 1) Ga niet met Verisure in zee en ga zoek op naar een alarmsysteem zonder abonnement of een goedkoper abonnement. Zij spelen in op angst en je hebt geen meldkamer nodig tenzij je het echt wilt. 2) Ga je wel met ze in zee: onderhandel flink over je maandbedrag. Toen ik wilde opzeggen kon de prijs opeens met 50% omlaag en dat is flink! 3) Neem vooraf zwart op wit op dat je geen €100 betaalt, zodat het alarmsysteem blijft werken nadat je opzegt. Dit werd mij voor het eerst verteld nadat het contract was opgezegd en nu zitten ik met €600 aan apparatuur wat niet werkt tenzij ik Verisure €100 betaal. Dit was vooraf nooit kenbaar gemaakt (ook niet zwart op wit). Nu ga ik rechtsbijstand inschakelen. ------- Heel het verhaal: 3 jaar klant geweest en toen ik niet meer de meerwaarde zag en het contract probeerde op te zeggen begon de ellende. Ik heb na meerdere emails over een x aantal weken uiteindelijk contact via Social Media gekregen en daar kenbaar gemaakt het contract per x datum op te zeggen. Dat is toen bevestigd en per email is later aangegeven dat er iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op den duur ook gebeurd (door Semiha) en blijkbaar is mijn opzegging niet goed doorgekomen. Zij luisterde niet naar waarom ik wilde opzeggen en probeerde mij opdringerig als klant binnen te houden in plaats van begrip tonen dat ik voor nu wilde opzeggen. Semiha was niet bepaald klantvriendelijk. Zij gaf aan dat mijn contact niet per afgesproken datum via Social Media beëindigd kon worden. Ik had uiteindelijk geen zin om rechtsbijstand in te schakelen en heb maar €125 betaald om het contract vroegtijdig op te zeggen om van Verisure af te zijn, want van een tevreden klant ben ik naar een zeer ontevreden klant gegaan. Toen het contract eenmaal beëindigd werd deed niks het meer terwijl ik €600 heb betaald voor al de apparatuur. Ik kan geen gebruik meer maken van de keypad waardoor de installatie niet meer werkt. De verkoper gaf expliciet aan dat als i
prima en goed
Beste Frank, Bedankt voor deze mooie score! Fijn te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u nog lang te mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
De aansluiting is een week geleden tot nu toe geen problemen het werkt heel gemakkelijk
Beste Rianne, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn te lezen dat u tot zover tevreden bent. Wij hopen uiteraard dat u lang van dit prettige gevoel van een veilig huis kunt genieten. Mochten er vragen zijn, weet dat wij bereikbaar zijn via 088 088 8999 van Maandag tot en met Vrijdag. Fijne dag! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
dat het veel telang heeft geduurt dat het op gelost is
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed dat u aangeeft dat u het te lang vond duren. Wij kampen helaas met een personeelstekort, vandaar dat het langer duurde dan u van ons verwacht bent. Ik zie dat u inmiddels geholpen bent en een duidelijke uitleg heeft gekregen. Hopelijk bent u hiermee geholpen! Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd onze klantenservice bereiken voor sneller contact. We zijn te bereiken van Maandag tot en met Vrijdag van 8 tot 7 via 088 088 8999. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Zal het anderen aanraden
Prima.
Beste W, Bedankt voor dit mooie bericht en fantastische score! Wij zijn blij u te mogen beveiligen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Na enige twijfel toch de keuze gemaakt van een beveiliging door een gerenommeerd bedrijf. Prijs kwaliteit is goed maar ik hoop niet dat door goede recensies de prijzen gaan stijgen waardoor het voor veel mensen niet meer te betalen is. Ga zo door en zorg dat u voor veel mensen bereikbaar blijft.
Beste klant, Wat fijn dat we u mogen verwelkomen bij Verisure, welkom! Goed dat u uw zorgen uit, het is volkomen begrijpelijk. Vanwege de inflatie dit jaar, gaan alle prijzen enorm omhoog. Gelukkig berekenen wij niet de volledige inflatie door, maar een deel hiervan. Wij proberen u zo goed mogelijk tegemoet te komen, zodat u onbezorgd en betaalbaar beveiligd kunt blijven. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
het kan bij un storig sneler gureegelt worde
Beste Jack, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent. We werken hard aan meer collega's, zodat we de wachttijd op een monteur zo snel mogelijk kunnen inkorten. Bedankt voor het delen. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Zeer goede uitleg en goede service topper
Beste Wim, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn te horen dat u helemaal tevreden bent. Hopelijk draagt uw nieuwe camera mee aan een nog veiliger gevoel. We hopen u nog lang te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL
Afspraken worden niet nagekomen, ook niet na meerdere malen contact
de installatie zal wel goed zijn maar heb nergens uitleg gekregen althans niet voldoende zou vanmiddag komen eerst om 14.30 niet dus gebeld zou om 16.00 uur komen et is nu 20.10 uur maar niemand gezien. daar baal ik van corrie de vries hulststraat 5 7544 tk Enschede
Beste mevr de Vries, Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te moeten lezen dat u niet de gewenste uitleg heeft gekregen. We vinden het belangrijk dat alles helder is voor u. Daarom heb ik de monteur gecontacteerd en gevraagd of hij contact wil opnemen met u zodat alles nogmaals in alle rust uitgelegd kan worden. Ook wil ik u er graag van bewust maken dat onze klantenservice voor u klaar staat; Bereikbaar op 088 088 8999 van Ma t\m Vr 8-7uur. Er zal contact met u worden opgenomen zodat we u spoedig verder kunnen helpen! Vriendelijke groet, Steffie Verisure NL
Werking Apparatuur goed Communicaties lopen soms langs elkaar heen Jullie afdelingen werken niet altijd goed samen Beleidsfout ? Werk daar eens aan . Nico Volwater .
Beste Nico, Bedankt voor de mooie beoordeling en uw feedback! Wij staan absoluut open voor uw opbouwende kritiek en nemen dit mee. Met veel trots, zijn wij als Verisure nog steeds aan het groeien. Er komen steeds meer collega's bij en we doen ons uiterste best om zo goed en helder mogelijk te communiceren. Fijn dat u een veilig gevoel heeft gehad, dat is uiteraard het allerbelangrijkste! Vriendelijke groet, Steffie Verisure NL
Afspraak snel en super snel geïnstalleerd door bekwaam personeel. Rommel is gescheiden afgevoerd. Personen waren vriendelijk en konden tegen wat plagen mijnerzijds (lol). Hoop verder op een prettige samenwerken na een storing/inbraak. met vriendelijke groet, Herman & Coby
Graag een gebruikershandleiding in Jip en Janneke taal, we begrepen de uitleg, echter al spoedig ging het mis. Wat deden we fout. geen idee.
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht! Goed dat u even laat weten dat er wat onduidelijkheden zijn. Ik heb gevraagd aan uw installateur of hij even contact op wil nemen met u. Hij kan u telefonisch een hoop toelichten en als dit nodig is, langskomen. Mocht u eerder verheldering willen, dan is onze klantenservice maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8 tot 7, op telefoonnummer; 088 088 8999. Hartelijk dank en een fijne dag! Vriendelijke groet, Steffie van Verisure
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.