Filters

9

Fantastisch

Goede service van de klantenservice en diverse afdelingen korte wacht tijd. Ze weten waar ze over praten en draaien er niet omheen straight to the point.

  • Aanbevelen? Ja
10

GOEDE UITLEG EN DIRECT RESULTAAT!

DE MENSEN VAN VERISURE ZIJN BEKWAAM EN VRIENDELIJK

  • Aanbevelen? Ja
5

1e instantie goed voor de aankoop , 2e na installatie slecht

Toen ik interesse had, werd er snel gereageerd en gehandeld. Monteur kon gelijkkomen en monteren indien nodig. Was daar super blij mee. Na wat problemen gebeld, werd ook goed en netjes gehandeld, alleen de monteur reageert nu niet meer, eerst was het direct respons, nu niet meer online en belt ook niet nadat hij werd verzocht door Verisure om zo snel mogelijk contact op te nemen en een afspraak te maken. Teleurgesteld

  • Aanbevelen? Nee
9

Supergebruiksvriendelijk!

Prachtig systeem. Handige app waarmee je alles kan aanzetten. Vriendelijke monteur, die gelijk je persoonlijke contactpersoon is bij vragen. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Goede uitleg over al de producten en hulp en begeleiding tot het laatste product en instalatie

  • Aanbevelen? Ja
1

Heel slechte bedrijf.

Ik zal niemand aanraden naar Verisure te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goede ervaring met de securiy expert Jacques

Goede uitleg, vakkundig geinstalleerd en goed in omgang met de klant. Ik kan Jacques aan iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
1

PAS OP MET AANSLUIT/MONTAGE KOSTEN!!!

PAS OP MET AANSLUIT/MONTAGE KOSTEN!!! Paar maanden geleden een abonnement genomen, nadat Kadir Göl is langs geweest. Ik ben erg tevreden over dit product. Ik heb een bedrag betaald van ongeveer 700 euro exclusief btw voor het installeren en monteren van de producten die ik genomen heb. (Dit is na een korting die zij mij hebben aangeboden na het bellen met hun manager) Nu hoor ik van twee andere ondernemers die ik ken dat zij 200 euro betaald hebben voor de producten die zij hebben genomen. Hier is nergens aangegeven dat er een zogenaamde aanbieding was. Deze korting is gegeven nadat deze mensen elke keer aangaven dat ze het bedrag te hoog vonden. Verisure wilt gewoon klanten werven en het boeit ze niks wat wij als klant betalen voor de aansluit kosten, zolang je maar de abonnement kosten betaald. Mocht je een abonnement willen bij Verisure, houd dan in je achterhoofd dat je voor de aansluit/montage kosten kan zakken tot 200 euro.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel nette en vakkundige installatie

Nette en vakkundige installatie. Geen kabels. Installatie mensen gaan pas weg als alles top werkt en jij (ik) helemaal tevreden is. Wel pittige abonement kosten , maar daar krijg je dan ook wat voor . ( directe koppeling politie en Paniek knop o.a.)

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

Op twee panden het systeem van Verisure betalen keurig onze rekeningen. Een week terug kregen we een mail van Verisure dat er binnenkort een monteur zou langs komen. Prima maar geen reden waarvoor en waarom erbij. Ineens gisteren blijkt er een monteur te zijn. geweest buiten kantoortijd die dus niet naar binnen kon. Nu een dag later komen we op kantoor en gaat het alarm af niets werkt meer de kastjes niet enz.. Dus wij bellen naar Verisure en vertellen dit en krijgen als antwoord. Ja dat is dan pech gisteren was er bij u een monteur om het systeem aan te passen en u was er niet. Uh ja zeggen wij en hoe gaan we het niet werkende alarm oplossen. Nou zegt Verisure over 14 dagen kunnen we een monteur langs sturen! Wij dat kan toch niet waar zijn een bedrijf met dure apparatuur zonder alarm laten zitten omdat Verisure even beslist we gaan ons systeem aanpassen. Nooit info gegeven aan ons als klant ook niet waarom er een monteur zou komen en zonder een tijdstip door te geven En dan je klant laten zitten zonder alarm beveiliging, dit terwijl je een beveiligingssysteem verkoopt aan een klant. Wat nog ergere is dat de persoon van Verisure aan de lijn doet of zijn neus bloedt en als je vraagt om een supervisor krijg je als antwoord deze heeft het te druk!!!!!!!! Zo ga je niet met je klanten om dit is echt grote schande. Wij gaan een schadeclaim neerleggen! Mensen pas op dit is een zeer klant onvriendelijk bedrijf. Wij zijn al geruime tijd klant maar dit gaan we echt niet pikken!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service en uitleg over de veiligheidsprodukten.

Snelle reactie nadat ik mijn interesse had getoond. Een dag later kwam er een adviseur bij mij thuis. Weer een dag later werd het systeem geïnstalleerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige informatie

Snel en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief en snel geregeld

Na het aanvragen van de informatie online , werd ik snel een benaderd voor een telefonisch gesprek. De volgende dag het systeem in huis en aangesloten. De installatie werd gedaan door Frans de Haas , hij was zeer professioneel en deskundig, en nam alle tijd om het duidelijk uit te leggen. Ook kon ik hem een dag laten makkelijk bereiken voor een paar vragen . Ben er tevreden mee

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben een tevreden klant

De installatie en uitleg was prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima uitleg

Alles werkt, prima uitleg gekregen. Vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
7

Contact maken

Om telefonisch contact te maken duurt veel te lang (15 min plus)

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geïnformeerd betaalbaar,.

Goed geïnformeerd, snel en netjes geplaatst

  • Aanbevelen? Ja
10

Blij dat ik dit heb gekocht

Dit word moeilijk voor het dievengilde.

  • Aanbevelen? Ja
1

Systeem Oke , maar financieel puinhoop.

Installatie ok, geld van de aanschaf direkt overgemaakt naar Verisure 1221,- euro, nu automatisch incasso van 1235,11 euro. gebeld naar klantenservice incasso is niet te stoppen op 10-10-22. Moet dus installatie nog een keer betalen met een beetje abonnement kosten'. Heb mail gestuurd met klacht wacht het even af. De Verisure expert zegt om te storneren, maar ik heb netjes produkt betaald en kan straks mijn andere rekeningen niet meer betalen .Of te wel ik ga straks failliet als dit niet snel wordt opgelost, wordt vervolgt...........

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima en betaalbaar

Binnen een dag na de opdracht systeem geïnstalleerd. Jordy en Nick hebben een heel positieve indruk achtergelaten. Ter zake deskundig, alle tijd nemend voor de vele vragen van de kopers. Komen op korte termijn nog een keer terug voor de deurbel die niet helemaal goed werkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig gedaan.

Wij hebben 2 ervaren mensen gehandicapten hun vak uitstekend verstaan. Niets wasteveel. Goede uitleg. Wij zijn uiterst tevreden en beveel Verisure iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke en heldere uitleg en snelle installatie

Na een duidelijke uitleg en snelle installatie zijn wij super tevreden over de werking van het systeem. Contact achteraf loopt ook fijn en helder.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Accuraat en het beantwoorden van vragen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Matige ervaring met klantenservice/moteurs. Probleem na 3 weken nog niet opgelost

Installatie ok systeem ook goed.. Service afd, ivm nalevering van een product zeer slecht. Bereikbaarheid van monteurs zeer slecht. Telefoon wordt niet opgenomen en geen reacties op voice mail. Afspraak met monteur gemaakt, is niet komen opdagen.

  • Aanbevelen? Nee
9

prima service

alleen de tijd tussen storing melding en komst monteur veel te lang. Ruim een week!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5 A

5262GJ Vught

020-2621920

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.